שיעורי פילאטיס למתחילים

כל הרמות
מתחילים
מתקדם
פילאטיס
שיעורי הריון
פילאטיס מכשירים
הדפס לוח שעות
א ב ג ד ה ו ש
א
28.04.2024
ב
29.04.2024
ג
30.04.2024
ד
01.05.2024
ה
02.05.2024
ו
03.05.2024
ש
04.05.2024

הרשמה
לשיעור נסיון!

רוצים להרשם לשיעור אחד ולהחליט מה הלאה?
רוצים שיעור נסיון ללא כל התחייבות למנוי?

אין עוררין אודות החשיבות של שגרה הכוללת פעילות גופנית. אם ברצונכם להתחיל להתאמן, אבל לא ממש ברור לכם איך, מתי, כמה ולמה כדאי לכם להתנסות באימוני פילאטיס. סטודיו פראנה יוגה ופילאטיס כולל שיעורי פילאטיס למתחילים המותאמים לחסרי ניסיון המעוניינים להתחיל בדרך חדשה. אל תחששו ממידת הכושר הגופני, מדובר בתהליך הדרגתי המותאם לרמתכם.

שיעורי פילאטיס למתחילים - כל הפרטים

אם בא לכם להתנסות בספורט חדש אבל אתם מעט חוששים- זה לגיטימי ומובן לחלוטין. הצוות המקצועי והאיכותי שלנו ידריך אתכם בכל שלב בדרך. האימונים מאתגרים ועובדים על חיזוק השרירים, יציבות ושיווי משקל, שיפור הגמישות ועיצוב וחיטוב הגוף. שיעורי פילאטיס למתחילים כוללים תלמידים אחרים הנמצאים בדיוק ברמתכם. נדאג לעבור על כל תרגיל בצורה איטית ומדויקת, הכוללת הדגמות ותיקונים בידי הצוות המסור שלנו. אל דאגה, גם אם תסתבכו מעט בהתחלה תזכו לליווי מלא ולהבנה של השלב ההתחלתי בו אתם נמצאים. השיעורים אורכים כשעה ונערכים בקבוצות אינטימיות המאפשרות יחס אישי.

יתרונות בריאותיים

תרגול פילאטיס מוביל ליתרונות פיזיים ומנטליים משמעותיים המוכחים מחקרית. בין יתרונות אלו תוכלו ליהנות מחיזוק הגוף והגברת תחושת החיוניות, שיפור הגמישות והקואורדינציה, חיזוק רצפת האגן והגברת קצב חילוף החומרים. מעבר לחיטוב וחיזוק, ניתן דגש רב גם על ההיבט המנטלי. במסגרת שיעורי פילאטיס למתחילים נלמד יחד איך לנשום נכון בכל תרגיל ואיך לעבור בזרימה מתנוחה לתנוחה. יכולות אלו הנלמדות בסטודיו, יוכלו לשמש אתכם בשלל מצבים שונים בחיים ולסייע בהתמודדות עם מצבי דחק ולחצים שונים. הוכח כי אימונים אלו מתאימים במיוחד לסובלים מכאבי גב, בין אם נגרמו בידי פציעה ומצריכים שיקום או נגרמים כתוצאה מאורח חיים סטטי הכולל ישיבה ממושכת. אל תישארו עם הכאבים האלה לבד, מדובר בתרגול שיוביל להקלה משמעותית בכאבים וישפר את אורח חייכם בצורה ניכרת.

זה הזמן להתחיל

סטודיו פראנה יוגה ופילאטיס הוותיק והמומלץ מכיל מספר סניפים במקומות שונים במרכז הארץ. דאגנו למערכת שעות המתאימה לאנשים עם אורחות חיים שונים. בין אם אתם אנשי בוקר או ערב, תוכלו למצוא את השיעורים המדויקים לכם במערכת שלנו. באווירה נעימה, מקצועית וקשובה- נוכל לצאת לדרך חדשה לעבר שגרת חיים בריאה וחזקה יותר.

×

נא להתעדכן באפליקציה לגבי שעות השיעורים שמתקיימים במלחמה


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני