דגשים משמעותיים עבור יוגה לנשים

פעמים רבות נשמע שאלות כמו, למה צריך יוגה לנשים בלבד? מה המשמעות של תרגולים ייחודים לאישה? האם זה אומר שנשים פחות טובות ביוגה מגברים? לשאלות אלו יש מקום רב והן מראות עד כמה התרגלנו למאבק בין המינים. אנחנו כאן, כדי לשפוך אור ולהראות את החשיבות בתרגול ייחודי המיועד לנשים בלבד. מסורת היוגה היא תורה בת אלפי שנים אשר תורגלה באופן מסורתי בידי גברים בלבד. כיום, באורח החיים המערבי, היא מתורגלת בידי גברים ונשים כאחד, אך המסורת לא השתנתה. בדיוק בשביל זה התחילו בעשרים השנים האחרונות להבין כי גוף ונפש האישה זקוקים להתייחסות ייחודית. העניקו לעצמכן מתנה מרגשת ובואו נצא לדרך כנשים רכות, עוצמתיות ומודעות יותר. פראנה יוגה ופילאטיס היא המקום שלכן במרכז הארץ לצמיחה והתפתחות פיזית, רגשית ורוחנית.

יוגה לנשים- דגשים משמעותיים

יוגה לנשים שמה דגש על מעגל החיים של האישה לאורך התקופות המשתנות. במסגרת ההתאמה לנשים, נלמד לשים דגש על רצפת האגן, על המערכת ההורמונלית ועל התובנות האפשריות שמותאמות לנשים אותן ניתן להפיק כקבוצה נשית עוצמתית יחד. ביוגה זו נשאל שאלות אודות מצבנו הבריאותי ובאיזה שלב אנו נמצאות, האם אנו בגיל ההתבגרות, האם בגיל המעבר או אולי בכלל בהיריון. כל תקופה והאתגרים הייחודיים לה, אשר ניתן להפיק רבות מהתייחסות ייחודית אליהם.

יתרונות

יוגה לנשים טומנת בחובה יתרונות משמעותיים באיזון המערכת ההורמונלית, בשיפור יכולות הקשב והריכוז, בתחושת הבהירות המחשבתית ובוויסות מערכת הלב והנשימה. על פי המסורת, היוגה היא קודם כל דרך חיים רוחנית המייצגת איחוד עם הבריאה ועם העצמי, לכן נשים דגש על התובנות הנלמדות ועל השריית שקט נפשי ושלווה.

בואו נצא לדרך

נשים יקרות, בואו נצא יחד לדרך משותפת. הצוות המקצועי והאיכותי שלנו בסטודיו פראנה יוגה ופילאטיס מחכה רק לכן! יש לנו מערכת עם למעלה מ-200 שיעורים שונים בשבוע, המתפרשים על פני מגוון סניפים במרכז הארץ. אצלנו תוכלו ליהנות מיחס קשוב, חם ואישי לכל אחת. ביחד נבין מהן המטרות הייחודיות שלכן ונוכל לעבוד עליהם באווירה אינטימית ונעימה. בואו נעניק יחד מתנה לגוף ולנפש שלנו.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני