8:00-21:00
ימי פעילות א’-ה’ בימי ו’: 8:00-15:00
סניף: תל אביב, שדרות בן גוריון 79 סניף: גבעתיים, ויצמן 19 (קומה 3)

דגשים חשובים לגבי יוגה בהריון

הריון זהו תהליך טבעי ובלתי נפרד מהחיים של כולנו. יחד עם זאת, כל אישה חווה אתה היריון בצורה סובייקטיבית ואינדיבידואלית לחלוטין. יוגה בהריון, אם כן, צריכה להתבצע בהתאמה מדויקת לשלב בהריון של האישה, ליכולות שלה, קצת ההתקדמות שלה והמצב הרפואי. דרך יוגה בהריון תוכלי לגלות את הכוח האדיר של גופן והיכולות הנפשיות העצומות אשר טמונות בך.

כבר בתחילת ההיריון בוודאי שמתן לב כי החיים שלכן מתחילים להשתנות. שינויים פנימיים וחיצוניים פוקדים אתכן ביום ובלילה. כך שעל מנת להחזיר מעט שפיות וסדר לחיים עצמן תוכלו לחזור אל היוגה, זו תספק לכם את המפלט מהשגרה העמוסה ותעניק לכן מעט שקט ושלווה. חשוב לזכור כי גם בתרגולים יהיה עליכן לבצע שינויים ולשים לב לדגשים הבאים:

  • תדירות התרגולים – גוף שאינו רגיל לאימונים תכופים עלול להגיב בצורה חריפה לתרגול פתאומי ותכוף. על כן, במיוחד בהריון, יהיה עליכן להיות קשובות לגוף שלכן, למגבלות שלו ולמקומות בהן הוא דורש מכן להאט את הקצב. זכרו כי זה אינו מרוץ והתרגול מתבצע בקצב האישי שלכן בלבד.
  • תנוחות מומלצות – תנוחות יוגה בהריון מתמקדות בפתיחה והקלה על האגן ועצמות החיק. חלק מהתנוחות הרגילות עוברות וריאציה על מנת שיתאימו גם לנשים בכל שלבי ההיריון.
  • מורה מנוסה – בעת ביצוע תנוחות יוגה שונות בהריון ישנה חשיבות רבה להדרכתו של מורה אשר יהיה מסוגל לתקן ולהנחות אותך במהלך התרגול. כך תלמדי לבצע את התנוחות אשר מתאימות למצבך ולהתקדמות שלך בהריון.
  • נשימה יוגית – נשימה נכונה בדרך זו מאפשרת אספקת חמצן גדולה יותר לאם ולעובר גם יחד. תוכלו לתרגל נשימה זו במהלך התרגולים וליישם אותה גם במהלך הלידה על מנת להקל על כאבי לידה ולחזק את השרירים הרוחביים של הבטן הנחוצים ללידה.

מתגברים על כאבים

הריונות רבים מתאפיינים בכאבי גב קשים. יוגה בהריון יכולה לסייע לכן לפתור את בעיה זו על ידי תנוחות מסוימות ותרגול של יציבה וישיבה נכונה. פראנה יוגה הינו סטודיו המהווה מקום חם, אינטימי וביתי למתרגלי היוגה המתחילים ומקום בו יוכלו מתרגלים ותיקים להעמיק את יכולותיהם הגופניות וכן את ידיעתם בדרך היוגה.

שיחה מהירה

צור קשר





  

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני