איך לעשות יוגה בהיריון בצורה נכונה?

יוגה בהיריון נחשבת כפעילות מומלצת במיוחד, מבחינה פיזית ומנטלית. אתן נמצאות בשלב כל כך מרגש ועומדות לקיים נס- להביא חיים לעולם. יחד עם זאת, מדובר גם בתקופה שיכולה להיות מורכבת, הכוללת שינויים רבים בגוף ובנפש. נדמה כי כבר משלב ההיריון מתחילה ההורות ואנו מוקדשות לדאגה לעובר שלנו, בואו לא נשכח להמשיך ולדאוג לעצמנו. סטודיו פראנה יוגה ופילאטיס הוא המקום שלכן לתרגל באווירה נעימה, חמה וקשובה. אנו דואגות לראות כל אחת ואחת מכן ולהתאים את התרגול לצרכים הייחודים והדינמיים.

יוגה בהיריון- יתרונות מוכחים מחקרית

מחקרים מראים כי תרגול יוגה בהיריון טומן בחובו סגולות פיזיות, מנטליות וקוגניטיביות רבות. מחקרים מראים כי לתרגול בזמנים משמעותיים אלה יש השפעה על וויסות המערכת ההורמונלית, מערכת העצבים ומערכת הנשימה. מעבר לכך, תרגולים אלו תורמים להגברת תחושות של רוגע והפחתת חרדה. בזמנים בהם הגוף משתנה, יש חשיבות רבה לתרגול פיזי ומנטלי, שמסייע לתהליך היכרות עם הגוף המתחדש על כל גווניו. בתרגולים נעבוד על נשימות, הקשבה לנשימה וכלים של דמיון מודרך שמתאימים בדיוק לתקופה בה אתן נמצאות ויוכלו לסייע אפילו בחדר לידה.

דגשים

חשוב מאוד להתאמן עם צוות מקצועי שמבין את המשתנים הייחודים של יוגה בהיריון ויסייע לכם בהקשבה לגוף. על אף ההמלצות, כל אישה היא עולם ומלואו- מומלץ להתייעץ עם מורות שמומחיות בתחום ומבינות את הצרכים המדויקים לכל אישה ואישה. שימו לב שנדרשת הקשבה לגוף ובכל תקופה דיוקים שונים שיסייעו לתרגולים המשמעותיים ביותר עבור כל אחת. הכי חשוב, להיות קשובות לגוף שלכן ולדעת לקבל כלים ולעצור ברגע שאתן נזקקות לעצירה- הבריאות שלכן ושל העובר לפני הכול.

בואו נתחיל

נשים יקרות, בואו אלינו ותיהנו מתמיכה של צוות מקצועי וקשוב. אצלנו בסטודיו פראנה יוגה ופילאטיס הידוע במרכז הארץ באיכותו המקצועית תוכלו ליהנות מקורסים איכותיים ומרגשים. בואו להכיר עוד הרבה אמהות בהתהוות שחוות עכשיו את מה שאתן חוות, כך תוכלו להכיר חברויות שילוו אתכן עוד הרבה מעבר לתרגול. הצוות שלנו רק מחכה להיות שם בשבילכן ברגעים מרגשים אלו, לתת כלים, תמיכה ומקום להירגע בו.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני