איך יוגה להיריון משפיעה על גופך?

בין אם אתן מתרגלות קבועות, או אולי רק שוקלות להתחיל, יוגה להיריון מומלצת לכל אישה. בתקופה בה אנו חוות שינויים פיזיים ומנטליים רבים כדאי ליצור עוגנים בסדר היום שיתרמו לרוגע וישפרו את המיחושים הפיזיים. שימו לב, כי מדובר בזמן רגיש ולכן נדרש תרגול עם צוות מקצועי המבין את הצרכים הייחודיים של תקופה זו. צוות שאפשר לסמוך עליו תמצאו בסטודיו פראנה יוגה ופילאטיס המקום שלכן להגיע ולהירגע בתוך כל השינויים.

יוגה להיריון – האם זה כדאי לי?

יש נשים החוששות מתרגולים פיזיים ומפעילות גופנית לאורך ההיריון. האמת היא, שמחקרים רבים ממליצים על הכנסת פעילות גופנית לתקופה זו ובפרט יוגה. יוגה להיריון מומלצת במיוחד מכיוון שהיא מסייעת לגוף ולנפש. מדובר בתקופה בה הגוף משתנה והנפש חווה תהפוכות רבות, חלקן הורמונליות וחלקן כחלק מההכנה לשלב הבא בחיים- שלב ההורות. היתרונות של תרגול מתמיד משפיעים  על המערכת ההורמונלית ומסייעים לווסת אותה. בנוסף, מתווסתות מערכות פנימיות נוספות כמו מערכת העצבים ומערכת הנשימה. מבחינה מנטלית, סגנון זה טומן בחובו עבודה על נשימות ודמיון מודרך, כלים אשר יסייעו רבות להרגעה אפילו בחוויית הלידה עצמה.

דגשים והמלצות

שימו לב כי בתקופה בה הגוף רגיש כדאי להיות עם צוות מקצועי שיודע להסביר מה הן התנוחות הנכונות לכן ומה לא. לכן אנו ממליצות על תרגול בקבוצה עם מורות שמומחיות בתחום יוגה להיריון. החיבור לגוף שלכן חשוב במיוחד בתקופה זו, ולעתים לא פשוט כל כך לעשות אותו כשהגוף משתנה חיצונית ופנימית. תרגול של יוגה ששם דגש על היבטים פיזיים, מנטליים ורוחניים יכול לסייע לכן בתהליך החיבור לגוף המשתנה, לתרום לירידת השיפוט העצמי ועלייה בתחושת השלווה. מובן כי כל אישה היא אחרת וחשוב להיות קשובות לעצמכן לאורך התרגולים.

אני רוצה להתחיל!

אנחנו בסטודיו פראנה יוגה ופילאטיס מברכות אותך על ההחלטה לתת מתנה לגוף שלך. את עומדת לתת מתנה לעולם וכדאי שתדאגי קודם כל לעצמך. האימונים אצלנו מתבצעים באווירה נעימה, אינטימית וקשובה. עבורנו את והעובר במקום הראשון, נשמח להעניק לכן כלים ליצירת חווית היריון מיטיבה ונעימה.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני