פילאטיס ברמת גן

כל הרמות
מתחילים
מתקדם
פילאטיס
שיעורי הריון
פילאטיס מכשירים
הדפס לוח שעות
א ב ג ד ה ו ש
א
21.04.2024
ב
22.04.2024
ג
23.04.2024
ד
24.04.2024
ה
25.04.2024
ו
26.04.2024
ש
27.04.2024

הרשמה
לשיעור נסיון!

רוצים להרשם לשיעור אחד ולהחליט מה הלאה?
רוצים שיעור נסיון ללא כל התחייבות למנוי?

אם אתם גרים במרכז הארץ ומעוניינים ליהנות משגרת אימונים אינטנסיבית, המובילה לדיוק תנועות הגוף, חיזוק השרירים ושיפור היציבות והגמישות- הכירו את סטודיו פראנה יוגה ופילאטיס. אנו מציעים מגוון שיעורים במספר מקומות במרכז הארץ. בין מערכת השעות המגוונת שלנו, תוכלו למצוא שיעורי

פילאטיס ברמת גן - למי זה מתאים?

אימוני פילאטיס מתאימים למגוון סגנונות של מתאמנים. בין אם מדובר באנשים המעוניינים בחיזוק השרירים ועיצוב וחיטוב הגוף, או אולי בכלל במשתקמים אחרי פציעה- כולכם תוכלו למצוא מענה באימונים ייחודיים אלו. מדובר בסדרות תרגילים הכוללות שימוש במשקל גוף, עבודה על דיוק התנועה, שיפור הגמישות, הקואורדינציה והיציבות. סגולותיו הבריאותיות של ספורט זה נחקרו רבות והוכח כי מדובר באימון בריא ומדויק לגוף האדם. לא סתם, הומצא סגנון אימון זה בתור התחלה כספורט שיקומי. פילאטיס ברמת גן- ההזדמנות שלכם להיכנס לאורח חיים בריא, נגיש ונוח במרכז הארץ.

המצאתו של ג'וזף

ג'וזף פילאטיס- הוגה השיטה, גדל כילד הסבל ממחלות כרוניות רבות. הרופאים לא ניבאו בריאות איתנה בעתידו של ג'וזף, אך הוא היה נחוש לחזק את גופו ולהוכיח כי הם טועים. כדי להוכיח טענה זו חקר תורות רבות ומגוונות דוגמת מדיטציה, יוגה ואומנויות לחימה. מכל גישה לקח ג'וזף את המאפיינים הייחודיים ואיחד אותם לכדי ספורט הנועד לחיזוק הגוף, תוך מתן תשומת לב מרבית לשרירים. מעניין לדעת כי בעת שהייתו בשבי, גיבש את הגישה ואף המציא את המכשירים השיקומיים המשמשים עד היום דוגמת מיטת הפילאטיס. פילאטיס ברמת גן- החיבור שלנו להיסטוריה ענפה של שיקום וחיזוק הגוף באמצעות הספורט, ממש כאן ליד הבית.

להרשמה ופרטים נוספים

בטח כבר השתכנעתם שמדובר באימונים המדויקים ביותר עבורכם. זה הזמן לפנות לסטודיו פראנה יוגה ופילאטיס ולהתרשם ממערכת שעות מטריפה, המתאימה לאנשים בעלי אורחות חיים שונים בתכלית. בואו ליהנות יחד משגרה בריאה יותר עבור גופכם באווירה נעימה, קשובה ועם יחס אישי. אצלנו תמצאו מגוון שיעורי פילאטיס דוגמת מזרן ומכשירים. כלל הצוות שלנו מומחים בהוראת התחום ויעזרו לכם לדייק את התרגולים באווירה נעימה ובמחיר נגיש.

×

נא להתעדכן באפליקציה לגבי שעות השיעורים שמתקיימים במלחמה


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני