מכשירים עם תינוקות

 

פילאטיס מכשירים עם תינוקות

 

מזל טוב! עשית זאת. הבאת חיים לעולם.

אנחנו בפראנה ישבנו וחשבנו איך אנחנו יכולים לעזור לך לשפר את איכות החיים, לשוב לכוחות הפיזיים והמנטליים שלך אחרי המסע המורכב של ההריון והלידה, ולהגיע לשיעור שכולו טוב גם אם אין לך בייביסיטר לתינוק/ת החדש והקטן.
חווית הלידה מטלטלת ומשאירה אותנו הנשים עם תינוק קסום לטפל בו, אך עם הרבה בלגן גופני, הורמונלי ונפשי. 

 
באספקט הפיזי  – שרירי הבטן ורקמות החיבור ביניהם נמתחו ולאחר הלידה לוקח לשרירים זמן להתכווץ חזרה לאורכם המקורי. התינוק שבחוץ עכשיו כבר לא שומר מבפנים על השריר מתוח וזו הסיבה שהוא לפתע חלש ומדולדל. רצפת האגן המורכבת משרירים, רצועות ועצבים ומהווה מבנה תומך באיברי הפנים באזור האגן והבטן התחתונה (מעיים, רחם, שלפוחית השתן) נחלשת דרך מעבר התינוק בתעלת הלידה והנרתיק, ויכולה להשפיע על השליטה בסוגרים, תכיפות מתן שתן, כאבי אגן וגב תחתון ובטווח הארוך צניחת איברים. הפלא ופלא כל המערכות האלו עובדות יחדיו!

 

באמצעות פילאטיס מכשירים נוכל לחזור לחנך ולאמן את השרירים שנחלשו מחדש, להזרים את מערכות הנשימה והדם, להתחיל להחזיר את הגוף למקום בו היה טרם ההריון, ולהרים את האנרגיות חזרה ביחד.
מכיוון שהשיעור אינטימי (7 מתאמנות מקסימום) מתאפשר המון יחס אישי והכוונה מצד מורה מקצועית בעלת ידע ונסיון רב שתראה את צרכיהן של המתרגלות כקבוצה הומוגנית שעוברת חוויה משותפת, אך גם כל אחת ואחת בנפרד בהתאם לרגישויות הפיזיות והצרכים שלה.
וכל זה שהתינוק/ת לידך ובשליטתך ובכל רגע נתון במידה והוא יקרא לך תוכלי לגשת להרגיעו ולהמשיך בשיעור.

 

מוזמנות להגיע לשעורים בימי חמישי בשעה 10:00 בסניף שלנו בגבעתיים!

 


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני