8:00-21:00
ימי פעילות א’-ה’ בימי ו’: 8:00-14:00
סניף: תל אביב, שדרות בן גוריון 79 סניף: גבעתיים, ויצמן 19 (קומה 3)

סדנת מדיטציה עם מורן צמחוני

בסדנאות מדיטציה אנו עוסקים במדיטציה דרך שיחה, דיון והתנסות בטכניקות שונות

מדיטציה היא כלי חזק שעוזר לכל מיני מטרות. זוהי דרך מעולה לשיפור היכולת להתמודד עם שינויים, כלי לטיפוח מצבי חשיבה או רגשות שונים, ודרך להתמודד עם מצבים בריאותיים כמו דיכאון, מתח, בעיות קשב ועוד.

אודות הסדנא

בסדנא הקרובה נדבר על מדיטציה, נתייחס למושגים קשורים מעולם הפילוסופיה של היוגה והפסיכולוגיה, נכיר ונחווה טכניקות שונות של עבודה עם תשומת לב ונתרגל ישיבה שקטה של 20 דקות.

ננסה להתייחס בסדנת המדיטציה לדברים שקורים במהלך מדיטציה ולתת מענה וכלים למי שמעוניין להמשיך לתרגל מדיטציה בבית.

מועד הסדנא הבאה

פרטים על סדנת המדיטציה הקרובה יפורסמו בקרוב

______________________________________

לקריאה בבלוג של מורן צמחוני על יוגה, בריאות ופסיכולוגיה

פוסט של מורן בבלוג בנושא מדיטציה

 


 

כל אחד מאתנו זקוק מפעם לפעם לשעה שקט שבו אפשר להתכנס בתוך עצמנו ולהתעסק בהבראה העצמית שלנו. מדיטציה בתל אביב היא מענה נפלא עבור תושבי האזור המחפשים מעט שקט בחיים הסואנים בעיר. פעם בשבוע או אפילו כל יום אם תרצו – תוכלו לשלב מדיטציה בסשן פרטי משלכם, אפילו של 10-15 דקות, לבד, היכן שתרצו. ניתן להגיע אל הסטודיו שלנו ללמוד כיצד לבצע מדיטציה בצורה נכונה ואף ליהנות מהשקט בסטודיו כמקום לתרגול מדיטציה על בסיס יומי/שבועי בהתאם לשעות השיעורים.

מדיטציה בתל אביב

מהי מדיטציה בתל אביב?

המסע אל האני הפנימי שלנו, אל הנפש שלנו, מתחילה במדיטציה. רק כאשר אנו עושים מדיטציה ומתנתקים מגירויים חיצוניים לחלוטין – רק אז נוכל באמת להתחבר לרבדים העמוקים ביותר שלנו. המדיטציה היא שיטת תרגום עתיקת יומין ומסייעת לנו המון בהתפתחות האישית שלנו. באמצעות מדיטציה ניתן לטפל בבעיות בריאות שונות, להפחית מתחים, לסייע לשיפור בהפרעות קשב ומעניקות לנו הזדמנות להתמקד באני הפנימי שלנו.

 

במהלך התרגול ניתן:

  • לשפר את יכולת הריכוז שלנו מה שיכול לסייע לנו במבחנים וברגעים שונים בחיים בהם צריך לקבל החלטות מושכלות, לפתור בעיות וכו'.
  • להקל על כאבים באמצעות טכניקות מנטליות. המדיטציה מסייעת בהפחתת כאבים ושיפור מדדים בריאותיים נוספים בגופנו.
  • שליטה רגשית בתחושות וברגשות שלנו. מה שיאפשר לנו להפריד בין החלטות המונעות מרגש להחלטות שכליות ושקולות.

 

במה מדיטציה בתל אביב יכולה לעזור לנו?

בסטודיו יוגה פראנה תוכלו למצוא מגוון שיעורי מדיטציה המיועדים לשיטת תרגול זו בלבד וכן שיעורים נוספים המשלבים בהם תרגילי מדיטציה שונים כחלק מלימודי סגנון מסוים של יוגה. המדיטציה תסייע לנו הן בפאן הרגשי, הרוחני וגם הפיזי. היא ידועה כמנקה רעלים רוחניים כמו תחושות, רגשות, מתחים ועוד. האימון עובד בעיקר על התודעה שלנו ולחקור את נבכי הנפש שלנו כדי לגלות יותר על עצמנו, על החיים ועל נושאים אחרים. באמצעות מדיטציה ניתן להתנתק מזיכרונות עבר, מפחדים, מדאגות וממחשבות טורדניות אחרות.

אז אם אתם רוצים לנסות מדיטציה בתל אביב אתם מוזמנים להגיע לסטודיו שלנו ברחוב שדרות בן גוריון 79 בתל אביב ואנו נשמח לשבץ אתכם לשיעורים המתאימים לכם.

מדיטציה למתחילים

מדיטציה היא אחת הפעילויות המתגמלות ביותר שיש. היא מפחיתה את הסיכון ללחץ דם גבוה ובכך מסייעת לשמור על הלב, מחזקת את המערכת החיסונית, מצמצמת את העלייה ברמות הקורטיזול במצבי דחק ולכן מונעת מהגוף נזקים מיותרים, משפרת את הקשב והריכוז, מעניקה הזדמנות להתבוננות עצמית מעמיקה ומדויקת, מפתחת יכולות הכלה ואמפתיה ויש עוד תועלות בכל ההיבטים, גם הפיזיים, גם המנטליים וגם הרגשיים. ייתכן שבעתיד, ואפילו הקרוב, רוב בני האדם יתרגלו מדיטציה כחלק בלתי נפרד משגרת החיים, בדיוק כפי שאימצנו פעילויות אחרות שבעבר היו נחלת מיעוט בלבד – ועד אז מומלץ למי שטרם התנסה להשתתף בסדנת מדיטציה למתחילים ולקבל את הכלים המתאימים. בפרט כדאי לחוות סדנה כזו בסטודיו הנעים והמכיל של פראנה יוגה.

מדיטציה למתחילים – טיפים חשובים

* ניתוק מהסביבה – אחד החסמים העיקריים בפני מדיטציה הוא הגירויים הרבים שמגיעים מכל עבר. לפני שמתחילים לתרגל מדיטציה כדאי למצוא מקום שקט ככל האפשר, ולא לשכוח להשתיק את הסמארטפון.

* תנוחה נוחה – התנוחה המומלצת היא ישיבה נינוחה, כשכל הגוף רפוי. אפשר לבצע מדיטציה גם בשכיבה, אם כי קחו בחשבון שהשלווה העמוקה יכולה להוביל גם להירדמות.

* זמן קצר – מודטים מנוסים יכולים להתמסר גם למדיטציות ארוכות. כשרק מתחילים לתרגל, מומלץ להסתפק ב-5-10 דקות. האפקטיביות בפרק הזמן הקצר תהיה גבוהה וכך אפשר יהיה להטמיע את הטכניקות טוב יותר ולהפיק מהן עוד ועוד תועלת בעתיד.

* חמלה – גם אם איבדתם ריכוז והתודעה נדדה בחזרה אל המציאות, אל תכעסו על עצמכם ובוודאי שאין סיבה לוותר. זו תופעה טבעית, והפתרון הוא פשוט לחזור אל המדיטציה. התמקדות בנשימות יכולה לסייע מאוד.

מדיטציה למתחילים -ללמוד את הטכניקה והמהות 

המלצה נוספת לגבי מדיטציה למתחילים היא ללמוד במקביל לטכניקה עצמה גם את המהות של התרגול שהתפתח במקביל בתרבויות רבות ברחבי העולם. הבסיס הרעיוני של המדיטציה מהווה בסיס גם להתמדה בתרגול ולשיפור מרבי באיכות החיים בזכות הוספת הכלי המשובח לארגז הכלים שלנו. בשני הסניפים של פראנה יוגה בגבעתיים ובתל אביב מתקיימות סדנאות מגוונות ובהן גם מפגשי היכרות עם הטכניקה. מפגשים אלה מועברים ע"י מורות ומורים עם ניסיון רב ובפרט בהעברת הידע למי שרק מתחילים לגלות את העולם המופלא של המדיטציות.

שיחה מהירה

צור קשר





      

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
    סניף גבעתיים
    סניף תל אביב