פילאטיס שיקומי

פילאטיס שיקומי בעזרת מכשירים

פילאטיס מכשירים שיקומי הינה שיטה אשר לה יתרונות רבים והיא מאפשרת למתרגל לעבור שיקום בצורה אופטימלית. השיטה משלבת בתוכה את תחום הפיזיותרפיה, והיא למעשה הומצאה על ידי רופא כשיטה לשיקום וחיזוק חיילים שנפצעו. במרכז פראנה מתקיימות קבוצות תרגול פילאטיס מסוגים שונים, וכמו כן קבוצות לתרגול יוגה, סדנאות, קורסים, הרצאות ועוד. בסטודיו פראנה תמצאו מורים מקצועיים ומנוסים, יחס אישי ואווירה נעימה וביתית.

 

פילאטיס מכשירים שיקומי –  למי זה מתאים?

למעשה, תרגול של פילאטיס מכשירים שיקומי עשוי להתאים לכל אחד, נשים וגברים בכל מצב גופני ומידת כושר, צעירים ומבוגרים. פילאטיס מתאים אפילו לנשים בהריון ואחרי לידה ולכל אלו אשר עוסקים בפעילות ספורט ותנועה. ישנם מקרים בהם פילאטיס מכשירים שיקומי עשוי לתרום באופן משמעותי ביותר, הנה כמה מהם:

  • אנשים אשר סובלים מכאבים כרוניים חריפים, באזורים שונים בגוף. פילאטיס מכשירים מתבצע על גבי מיטה מיוחדת, המאפשרת להפריד בין אזורי הגוף השונים, ולהימנע מהפעלת עומס על אזורים חלשים וכדומה.
  • אנשים הסובלים מלקויות ביציבה או בעיות שיווי משקל שונות. עצם העובדה כי התרגול מתבצע בשכיבה או בישיבה, מאפשרת לשלוט בצורה טובה יותר על התנועה ושיווי המשקל.
  • כאבי גב הנובעים ממקורות שונים. פילאטיס עובד על הארכת השריר, ומחזקת את שכבת השרירים העמוקה ביותר הקרובה לעצם ובכך מחזק את השרירים שתומכים בגב ומאפשרים לגוף לשאת בצורה יותר טובה ומאוזנת בעומס.
  • כאבי צוואר שונים. בפילאטיס מלמדים את הגוף כיצד לשאת את עצמו נכון, ומחזקים אותו היכן שצריך.
  • כאבי ברכיים יכולים להופיע מכמה סיבות, כאשר בשאר שיטות התרגול והפעילות הגופנית אתם עשויים לגרום אפילו נזק נוסף. בפילאטיס אין עומס על המפרקים וניתן לתרגל בבטחה.
  • הסובלים מפציעות או ממגבלות פיזיות אשר הופיעו כתוצאה ממחלות שקשורות לעמוד השדרה.
  • מצבים כמו למשל פיברומיאלגיה, פרקינסון ואוסטיאופורוזיס מרוויחים רבות מפילאטיס מכשירים, אותו ניתן לתרגל בכל מצב גופני ולא נוצר עומס על אזורים חלשים. כמו כן התנגדות הקפיצים במכשיר מאפשרת בניה של העצם.

לסיכום, מי שמעוניין לשפר את ביצועיו הגופניים, לחזק את השרירים שלו, ולשפר את התפקוד היומיומי שלו, ירוויח מפילאטיס מכשירים שיקומי.

פילאטיס שיקומי בשימוש במכשירים

פילאטיס שיקומי תל אביב והמרכז

עברתם תאונת דרכים? ניתוח? או שאתם מתאוששים מכל תקרית אחרת שפגעה בגופכם? אם כך, כדאי שתדעו: פילאטיס שיקומי זו אופציה שכדאי לקחת בחשבון. פילאטיס זו פעילות גופנית נפלאה שמאפשרת לכל אחד מאתנו לפעול בדיוק בהתאם ליכולות שלו ולהניע את הגוף בצורה שאינה פוגעת אלא מועילה. לכן, אם אתם יכולים לפנות עוד היום למקום כמו סטודיו פראנה ולהירשם לשיעור ניסיון, למה לדחות את העניין? אתם תראו שככל שתתמידו בפילאטיס השיקומי כך תרגישו טוב יותר וגופכם יתחזק, כך שזה מומלץ בחום.

למי מיועד פילאטיס שיקומי?

כשמדברים על פילאטיס שיקומי מדברים למעשה על פעילות גופנית שעובדת על הארכת השריר ועל חיזוק שכבת השרירים העמוקה ביותר. לכן אנחנו רואים שלא מעט קבוצות של אנשים יכולות להגיע וליהנות מפעילות גופנית כזאת, כמו לדוגמא:

  • מי שסובל מכאבים כרוניים שונים
  • מי שסובל מכאבי צוואר, גב וכתפיים
  • אנשים שחולים בפרקינסון ומחלות נוספות

הפעילות עצמה אומנם מאוד אינטנסיבית ומסייעת לחיזוק הגוף, אך אינה מכבידה. כלומר, בדרך כלל אחרי שיעור פילאטיס מרגישים את השרירים שעליהם עובדים בשיעור, אך זו לא תחושה שאינה מאפשרת לזוז או לחזור לפעילות רגילה. כמו כן, כאשר עושים פילאטיס במקום מוביל ועם מורים רציניים ומנוסים, אפשר להיות בטוחים שיש על מי לסמוך. המורים עוברים, בודקים איך המתעמלים עושים כל תנועה ושומרים על כך שאיש לא יפגע בעצמו תוך כדי האימון.


שיעורי פילאטיס שיקומי עושים אצל הטובים ביותר

אם הייתם רוצים לעבור כל ניתוח או טיפול, בוודאי הייתם בוחרים באנשי המקצוע הכי ידועים וטובים שיש. זה בדיוק מה שכדאי לעשות גם כאשר מחפשים סטודיו מוביל לפילאטיס, ולא משנה אם מדובר על פילאטיס שהוא שיקומי או על סוגים אחרים של חוגים בתחום הזה. לכן סטודיו פראנה זו הבחירה הנכונה, כי המקום קיים כבר משנת 2003. כל מי שעובד כאן מגיע עם ניסיון רב שנים והשיעורים מתקיימים תמיד באווירה מאוד נעמה. כמו כן, המחירים נוחים ולכן גם במובן הזה, אם תתקשרו למספר: 1-700-507-074 לא תצטערו על כך, אז למה אתם עדיין מחכים?  

 


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני