מאמר לדוגמא

yrtdfikעולמה של האישה שופע בתמרונים בין העבודה, הילדים, בן הזוג והבית. אורח החיים מלא ההתמודדויות דורש מאישה לשמור על ריכוז ואיזון של הנפש והגוף, בדומה לעקרונות הנלמדים בעת תרגול יוגה נשית. אין ספק שעבור האישה האמיתית, הצצה אל תוך עצמה, מנטלית ופיזית, דרך היוגה הנשית היא משבצת בלוח הזמנים הצפוף שתוביל לחידוש האנרגיות ולמציאת איזון והרמוניה. היוגה הנשית היא יוגה שמותאמת לאישה על סמך היכרות עם שינויים הורמונליים, יצירת הקשר בין הגוף, התודעה ודרכי הנשימה לצורך השגת דרכים לשיפור יציבה חזקה ואיזון נכון. דרך היוגה הנשית האישה יכולה להבין את הקשר שבין האופן בו היא נושמת למצבה הבריאותי והנפשי, והחיבור שנוצר בין נשימה נכונה לתפקוד אפקטיבי ביום יום. היוגה הנשית מעניקה לאישה את ההזדמנות לא להזניח את הכלים הבסיסיים ביותר להתמודדות עם השגרה הדוחקת – חיזוק השרירים העמוקים ושמירה על נשימה נכונה ויציבה חזקה. היא עוזרת לזהות סימפטומים שונים שמפריעים בהתנהלות היומיומית ולתקנם.תרגול היוגה הנשית מתמקד בשרירי האגן, רצפת האגן והבטן. התרגול עוזר להבין את ההשפעה של שרירי האגן בדרכים שונות על נשימה ואיזון במצבי ישיבה, שכיבה ועמידה. התרגילים השונים מאפשרים היכרות מעמיקה עם האזורים המרכזיים האלו בגוף האישה והיכולת להשתמש בהם לשדרוג ההתנהלות היומיומית. מחזורי האסאנות (התנוחות) קשורים במחזוריות חיי האישה ומשלבים אסאנות מוכרות. המחזורים מתמקדים גם בשרירי הבטן, תוך התחשבות בצרכי האישה ומצבה הפיזי (באם נמצאת במחזור למשל). סדנת יוגה נשית עם מירה ארצי פדן

סדנת חובה לכל אשה!

נושא הסדנה : החיים בראי האגן הנשי- עבודה על רצפת האגן

אודות הסדנה:

נשתמש במזרון התרגול כמעבדת מחקר לדפוסי החיים.

מתוך התרגול תקבלי כלים נגישים ופשוטים להבין את המרחב המייצב של חייך. תכירי את חשיבותו של האגן שלך כעוגן יומיומי, ותלמדי להכיר בשינוי המחזורי שלך.

 האם את חשה כי יומך נע בתמרונים יומיומיים העוברים בחדות בין קריירה, ילדים, זוגיות, בית, משפחה, מחוייבויות חברתיות ועוד? האם את חוה עומס יומיומי הנגרם כתוצאה מהתמודדויות הדורשת ממך מעל ומעבר? על מזרון התרגול תוכלי לקבל כלים נגישים ופשוטים מהיוגה הנשית להבין את השינוי שאת חווה ולהתחבר לכוחות מייצבים הקיימים בתוכך ויכולים לחולל שינוי משמעותי באיכות חייך. תוכלי להציץ אל עולמך הפנימי מנקודת התבוננות חדשה ומרתקת אל גופך. וכך בלוח הזמנים הצפוף של חייך תוכלי למצוא מקור חידוש של

וידאו מתוך הסדנא

צפה בסרטונים

agasdסוג יוגה המתאים לכולן היוגה הנשית מותאמת לנשים בכל שלב במחזור חייהן ובכל הגילאים. לכן קיימת חשיבות רבה לשלב בו נמצאת האישה בעת הימצאותה בשיעור – בהיריון, לאחר לידה, בעת טיפולי פריון, בגיל המעבר במחזור או סובלת ממתחים קבועים. תרגול היוגה הנשית נעשה תוך התאמה מלאה למצב האישה ומצבה ההורמונלי הנגזר מכך. השפעת הפעילות ההורמונלית על הגוף לאורך השנים מהווה חלק בלתי נפרד מתרגול יוגה נשית. תרגול האסאנות והנשימות עוזרים להסדיר את הפעילות ההורמונלית בגוף. עבור אלו הסובלות ממתחים קבועים או כאבים, היוגה הנשית יכולה לתרום רבות. היוגה הנשית תורמת גם לנשים אשר חוות אובדן חשק מיני או חוסר ביטחון. החיבור מחדש לנשיות, לעוצמה הטמונה בה ובחיבור שלה לגופה יעיל ותורם להתמודדות עם מצבים אלו. תרגול היוגה הנשית מתמקד בחיזוק מערכת השרירים המייצבת, שהיא קבוצת השרירים העמוקים. מדובר על קבוצת שרירים שלא מקבלת הרבה תשומת לב, אם בכלל, ואשר השפעתה אקוטית על תפקוד האישה היומיומי. אותה. קבוצת שרירים אחראית על ייצוב ותמיכה בשלד ולמעשה על תנועות שגרתיות רבות. חיזוק השרירים העמוקים דרך היוגה עוזר להפחית מצבים בריאותיים מזיקים כמו כאבי גב, מתח בחגורת הכתפיים, חולשה באגן, פריצת דיסק ועוד. מבינים נשים בפראנה יוגה ההתעסקות ביוגה נשית נובעת מהיכרות עם מגוון נשים וההתמודדויות השונות איתן נאלצו להתמודד ללא הקדשת תשומת לב מספקת לעצמן ולגופן. כל אישה היא עולם ומלואו והיא מתמודדת עם תהליכים שונים בינה לבין עצמה. תהליך ההיכרות עם נשים הוביל להיכרות עם הסימפטומים אשר אישה חווה ואשר היוגה יכולה לעזור להסיר ממנה.

וגה נשית עוזרת לאישה לאהוב את עצמה ולהתחבר לנשיות שלה, תוך התמודדות עם מטרדים פיזיים כמו מיגרנות בלתי פוסקות, ירידה באנרגיות, דליפות שתן, בעיות שינה, בעיות עיכול, אי הופעת ווסת, איבוד הקשר למיניות נשית ולחשק מיני, וכן אובדן חיוניות וירידה כללית באנרגיות. עבור נשים המגיעות לגיל 60 תופעות כמו חוסר גמישות, כאבים ומוגבלות בתנועה יכולות להיות תדירות יותר עקב אובדן מסת העצם כתוצאה מירידת האסטרוגן. היוגה הנשית מעניקה כלים להתמודד עם תופעות אלו ולחזק את השרירים והחלקים בגוף האחראים עליהן. היוגה הנשית מתאימה לכל אישה, באשר היא, שרוצה להרגיש מחוברת לעצמה ולעוצמה שבה. העוצמה הנשית וכובד משקלה של האישה מרוכז באגן שלה. אגן משוחרר ומאוזן דרך תרגול יוגה נשית יוביל לתחושת נוחות עם הגוף וקלילות. היוגה הנשית מספקת אי של יציבות בניהול שגרת החיים העמוסה. דרך תרגול פיזי ותודעתי האישה יכולה להכיר את המערכת ההורמונלית שלה ולהגביר את הפוריות והמיניות שלה. לנשים שחוו הריון, היוגה הנשית מעניקה חיבור מחדש לגוף ומסייעת בחיזוקו. היוגה הנשית עוזרת למנוע חוסר איזון בגוף המלווה בכאבים ותופעות בריאותיות ייחודיות לנשים כמו וסטיבוליטיס וגיניסמוס. הדרך למצוא שקט, לנשום ולשחרר קול אנחה במרחק נגיעה.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני