איך יוגה בזמן הריון תעזור לך?

מזל טוב! אתן לביאות שעומדות לקיים את נס הבריאה. יש לכן עכשיו תשעה חודשים להשקיע בעצמכן ובעובר, להשתדל להיות נטולות דאגות ובריאות ככל האפשר. אך לעתים, זה לא כל כך פשוט, עם כל המיחושים הפיזיים והתחושות הפיזיות הלא נעימות. בנוסף, ההיריון מציף חששות רבים ומובנים מאוד. יוגה הריון הדרך הטבעית והאידיאלית להרגעת הגוף והנפש. סטודיו פראנה יוגה ופילאטיס – מלוות אתכן בכל צעד וצעד בכל הדרך המרגשת.

יוגה הריון – השפעות חיוביות על הגוף והנפש

יוגה הריון מספר צעדים פשוטים שיקנו לכם שלווה פיזית ומנטלית. בהיבט הפיזי, תוכלו לתרום לאיזון המערכת ההורמונלית. כל מי שהייתה בהיריון יודעת איך ההורמונים משתוללים, לכן מדובר בפתרון מדהים לשם כך. מעבר לכך, יוגה תורמת לתחושת השלווה והרווחה, תורמת לחיזוק השרירים, שיפור הגמישות והיציבות. אין כמו להמשיך להזיז את הגוף באופן מותאם, גם במצב החדש והרגיש. בנוסף, בתרגול מסוג זה ניתן דגש רב על תרגילי נשימות ודמיון מודרך. מתרגלות וותיקות מדווחות כי הן יישמו תרגילים אלו אפילו בחדר הלידה! בואו לרכוש כלים משמעותיים לתקופת ההיריון, הלידה וההורות ההתחלתית- כל אלו יכולות להיות מלאות בסטרס שכדאי ללמוד כיצד להרגיע בדרכים טבעיות ויעילות.

Användning av sildenafil i rekommenderade doser är ineffektiv då sexuell stimulering saknas, If you want to know more medical facts go to our official website manligapotek.com.. – Herr talman!

הכירי את גופך מחדש

תקופת ההיריון כוללת שינויים רבים בגוף ובנפש. חשוב לדעת דווקא בתקופה זו להבין את גופך. בנוסף, באופן טבעי השינוי הפיזי יכול להוביל לתחושות של אכזבה או חוסר שביעות רצון ממשקל הגוף החדש. דווקא בזמנים כאלו מומלץ לקיים תרגילים שיסייעו להתחבר לגופכן, להעניק לו את האהבה והשלווה שהוא זקוק לו. יוגה היריון הדרך שלכן להתחבר לגופכן המשתנה ולהמשיך לאהוב אותו בכל מצב, בדיוק כפי שמגיע לנו!

אז קדימה

אמא לביאה, בואי ותעניקי לעצמך את כל הכוחות הדרושים לך! עם צוות קשוב המודע בדיוק למצבך, זה הזמן לקבל תמיכה ולהכיר עוד הריוניות שנמצאות איתך בדיוק באותה סירה. סטודיו פראנה יוגה ופילאטיס נמצאת שם איתך כדי להקשיב, לתמוך, להתייעץ ופשוט להיות יחד, בתוך הטלטלה הגופנית והרגשית. עם שיעורים מקצועיים, קשובים ואינטימיים, תוך הקפדה על יחס אישי- כל אחת תוכל למצוא את מקומה.

 


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני