איך עובד פילאטיס לנשים בהריון ?

נתחיל במזל טוב! כמה מרגש, את עומדת לחוות את נס הלידה. בין אם את עדיין לא אמא, או שאולי כבר חווית מספר לידות- כל לידה וחווית הורות משתנה מילד לילד. גם לנו, כאימהות לביאות לעתיד, יש השפעה רבה על איך נרגיש לאורך התקופה. תקופה מרגשת זו, מזמנת עבורנו אתגרים לא פשוטים. אחרי הכול, אנחנו יוצרות חיים וכלל האנרגיה הפיזית והמנטלית שלנו מוקדשת כרגע לתהליך זה. חשוב שלא נזניח את עצמנו, נהיה קשובות לגופנו וניתן לו את היחס המיטבי- מדובר בדאגה לעצמנו ולעובר. פראנה יוגה ופילאטיס הסטודיו הוותיק והמומלץ במרכז הארץ, מסייע לכם לעבור את התקופה בצורה הכי נעימה ומדויקת שרק אפשר עם שיעורי פילאטיס לנשים בהריון. תנו לגופכן מתנה, זה מגיע לו.

יתרונות של פילאטיס לנשים בהיריון

מוכח מחקרית כי מומלץ להמשיך ולקיים שגרת אימונים במסגרת ההיריון. לפעילות גופנית תרומה מנטלית ופיזית משמעותית. יחד עם זאת, חשוב לשים לב שהפעילות הפיזית אותה נבחר מותאמת לאתגרים ולצרכים הייחודים של גופנו בעת זו. פילאטיס לנשים בהיריון מהווה התאמה מושלמת ומדויקת, בייחוד עם צוות נשים שמבינות בדיוק את מה שאתן חוות עכשיו. בין היתרונות של תרגול זה, ניתן להפיק את חיזוק רצפת האגן שקריטית במיוחד לזמנים אלו. פעילות גופנית מסייעת לוויסות המערכת ההורמונלית, היבט נוסף וקריטי בחשיבותו! מעבר לכך, העבודה על נשימות היא כלי משמעותי בהפגת חרדה והתמודדות עם השינויים בתחושותינו הפיזיות והמנטליות. את הכלים שנרכוש בסטודיו נוכל בעוד מספר חודשים ליישם בחדר הלידה.

הקשר בין גוף ונפש

שימו לב שאתן קשובות לעצמכן ולא משקיעות את כל האנרגיה הפיזית והמנטלית בדאגה לעובר בלבד. הגוף שלנו חווה טלטלה בתקופה זו, הן בהיבט הרגשי ובהיבט הגופני. לעתים, תהליך ההיריון מלווה בתחושות לא נעימות או מעט מלחיצות, עמן ניתן להתמודד באמצעות תרגול קבוע של פילאטיס לנשים בהיריון. במסגרת השיעורים, תוכלו להכיר נשים נוספות המצפות לנס הפרטי שלהן. היכרות זו יכולה להוביל לחברויות חדשות המאפשרות שיתוף אודות קשת התחושות.

זה הזמן

אל תוותרי על הדאגה העצמית. פני עוד היום לסטודיו פראנה יוגה ופילאטיס המוכר והמומלץ ותוכלי להתחיל בשיעורים המותאמים במדויק עבורך עם צוות איכותי ומקצועי, בשיעורים הכוללים יחס אישי.

 


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני