יוגה שיקומית

חדש בפראנה תל אביב!

 יוגה שיקומית

עם עמית פרידמן

כל יום רביעי ב-10:15

איינגאר יוגה שיקומית

תרגול רך שמאפשר לכל אחד, ליהנות מתרגול יוגה בטוח ולהפיק ממנו תועלת מעשית.

שינויים בחיים כמו פציעות, לידה וכו' מחייבים התאמה אישית של התרגול לתנאים המשתנים. בעזרת הידע שנצבר בשיטת איינגאר והשתכלל עם הזמן, ניתן ללמוד דרכים מעשיות ובטוחות להתגבר על דפוסים והרגלים מזיקים.

עמית מתרגל יוגה משנת 2000, החל את דרכו היוגית עם הקמת סטודיו פראנה.
סיים קורס מורי שאדו יוגה אצל דודי מלכא והשתלם בסדנאות של שאנדור רמטה.
סיים קורס מורים אצל גבי דורון ברמת אינטרודוקטורי 2 בשיטת איינגר.
אסיסטנט בכיתות הטיפוליות של גבי דורון.
השתתף בסדנאות אצל מורים רבים בשיטת איינגר : אושה דווי, ריטה קלר, בורג'ו מהטה, רג'ווי מהטה, ג'וואר, ראיה אוד.

יוגה טיפולית

אנשים שסובלים מבעיות פיזיות שונות הרבה פעמים בטוחים שהם לא יכולים לעשות ספורט. עם זאת, חשוב להבין שההפך הוא הנכון. כלומר, פעמים רבות פעילות גופנית, במיוחד אם היא מתאימה למצב, יכולה לשפר את בריאותנו. כאן בדיוק נכנסת לתמונה האפשרות של יוגה טיפולית. למעשה, יוגה טיפולית היא גישה ייחודית המשלבת עקרונות עתיקים של יוגה עם ידע מודרני מתחום שונים כמו: פיזיותרפיה, פסיכולוגיה ורפואה. בניגוד לשיעורי יוגה סטנדרטיים, כאן האימונים מותאמים אישית לכל אדם. כל זה קורה תוך התחשבות בצרכים של כל אחד מהמתאמנים ולכן התוצאה טובה. כל עוד תבחרו סטודיו מקצועי שבו יידעו להעביר לכם שיעורי יוגה שמותאמים לכם באופן אישי, אתם תראו שתצאו מרוצים. מחפשים מקום טוב ליוגה כזאת? פנו אל רשת פראנה יוגה ופילאטיס ותראו שלא תתאכזבו.

למי יוגה טיפולית יכולה להתאים?

יוגה טיפולית מתאימה לכל אדם המעוניין לשפר את בריאותו, בלי קשר לגיל או לרמת הכושר. בנוסף, אימוני יוגה כאלה יכולים להתאים בעיקר לאנשים שסובלים מבעיות כמו: כאבים כרוניים שונים, פציעות או אפילו מתח וחרדה. יוגה כזאת יכולה להיות מושלת גם עבור מי שיש לו בעיות של חוסר איזון הורמונלי ועבור מי שיש לו קשיים בשינה. היתרונות של יוגה מסוג כזה הינם רבים. היא עוזרת לשפר את גמישות הגוף ואת היציבה. בנוסף, בעזרת תרגול של יוגה כזאת המתאמנים יכולים להרגיע לרמת שליטה טובה יותר בתופעות כמו חרדה ולחץ.

איך בוחרים טוב לתרגול יוגה?

עברתם פציעה כלשהי וברור לכם שאתם לנסות יוגה טיפולית? חשוב לכם להרגיע שהכול קורה בקצב שמתאים לכם? אם כך, אין ספק שאתם צריכים לבחור את המדריכים הכי טובים שיש. לכן, בבואכם לקבוע אימון ניסיון ליוגה, בדקו מי המדריכים ואיפה נמצא הסטודיו. האם מדובר על סטודיו שיש לגביו המלצות חמות? ככל שתבררו יותר פרטים יהיה לכם יותר ברור: יוגה עושים רק במקום מוביל כמו פראנה יוגה ופילאטיס. הרשת הזאת, שיש לה סניף בתל אביב ואחד בגבעתיים, זו רשת מקצועית ביותר. היא הוקמה אי שם בשנת 2003, כך שאם יש משהו שתוכלו לצפות לקבל כאן, זה שיעורים מקצועיים וברמה גבוהה ביותר, אז למה אתם מחכים? 


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני