8:00-21:00
ימי פעילות א’-ה’ בימי ו’: 8:00-15:00
סניף: תל אביב, שדרות בן גוריון 79 סניף: גבעתיים, ויצמן 19 (קומה 3)

תמצית ההמלצות לחודשי ההריון מפי טובי המומחים

״הימנעי מזה, צרכי את זה, הקפידי על זה ואל תעשי את זה״- כל כך הרבה עצות, הוראות, טיפים ומיתוסים שאת שומעת מאמא, מחברות, מהרופאים וכמובן שמהאינטרנט. ריכזנו עבורך את המרכזיים שבטיפים המועילים והחשובים לתקופת ההריון אשר ישמרו על שגרת חייך נעימה, ויובילו אותך ואת עוברך לקראת לידה חלקה ובטוחה.

  • מים: מומלץ לשתות לא פחות מ8 כוסות מים ביום. שתייה מרובה מונעת התייבשות וצירים מוקדמים, ותגן עלייך מפני עצירות ודלקות בדרכי השתן.
  • קפאין: מומלץ להימנע מצריכה מוגברת של קפה, קוקה קולה, תה קקאו ומוצרים אחרים בהם יש קפאין. מחקרים מעידים על קפאין כעל גורם המסכן את נשימת העובר ובכך עלול להביא להפלות טבעיות.
  • נשימה: מומלץ לתרגל במהלך חודשי ההריון נשימה עמוקה, תרגילי נשימה קצרים אל הבטן מבלי להרים את הכתפיים. הדבר מסייע גם ללידה עצמה ולאחריה ומספק חמצן לעוברך בצורה המיטבית.
  •  מזון נא: השינויים החלים בגופך פוגעים ביציבות המערכת החיסונית שלך, ועל כן חשוב להימנע מזיהומים מיותרים אשר בקלות יכולים לסכן אותך ואת העובר. מומלץ להמנע ממאכלים כמו סושי, בשר או דגים לא מבושלים.
  •  תזונה בריאה ומאוזנת: אל תנסי להגן על עצמך מפני השמנה בצורת דיאטות. זכרי שאת אוכלת עבור שניים, וחשוב שתפריט האוכל שלך יהיה עשיר ויעניק חיוניות לך ולעוברך, בלידה וגם לאחריה. תפריט אוכל נכון עוזר גם בהתמודדות עם בחילות ושומר על רמת סוכר יציבה.
  •  סטרס: יוגה, מתיחות, מוזיקה, הליכות- ישנן עשרות דרכים שונות להתמודדות עם לחץ ולהפחתת מתח. הלחץ גורם נזק נפשי אך גם פיזי במהלך ההריון, ובנוסף עלול לעלות בזלילת מתוקים שאינה בריאה.

הריון ולידה הינם תהליכים המשתנים בין אישה לאישה. חשוב להיות קשובים לגוף, לעקוב אחר הוראות הרופא והישמע לטיפים ועצות מחברות, במידה והללו מיטבים עימך. אל תהססי לשאול את המומחים לגבי תסמינים מעיקים או תחושות לא בטוחות, ועשי הכל על מנת להבטיח את בטחונך ובטחון תינוקך עד למועד הלידה.

שיחה מהירה

צור קשר





  

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני