איך עובדת יוגה לנשים בהיריון

תקופת ההיריון מחוללת שינויים רבים בגופנו ונפשנו. חלקם שינויים מרגשים וחלקם מעט מפחידים. אנו חוות כל כך הרבה לאורך התקופה הזו, השינויים שהגוף עובר מובילים גם לשינויים רבים אם ברצונכן לתת לגוף שלכן את הרוגע והתמיכה שהוא צריך- יוגה לנשים בהיריון נחשבת לאימון מומלץ במיוחד המסייע לגוף ולנפש לעבור תהליכים אלו. פראנה יוגה ופילאטיס הסטודיו שנמצא איתכן בכל הרגעים המרגשים והמשמעותיים מציע סדרות אימונים ייחודיות המיועדות לנשים בהיריון בלבד.

יוגה לנשים בהיריון – יתרונות

יש יתרונות רבים בתרגול יוגה לנשים בהיריון. חשוב לתרגל יוגה המותאמת בדיוק למצבכן הרגיש. בין היתרונות הרבים ניתן למצוא תרגילים העובדים על וויסות המערכות הפנימיות, יצירת איזון הורמונלי מוגבר, שכל מי שהייתה בהיריון כבר יודעת כמה זה קריטי. בנוסף, מחקרים מראים כי יש יתרונות של השפעה חיובית על מערכת הנשימה, מערכת הדם ואפילו מערכת העצבים. לתרגול קבוע יש יתרונות מנטליים וקוגניטיביים שיקנו לכם רוגע ותחושת ביטחון לאורך הדרך.

להכיר את הגוף המשתנה

תקופת ההיריון כוללת שינויים רבים של גוף האישה. לפעמים, עם כל השינויים האלו נוצר קצת בלבול ואפילו קשה לנו לזהות את עצמנו במראה. דווקא בתקופה זו, יש חשיבות רבה לתרגול ייחודי ומותאם במדויק של יוגה לנשים בהיריון. התרגול הפיזי והמנטלי תורם להיכרות והבנה מעמיקה יותר של הגוף והתהליכים אותם הוא עובר. בנוסף, התרגול מאפשר התבוננות מלאת חמלה והתרגשות המסייעת בהכנה ללידה. שיעורים ייחודיים אלו כוללים גם עבודה על תרגילי נשימה ודמיון מודרך, שתורמים לחוויית ההיריון לעבור בקלילות ואף חשובים ככלים בהם ניתן להשתמש בלידה עצמה! העבודה המנטלית מסייעת להקלה במיחושים השונים כמו צרבת, עייפות ובחילות בוקר.

פרטים נוספים והרשמה

אנחנו סטודיו פראנה יוגה ופילאטיס הוותיק, מחכות ללוות אתכן בתקופה המרגשת ביותר בחייכן. בואו לגדול יחד איתנו, עם צוות מקצועי חם, עוטף וקשוב. בייחוד בזמנים כאלו, חשוב לתרגל ולהתאמן רק בקרבת נשות ואנשי מקצוע שמבינים את הצרכים הייחודיים ואת גוף האישה. אצלנו תקבלו מענה לכל דילמה, שאלה או תהייה והתחייבות לצעוד איתכן את כל הדרך.

Take only a low dose of Viag a hormone testosterone, erectile dysfunction (ED) in men and coplete, but XL's intention is to provide more than once day.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני