הסברים חשובים עבור יוגה נשית

נשים יקרות, אחיותינו לשבט- בטח גם לכן קצת נמאס לצעוד במרחבים גבריים בלבד נכון? מגיע לנו שיתייחסו לגוף הייחודי לנו על כל גווניו וצרכיו. מגיע לנו שיתייחסו לנפש הייחודית לנו, על כל צרכיה וגווניה. היוגה המסורתית, הושתתה במקור על הגוף הגברי ועוברת כיום שינויים כדי להתאים את עצמה במדויק לצרכים שלנו. היוגה היא תורה בת אלפי שנים המייצגת איחוד. איחוד של האדם עם סביבתו, עם עצמו ועם הטבע. הגיע הזמן שמסרים אלו יותאמו בעומקם ודיוקם גם לנשים במעגלי החיים השונים. אחנו בסטודיו פראנה יוגה ופילאטיס הוותיק והמוכר מלוות אתכן לאורך כל הדרך נשים יקרות.

יוגה נשית – הסברים ודגשים

יוגה נשית שמה דגש על התאמת המסורת היוגית ארוכת השנים לגוף הנשים ולתודעתן המשתנה לאורך מעגלי החיים. ההבנה כי ניתן להתאים את התנוחות לגוף הנשי, ואף לסייע בהענקת תובנות המותאמות לנשים היא תובנה שגובשה בעשרים השנים האחרונות. בהקשר זה ראוי לזכור כי היוגה היא בראש ובראשונה תרגול רוחני, הרבה לפני שהיא תרגול פיזי. שימו לב, אין זה אומר שנשים אינן מסוגלות לתרגול או טובות בו פחות. כל מה שאנו אומרות זה כי גם בתחום זה, מרבית המתרגלים לאורך ההיסטוריה היו גברים ונדרש דיוק והתאמה לגוף והנפש הייחודים לנו הנשים. ביוגה מסוג זה ניתן דגש על הפעילות ההורמונלית ומתן כלים שונים לוויסות מערכת זו.

מעגל החיים המשתנה

הגוף והנפש שלנו עוברים שינויים רבים לאורך מעגל החיים. יוגה נשית נותנת את הדגש על איפה את נמצאת לאורך הדרך. האם את נמצאת בגיל ההתבגרות הסוער מבחינה הורמונלית, האם את בהיריון, האם התחילו בגופך שינויים הקשורים לגיל המעבר עוד שאלות המדייקות את התרגול. המידע הנשי הופך להיות חלק מהתרגול ולכן זוכה להתייחסות מדויקת ומענים מותאמים לכל מצב. מדהים לראות עד כמה שיפור ניתן לראות באמצעות תרגול קשוב ומודע.

מערכת השעות שלנו

נשים יקרות, חשוב לנו שתוכלו להשתתף בשיעורים המדויקים ביותר עבורכן. אנחנו בסטודיו פראנה יוגה ופילאטיס דואגות לתרגולים מקצועיים ואינטימיים, הלוקחים בחשבון את הצרכים הייחודיים של כל אחת. בואו והעניקו לעצמכן מתנה משמעותית עוד היום.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני