גאגא שפת התנועה של אוהד נהרין – סדנת שבת

גאגא שפת התנועה של אוהד נהרין – סדנת שבת

גאגא שפת התנועה של אוהד נהרין – גאגא תורמת לבריאות הגוף והנפש ומעניקה גישה לכל היכולות שלנו. היא מפתחת מודעות לתחושות, מסייעת לחיזוק הגוף וריפויו, תורמת לזריזות ולכוח המתפרץ, מעצימה חיוניות וערנות, משחררת מתחים ומאפשרת נוכחות איכותית.

בואו להעיר את החושים והדמיון בשעתיים של חוויה יוצאת בסטודיו פראנה תל אביב. גאגא מציעה למשתתפים מסגרת להתחבר אל גופם ואל הדמיון שלהם, לחוות תחושות ורגשות, לשפר את הגמישות ולחוות את ההנאה שבתנועה בסביבה מזמינה ומאפשרת, בסדנה שתאפשר זמן גם לשיח, שאלות והסברים. הסדנאות מיועדות למשתמשי גאגא חדשים וותיקים כאחד, אין צורך בניסיון קודם בתנועה ומחול.

את הסדנה תעביר אהד פישוף –

אמן ומוסיקאי היוצר במגוון תחומים רחב הכולל סאונד, מחול, וידאו, פרפורמנס וכתיבה.

החל את דרכו האמנותית כמנהיג להקת נושאי המגבעת. מאוחר יותר עבר להלחין למחול, פרפורמנס ומיצבים. במקביל החל ליצור בתחומי אמנות נוספים.

במשך מרבית שנות התשעים התגורר ופעל בלונדון. ב-1997 קיבל תואר MA בלימודי מחול ממרכז לבן (מאוחר יותר הוזמן ללמד במרכז). מאז הוצגו יצירותיו לבמה ומיצבי הסאונד שלו באנגליה, יפן, ליטא, הולנד, טורקיה, שווייץ וישראל, כמו גם בביתן הישראלי בביאנאלה של ונציה, במסגרת פרויקט "Home" של אורי קצנשטיין.

מאז שחזר לישראל ב-2003 מרבה לשתף פעולה עם אוהד נהרין ולהקת בת-שבע. עיצב את פסי הקול של "MAX", "סדר", "שלוש", "פורו" ו"טלופאזה" ושימש כדרמטורג של "טלופאזה" ושל מופע הסולו של אוהד נהרין "פלייבק", אותו גם הפיק מוסיקלית. ב- 2004 הצטרף לצוות מורי הגאגא, שפת התנועה של נהרין.

 

 

מועד הסדנה: יום שבת 13.07.2024
בין השעות 12:30-14:15 בפראנה תל אביב – בן-גוריון 79

עלות הסדנה: 250 ש"ח

הנחה למנויי פראנה- 190 ש"ח

ביטול השתתפות אפשרי עד 48 שעות לפני הסדנה.
פרטים נוספים בסטודיו פראנה 03-5710660




      שיחה מהירה

      צור קשר





          

        קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני