יוגה נשית

עולמה של האישה שופע בתמרונים בין העבודה, הילדים, בן הזוג והבית. אורח החיים מלא ההתמודדויות דורש ממנה לשמור על ריכוז ואיזון של הנפש והגוף, בדומה לעקרונות הנלמדים בעת תרגול יוגה נשית. אין ספק שעבור כל אישה – האפשרות להציץ אל תוך עצמך, מנטלית ופיזית דרך היוגה הנשית, היא משבצת בלוח הזמנים הצפוף, שתוביל לחידוש האנרגיות ולמציאת איזון והרמוניה.

היוגה הנשית היא יוגה שמותאמת לאישה על סמך היכרות עם שינויים הורמונליים, יצירת הקשר בין הגוף, התודעה ודרכי הנשימה לצורך השגת דרכים לשיפור יציבה חזקה ואיזון נכון. דרך היוגה הנשית, האישה יכולה להבין את הקשר שבין האופן שבו היא נושמת למצבה הבריאותי והנפשי, והחיבור שנוצר בין נשימה נכונה לתפקוד אפקטיבי ביום יום. היוגה הנשית מעניקה לאישה את ההזדמנות לא להזניח את הכלים הבסיסיים ביותר להתמודדות עם השגרה הדוחקת – חיזוק השרירים העמוקים ושמירה על נשימה נכונה ויציבה חזקה. היא עוזרת לזהות סימפטומים שונים שמפריעים בהתנהלות היומיומית ולתקנם.

תרגול היוגה הנשית מתמקד בשרירי האגן, רצפת האגן והבטן. התרגול עוזר להבין את ההשפעה של שרירי האגן בדרכים שונות על נשימה ואיזון במצבי ישיבה, שכיבה ועמידה. התרגילים השונים מאפשרים היכרות מעמיקה עם האזורים המרכזיים האלו בגוף האישה, והיכולת להשתמש בהם לשדרוג ההתנהלות היומיומית. מחזורי האסאנות (התנוחות) קשורים במחזוריות חיי האישה ומשלבים אסאנות מוכרות. המחזורים מתמקדים גם בשרירי הבטן, תוך התחשבות בצרכי האישה ובמצבה הפיזי (באם נמצאת במחזור למשל).

 

היוגה הנשית מותאמת לנשים בכל שלב במחזור חייהן ובכל הגילאים.
לכן קיימת חשיבות רבה לשלב בו נמצאת האישה בעת הימצאותה בשיעור – בהיריון, לאחר לידה, בעת טיפולי פריון, בגיל המעבר, במחזור או בתקופה שבה היא סובלת ממתחים קבועים. תרגול היוגה הנשית נעשה תוך התאמה מלאה למצב האישה ולמצבה ההורמונלי הנגזר מכך.

השפעת הפעילות ההורמונלית על הגוף לאורך השנים מהווה חלק בלתי נפרד מתרגול יוגה נשית. תרגול האסאנות והנשימות עוזרים להסדיר את הפעילות ההורמונלית בגוף. עבור אלו הסובלות ממתחים קבועים או כאבים, היוגה הנשית יכולה לתרום רבות. היוגה הנשית תורמת גם לנשים אשר חוות אובדן חשק מיני או חוסר ביטחון. החיבור מחדש לנשיות, לעוצמה הטמונה בה ובחיבור שלה לגופה יעיל ותורם להתמודדות עם מצבים אלו.

תרגול היוגה הנשית מתמקד בחיזוק מערכת השרירים המייצבת, שהיא קבוצת השרירים העמוקים. מדובר על קבוצת שרירים שלא מקבלת הרבה תשומת לב, אם בכלל, ואשר השפעתה אקוטית על תפקוד האישה היומיומי. אותה קבוצת שרירים אחראית על ייצוב ותמיכה בשלד ולמעשה על תנועות שגרתיות רבות. חיזוק השרירים העמוקים דרך היוגה עוזר להפחית מצבים בריאותיים מזיקים כמו כאבי גב, מתח בחגורת הכתפיים, חולשה באגן, פריצת דיסק ועוד.

מבינים נשים

בפראנה יוגה ההתמקדות ביוגה נשית נובעת מהיכרות עם מגוון נשים ומגוון המצבים שהן מתמודדות איתן מבלי להקדיש תשומת לב מספקת לעצמן ולגופן. כל אישה היא עולם ומלואו והיא מתמודדת עם תהליכים שונים בינה לבין עצמה. תהליך ההיכרות עם נשים הוביל להיכרות עם הסימפטומים אשר אישה חווה ואשר היוגה יכולה לעזור להסיר ממנה.

יוגה נשית עוזרת לאישה לאהוב את עצמה ולהתחבר לנשיות שלה, תוך התמודדות עם מטרדים פיזיים כמו מיגרנות בלתי פוסקות, ירידה באנרגיות, דליפות שתן, בעיות שינה, בעיות עיכול, אי הופעת ווסת, איבוד הקשר למיניות נשית ולחשק מיני, וכן אובדן חיוניות וירידה כללית באנרגיות.

עבור נשים המגיעות לגיל 60 תופעות כמו חוסר גמישות, כאבים ומוגבלות בתנועה יכולות להיות תדירות יותר עקב אובדן מסת העצם כתוצאה מירידת האסטרוגן. היוגה הנשית מעניקה כלים להתמודד עם תופעות אלו ולחזק את השרירים והחלקים בגוף האחראים עליהן.

היוגה הנשית מתאימה לכל אישה, באשר היא, שרוצה להרגיש מחוברת לעצמה ולעוצמה שבה. העוצמה הנשית וכובד משקלה של האישה מרוכז באגן שלה. אגן משוחרר ומאוזן דרך תרגול יוגה נשית יוביל לתחושת נוחות עם הגוף וקלילות. היוגה הנשית מספקת אי של יציבות בניהול שגרת החיים העמוסה.

דרך תרגול פיזי ותודעתי האישה יכולה להכיר את המערכת ההורמונלית שלה ולהגביר את הפוריות והמיניות שלה. לנשים שחוו הריון, היוגה הנשית מעניקה חיבור מחדש לגוף ומסייעת בחיזוקו. היוגה הנשית עוזרת למנוע חוסר איזון בגוף המלווה בכאבים ותופעות בריאותיות ייחודיות לנשים כמו וסטיבוליטיס וגיניסמוס. הדרך למצוא שקט, לנשום ולשחרר קול אנחה במרחק נגיעה.

 

שיעורי יוגה נשית: 

סניף גבעתיים:

ימי א' 10:15-11:15 עם ריטה בצלאל אשור

ימי ב' 11:30-13:00 עם אורית ויינר

ימי ד' 09:00-10:30  עם ריטה בצלאל אשור

ימי ה' 19:00-20:00 עם יערה אלעד

ימי ו' 10:20-11:20 עם ריטה בצלאל אשור

סניף תל אביב

ימי ב'  10:5-11:15 עם יעל אלחנן

ימי ה'  10:5-11:15 עם מיטל עובד

 

יוגה נשית מתאימה לכל אישה

עוד על יוגה נשית בפראנה יוגה

יוגה נשית לתמיכה בטיפולי פוריות

כתבה העוסקת בטיפולי פוריות הדורשים מאישה הרבה סיבולת, נפשית ופיזית וסבלנות, מדובר בתקופה לא פשוטה עליה נדבר בהרחבה… [ לכתבה המלאה ]

יוגה נשית והגישה לגיל המעבר

כתבה עשירה בנושא המחזורים השונים בחיי האישה,על גילאי ה50-60 בהם מתחילים להופיע הסממנים לתקופת גיל המעבר… [ לכתבה המלאה ]

נשים, זה בשבילכן

קראו על החיבור של אישה לגופה ולתודעתה הוא חיבור שאין כמותו. תוך ההתמודדויות  עם התמרונים הרבים בחיי היום יום בכתבה זו…[ לכתבה המלאה ]

 

סדנת יוגה נשית עם מירה ארצי פדן

סדנת חובה לכל אישה!
נושא הסדנה : החיים בראי האגן הנשי – עבודה על רצפת האגן

אודות הסדנה:

נשתמש במזרן התרגול כמעבדת מחקר לדפוסי החיים.

מתוך התרגול תקבלי כלים נגישים ופשוטים להבין את המרחב המייצב של חייך.

תכירי את חשיבותו של האגן שלך כעוגן יומיומי, ותלמדי להכיר בשינוי המחזורי שלך.

האם את חשה כי יומך נע בתמרונים יומיומיים העוברים בחדות בין קריירה, ילדים, זוגיות, בית, משפחה, מחוייבויות חברתיות ועוד?

האם את חווה עומס יומיומי הנגרם כתוצאה מהתמודדויות הדורשת ממך מעל ומעבר?

על מזרון התרגול תוכלי לקבל כלים נגישים ופשוטים מהיוגה הנשית להבין את השינוי שאת חווה ולהתחבר לכוחות מייצבים הקיימים בתוכך, אשר יכולים לחולל שינוי משמעותי באיכות חייך. תוכלי להציץ אל עולמך הפנימי מנקודת התבוננות חדשה ומרתקת אל גופך. וכך בלוח הזמנים הצפוף של חייך תוכלי למצוא מקור חידוש של אנרגיה איזון וייצוב.

מירה ארצי פדן

מדריכת הכנה ללידה והנקה, מוסמכת מטעם המרכז הישראלי לחינוך ללידה
מורה בכירה ליוגה, תלמידה של גילה ציון.
ממחברות רב המכר "טבעי ללדת".
מפתחת שיטת "יוגה נשית" המוצגת על גבי שני תקליטורים בהפקת קרן יחזקאלי וחברת "קול הגוף": "יוגה להיריון ולאחר לידה" ו"יוגה נשית"

מחברת הספר: "יוגה נשית – בריאות האישה בדרך היוגה", שיצא ב – 2014 התרגול מותאם לכל הנשים

מועד הסדנה: תאריך לסדנה הבאה יפורסם בהמשך

עלות הסדנה: מנויות: 200 ש"ח, אורחות: 230 ש"ח. ההרשמה החלה. 

מומלץ לשריין מקומות בהקדם!

לפרטים ולהרשמה 03-5710660 כולן מוזמנות באהבה

אם אתן גרות באזור המרכז ורוצות קצת זמן לעצמכן, לעצור הכול באורח החיים הקדחתני הבלתי פוסק וליהנות מהשקט והנחת אתן מוזמנות להגיע לסטודיו יוגה פראנה בתל אביב או בגבעתיים. על אף הצפי שלכן מעצמכן להספיק הכול במהלך היום: גם לנהל קריירה, גם לדאוג לילדים, גם למטלות הבית וגם לסידורים שונים – הרי שלא מדובר במשהו בריא במיוחד וזה יכול לגרום להיווצרות של לחצים, מתחים ומחלות שונות. כדי להימנע מהן חובה לקחת מעט הפסקה מהכול במהלך השבוע ולדאוג קצת לעצמכן עם יוגה נשית.

יוגה נשית – מותאמת לצרכי האישה

במהלך השבוע ישנם עשרות שיעורים בלו"ז שלנו בסטודיו פראנה הן בגבעתיים וכמובן גם בסניף הראשי בתל אביב. חלק מהשיעורים מיועדים לגברים ונשים ביחד וחלקם מיועדים לנשים בלבד. יכולות להיות סיבות רבות מדוע אישה תרצה להגיע לשיעורי יוגה לנשים בלבד:

  • פתיחת ונינוחות
  • בילוי עם חברות
  • שקט מהגברים
  • העצמה נשית
  • הרגשת מיצוי בקרב סביבה של נשים
  • ועוד…

בחלק מהשיעורים יש תנועות וסגנונות המותאמים לנשים בלבד. כמו כן פעמיים בשבוע תוכלו ליהנות משיעורים לנשים בהריון ובייבי יוגה המתאימים לאימהות לאחר הלידה לשילוב עם התינוק שלהן. כמו כן ישנם שיעורי פילאטיס נפלאים שכדאי לבחון. בהתאם לסגנונות ולשיעורים המועדפים עליכן תוכלו לבחור את הלו"ז השבועי שלכן.

גם בהיריון ניתן להמשיך ליהנות מיוגה

אם אתן בהיריון אין לכן מה לדאוג. לא תצטרכו להפסיק להתאמן – להיפך. ישנם שיעורים המותאמים במיוחד לנשים בהיריון ותרגילים המבוצעים בהתאם ליכולות של אישה בהיריון. יתרה מכך, התרגילים מיועדים לחיזוק השרירים על מנת לסייע להעברת ההיריון יותר בקלות וכן גם שמירה על הגמישות במהלך תקופת ההיריון תסייע גם במהלך הלידה עצמה.

וגם לאחר הלידה

ואם חשבתם שלאחר הלידה אפשר לומר ביי ביי ליוגה הרי שגם כאן אתן יכולות להיות אופטימיות ורגועות. כבר חודש וחצי אחרי הלידה אפשר יהיה לשלב יוגה בחייכן וזאת בשילוב עם הרך הנולד. בייבי יוגה הינה שיטת יוגה לאם ולתינוק המחברת בין האם לתינוקה האהוב ומחזקת את הקשר בין הצדדים.

יוגה לנשים

לכל אחת מגיע מעט זמן לעצמה ואצלנו בסטודיו פראנה תוכלי לשלב בין קצת זמן לעצמך לבין אימון יוגה המסייע לגוף ולנפש. הסטודיו הוקם בשנת 2003 בכדי לתת מענה לקהל האנשים המתגוררים במרכז וחיים במרוץ שלא עוצר לרגע. הסטודיו מספק להם פינה קטנה, שקטה וחמימה של מקום שבו יוכלו לקבל קצת נחת, לעשות קצת פעולות פיזיות שיסייעו בזרימה טובה יותר של הדם והחמצן בגוף וכן יסייעו בהפחתת לחצי היומיום. סניפי הסטודיו ממוקמים האחד בתל אביב והשני בגבעתיים. במהלך השבוע תוכלו למצוא מגוון רחב של שיעורי בשיטות יוגה שונות וכן שיעורי יוגה לנשים בלבד.

הקדישי קצת זמן גם לעצמך!

על נשים מופעל לחץ רב מדי יום. מצד אחד המרוץ אחר קריירה מצליחה והרצון להוכיח ומצד שני דאגה לילדים, לבית ולעתים הבייביסיטר הוא לא רק על הילדים אלא גם על הבעל. אורח החיים של כל אישה מלא בהתמודדויות שונות, שינויים פיזיים במהלך החודש שהגוף עובר, מצבי רוח וכן סיטואציות שונות שבהן הנשים חייבות להתמודד לעתים לגמרי לבד. חיבור ליוגה ושילוב יוגה לנשים באורח החיים הקדחתני הזה רק יכול לעשות לכן טוב.

שיעורי יוגה לנשים בלבד

יש הרבה סיבות מדוע אישה תעדיף שיעור יוגה לנשים בלבד. זה יכול להיות מטעמי צניעות כמו נשים דתיות או נשים הרגישות לגופן ושומרות על צניעות. סיבה נוספת יכולה להיות הרצון למעט שקט מגברים. אחרות יפיקו מעצמן יותר בסביבה נשית וחלק פשוט ירגישו יותר בנוח בסביבתן של נשים ללא גברים באזור. אחרי הכול – רק אישה יכולה להבין אישה.

שיעורים מיוחדים לנשים

מלבד שיעורי יוגה בשיטות שונות המיועדות לנשים, הרי שיש גם שיעורים מיוחדים לנשים בלבד. שיעורים אלה הנם יוגה בהריון וכן בייבי יוגה. נשים רבות עושות יוגה בהיריון כיוון שזה מסייע להן בחיזוק שרירי האגן והגב התחתון וכן שיפור זרימת הדם והחמצן בגוף מטיבות עם העובר ומקלות על הלידה. שיעורי בייבי יוגה לנשים מיועדים לאימהות הנמצאות לפחות חודש וחצי אחרי הלידה ומעוניינות לשלב את הפעילות עם התינוק/ת שלהן ולהעמיק את החיבור ביניכם.

מומלץ לתרגל יוגה נשית אחרי לידה

יוגה נשית למתחילים ומתקדמים

נשים רבות החיות בעולם המערבי המודרני צריכות להשלים עם מדד לחץ עצום, היות והן מצופות לנהל קריירה מוצלחת, לטפל במשק הבית ועל הדרך להיות אימהות מושלמות וחברות טובות. מדובר בציפיות בלתי אפשריות הגורמות לנשים רבות להזניח את עצמן רק כדי לעשות עוד 'וי' ברשימת המטלות היומית שלהן. עם הזמן, עקב ההזנחה, מתעוררות בעיות גופניות ורגשיות שונות המתבטאות בכאבי גב, קשיי עיכול, בעיות עור, בעיות שינה ותחושה כללית לא טובה. לכן חשוב שכל אחת ואחת מאתנו תיקח את עצמה בידיים ותסדר את סדר העדיפויות שלה בצורה קצת שונה. עם כל הכבוד לכל המחויבויות השונות והמטלות המגוונת שיש לבצע, קודם כל את חייבת לחשוב על עצמך ולהקדיש לעצמך שעה וחצי של זמן איכות מרפא והכרחי.

כל מה שרציתם לדעת על יוגה נשית

כאמור, נשים רבות חיות היום במצב תמידי של לחץ וסטרס הגורם לא פעם לבעיות שונות, כגון קושי להיכנס להריון או כאבי ווסת חזקים ומעיקים. הפתרון לכך הוא בגדול לנשום נשימה עמוקה ולהזכיר לעצמך להקדיש זמן לעצמך, לכבד את הנשיות שלך ולתרגל בהתאם. תרגול נכון ששם דגש על חיזוק שרירי רצפת האגן, הרפיה כוללת והתייחסות לנשיות של כל אחת ואחת, מאפשר טיפול יעיל וטבעי בבעיות רבות הפוקדות לא מעט נשים. לדוגמא, אחת מכל שלוש נשים תסבול מבריחת שתן בשל אי שליטה מספקת וחולשה כללית של שרירי רצפת האגן. יוגה נשית מאפשרת לפתור בעיה זו ובעיות רבות אחרות באמצעות תרגול המותאם במיוחד לנשים.

פראנה יוגה הוא סטודיו ליוגה המתמחה בהעברת שיעורי יוגה נשית באווירה אינטימית ונעימה. הצוות המקצועי במקום יגרום לכל אחת להרגיש בנוח ולקחת בחזרה את השליטה על גופה ומחשבותיה. לפרטים נוספים צרו קשר.

סדנת יוגה נשית

מרגישה מתוחה? מרגישים לעיתים לחץ נוראי בגלל כל המשימות שאיתן את מתמודדת? יוגה נשית היא הפתרון הנכון עבורך. נשים בנויות בצורה מסוימת ומושפעות מאינספור לחצים שאיתן הן מתמודדות בחיי היומיום. לכן זה לא משנה באיזה שלב את נמצאת בחייך, כי בין אם את לפני הלידה הראשונה שלך ובין אם את בגיל המעבר, יוגה זה משהו שכדאי לך להכניס לחייך. סטודיו פראנה מזמין אותך להירשם עוד היום לחוג יוגה נשית ואת יכולה להיות בטוחה שתיהני מכל רגע, אז למה את מחכה?

למי מתאימה יוגה נשית?

כפי שהשם מעיד: יוגה נשית מתאימה לכל הנשים. גופה של האישה מושפע מפעילות הורמונאלית משתנה וחלק ממה שכל כך יעיל ביוגה, זה שבעזרת נשימה יוגית אפשר לשלוט על הפעילות ההורמונאלית, לווסת אותה ולחיות איתה הרבה יותר בשלום. כדאי לדעת שבמסגרת היוגה שמיועדת לנשים ניתן לראות יוגה שמיועדת לנשים:

  • שנמצאות בטיפולי פוריות ומהווה תמיכה בכל העניין הזה
  • שנמצאות בגיל המעבר ומתמודדות עם שינויים הורמונאליים לא פשוטים
  • שנמצאות אחרי לידה ומתמודדות עם עייפות ולחצים נפשיים משמעותיים

כשעושים יוגה עם מדריכים מקצועיים ומנוסים, אין ספק שהחיים יכולים להיראות אחרת. לנשום הרבה יותר עמוק, בצורה רגועה ולהתייחס לגוף שלך זה בדיוק מה שיכול לגרום לך להרגיש טוב יותר ולהצליח לעמוד בכבוד עם כל האתגרים ששלבי החיים השונים מציבים בפני כל אחת מאתנו.

תרגול יוגה נשית בסטודיו מתקדם

לעשות יוגה בסטודיו מתקדם וידוע זה לא עניין זול ולכן ברור מדוע יצא לך לחשוב האם עלייך לוותר על החוויה הזאת בגלל העלות. עם זאת, החדשות הטובות הן שאם תפנו אל סטודיו פראנה, תקבלי הצעת מחיר נהדרת גם עבור שיעורי יוגה שמיועדים לנשים. בנוסף, כאן תוכלי למצוא לא פחות משלושים שיעורי יוגה שמתקיימים על בסיס קבוע, כך שאין ספק שתוכלי לבחור בקלות את החוג שאליו תרצי להצטרף. הסטודיו מנהל שני סניפים שונים: אחד בתל אביב והשני בגבעתיים, כך שגם מהבחינה הזאת יש לך אפשרויות לבחירה. זקוקה לעזרה? יש לך שאלות? התקשרי עוד היום למספר: 1-700-507-074 ותקבלי מענה מקצועי ואדיב.

יוגה לנשים בתל אביב

מחפשת חוג יוגה לנשים? מעוניינת לתרגל יוגה וברור לך שתוכלי להרגיש הרבה יותר בנוח אם יהיו בשיעור רק נשים? אם כך, כדאי שתדעי: סטודיו פראנה מזמין אותך ליהנות מחוגים שונים ומגוונים בתחום היוגה, כאשר חלק מהם מתאימים לנשים בלבד. הסטודיו, שקיים כבר משנת 2003, כולל שני סניפים: אחד בתל אביב והשני בגבעתיים, כך שאין ספק שתוכלי לבחור בדיוק את החוג המתאים לך ואת המקום שאליו יהיה לך יותר קל להגיע לכל השיעורים.

יוגה לנשים – שיעורים שמתאימים בדיוק לך

אין ויכוח על כך שנשים וגברים שונים אלה מאלה, בין היתר ביכולות הפיזיות. לכן הבחירה בחוג כמו יוגה לנשים זו בחירה נהדרת, שכן תוכלי בצורה כזאת לקחת חלק בחוג:

  • שהרמה שלו מתאימה ליכולות שלך
  • שהתרגילים בו מתאימים לצרכים שלך
  • שהאווירה בו נעימה ורגועה

בנוסף, זו דרך נפלאה שבה תוכלי גם להעשיר את מעגל החברות שלך, כי אין ספק שבחוגי יוגה תמיד נוצרים קשרים בינאישיים נפלאים. לכן, אם את יכולה להירשם עוד היום לחוג בסטודיו הראשון שבו ניתן למצוא שילוב בין סגנונות שונים של יוגה תחת קורת גג אחת, זה מומלץ בחום.

 

יוגה לנשים מתחילים או מתקדמים

עדיין חסרות לך סיבות שבגללן כדאי יהיה לפנות דווקא אל סטודיו פראנה? אם כך, כדאי שתדעי: כאן תוכלי לבחור לא רק את השיעורים המיועדים לנשים, אלא גם תוכלי לבחור את השיעור המתאים בדיוק לרמה שלך. לכן, אפילו אם עד היום מעולם לא יצא לך לתרגל יוגה, את יכולה להיות בטוחה שכאן תמצאי את מבוקשך. את לא צריכה להגיע עם ידע מוקדם או עם ניסיון בתחום, כי יש גם חוגים למתחילים שיהיה לך מאוד קל ונעים לקחת בהם חלק בתחילת הדרך. בסטודיו עובדים על נקודות שונות כמו שליטה, נשימה יוגית ועוד ומתקיימים במקום מעל 30 שיעורים בימים ובשעות שונות. לכן תוכלי להיות בטוחה שאפילו אם את אישה עסוקה במיוחד, תמיד תמצאי את החוג הנכון והנוח עבורך. לפרטים נוספים התקשרי עוד היום למספר: 1-700-507-074 ותראי שלא תצטערי על כך שתכניסי את היוגה לחיי היומיום שלך.

יוגה לנשים בתל אביב והסביבה

יוגה לנשים – תרגול המתאים לכולן

העולם המודרני והעמוס מאלץ אותנו, הנשים, לשלב בין כמה מחויבויות במקביל: בין אם מדובר בתחזוקה של קריירה משמעותית, או בדאגה לבני המשפחה והחברים – אין ספק שעולמנו מורכב מתמרונים רבים. יוגה לנשים מציעה פתרון לאלו מאתנו המעוניינות למצוא את האיזון המושלם בין הגוף לנפש: בזכות ביצוע תרגילים אלו, תרגישי, סוף סוף, נינוחה בגוף שלך – תוך תחושת הרמוניה מלאה.

יוגה היא שיטת אימון גופנית המושתתת על הפילוסופיה ההינדית. לאורך השנים, התפתחו שיטות שונות של תרגול יוגה, שיטות הכוללות אימון פיזי ורוחני במקביל. בהתאם לכך, תרגול יוגה קבוע יסייע לנשים רבות, בגילאים ומרקעים שונים, לשמור על איזון הרמוני בחייהן. מתעניינת בהשתתפות בחוג יוגה אך תוהה עבור מי הוא מיועד? וודאי תשמחי לדעת שהוא פונה לקהל נשי רחב, ומכל תחומי החיים. נסקור, כעת, חלק מקבוצות אלו:

  • נשים בהריון או לאחר לידה
  • נשים העוברות תהליכי פריון ומעוניינות להיכנס להריון
  • נשים בגיל הפריון הסובלות מכאבי מחזור
  • נשים בוגרות בגיל המעבר הסובלות מתפקוד לקוי של רצפת האגן
  • נשים המתמודדות עם מתחים או מחלות שונות
  • נשים הסובלות מיציבה לא נכונה ומכאבי גב

בהתאם לכך, אין ספק שהשתתפות ביוגה תתאים לנשים הנמצאות בשלבים שונים בחייהן. במילים אחרות, השתתפות בסדנאות יוגה המיועדות לנשים מסייעות להן להתחבר חזרה למרכז שלהן, לחבק את הנשיות שלהן וכך לרכוש את היכולת להתמודד כראוי עם הטרדות היום יומית שלהן. במקביל לכך, ובין אם אתן ברמת מתחילים או מתקדמים, מתעניינות בסדנאות יוגה בשעות הבוקר המוקדמות או שמא בשעות אחר הצהריים או הערב, בסטודיו יוגה פראנה תוכלו למצוא את המסלול המתאים עבורכן.

 

להקשיב לגוף – יוגה לנשים תל אביב והסביבה

החיים המלאים אותם נשים רבות אמורות לנהל מביאים עמם לחצים רבים. תרגול קבוע של יוגה מאפשר להן להשיב אליהן חזרה את הריכוז הנדרש לניהול תקין של חיי היום יום. כעת, כל שנותר הוא להביא מזרון – הצוות של סטודיו יוגה פראנה ידאג לכל השאר.

 

שאלות נפוצות

למי מיועד השיעור?
לכל אישה. נשים בהריון, אחרי לידה, טיפולי פוריות וכו'. 
האם כדאי לתרגל יוגה בהריון?
מומלץ מאד להתחיל לתרגל יוגה החל משבוע 14 במידה ולא תרגלת לפני. 


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני