8:00-21:00
ימי פעילות א’-ה’ בימי ו’: 8:00-15:00
סניף: תל אביב, שדרות בן גוריון 79 סניף: גבעתיים, ויצמן 19 (קומה 3)

יוגה הריון

יוגה הריון מרגיעה, מסוגלת לסייע בהקלה של תסמיני הריון מסוימים ואף תורמת למוכנות ללידה. מחקרים רבם הוכיחו זה מכבר כי השפעות היוגה במהלך תקופת ההיריון יכולות להפחית סיכונים במהלך ההיריון והלידה עצמה.

טיפים והמלצות לתרגול יוגה הריון

תקופת ההיריון היא תקופה מיוחדת מאוד בה הגוף שלכם עובר שינויים מהותיים הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית. תקופה זו דורשת התייחסות מיוחדת והתאמות בשגרת החיים והאימונים. על כן נציג בפניכן מספר המלצות בנוגע לתרגול יוגה הריון.

  • תחילת הריון – תחילת ההיריון מתאפיינת בתסמינים פיזיולוגיים רבים, כשהבולט שבהם הוא העייפות, בחילות והקאות. תקופה זו הינה רגישה במיוחד, ובמידה ואתן נמצאות בהריון בסיכון או לא מרגישות כי אתם מסוגלות להתאמן מבחינה רפואית, עדיף להתחיל באימונים בשלב מאוחר יותר.
  • שעות האימון – ההמלצה היא כי אימון יוגה הריון תתרחש בשעות הבוקר, בזמן שאתן ערניות ורעננות יותר. אתן עלולות לשים לב כי בשעות היום המאוחרות יותר העייפות בשיאה, על כן שיעורי בוקר יכולים להיות עדיפים לכן.
  • תנועות מאומצות – חשוב לזכור כי אתן נושאות את ילדכן ברחם, על כן קיימות מספק תנועות אשר עדיף שלא לבצע, כיוון שהן עלולות להזיק לכן או לעובר.
  • אימון עם מורה – הנקודה החשובה ביותר שיש לשים לב אליה היא העובדה כי יהיה עליכן להתאמן עם מורה יוגה באופן צמוד. זאת משום שהוא יוכל לכוון אתכן לתנועות המותרות בהריון מבלי שהן יגרמו לנזק כלשהו. על כל תחושת אי נוחות יש להודיע למורה על מנת שלא תאמצו את הגוף עד לרמה של פציעה.

התייעצו עם רופא

כל פעילות גופנית במהלך ההיריון צריכה להתבצע לאחר התייעצות עם הרופא האישי שלכן, אשר מכיר את ההיסטוריה הרפואית שלכן ויכול לתת את ההמלצה הטובה ביותר. כך תוכלו לדעת האם מותר לכם לעסוק בפעילות גופנית מסוג זה. פראנה יוגה הינו סטודיו ותיק אשר יעמיד לרשותכן שיעורי יוגה להריון, מדיטציה, סדנאות העשרה ועוד. הריון הוא לא סיבה להפסיק להשקיע בעצמכן, הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית.

 

שיחה מהירה

צור קשר





  

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני