8:00-21:00
ימי פעילות א’-ה’ בימי ו’: 8:00-15:00
סניף: תל אביב, שדרות בן גוריון 79 סניף: גבעתיים, ויצמן 19 (קומה 3)

פילאטיס גבעתיים

פילאטיס זוהי שיטה לאימון גופני שמטרתה – שיפור היציבה ושיפור התפקוד היומיומי של הגוף היא קרויה על שם ממציא השיטה – ג'וזף פילאטיס.

מטרת האימון בשיטת פילאטיס גבעתיים

המטרה של השיטה היא אימון של הגוף כדי שיוכל לבצע את הפעולות היומיומיות בקלות תוך מאמץ מינימלי מבלי לגרום לשחיקה מיותרת ובלי פגיעות אחרות בגוף. הפילאטיס מנסה להשיג את המטרה הזו באמצעות סדרה של תרגילים שונים שמפעילים את השרירים המייצבים, והם מתרגלים את הגוף לגייס את השרירים הנכונים לצורך ביצוע של כל תנועה. הפילאטיס מנסה לאפשר למפרקים טווחי תנועה גדולים יותר, כדי למנוע לחץ מיותר על החוליות ועל המפרקים בגלל תנועה לא יעילה.

מה הם השרירים המייצבים?

השרירים המייצבים נמצאים עמוק מתחת לעור קרוב לאזור המפרקים, מסביב לחוליות, וכן ברצפת האגן. השרירים הללו מסייעים לשרירים המניעים והם מבודדים את התנועה. שיטת הפילאטיס מייחסת חשיבות רבה לשרירים אלו, מתוך חשיבה שהשימוש הנכון בהם יאפשר תנועה טובה יותר וזה ימנע גם עומס מיותר על חלקים אחרים בגוף.

מה המיוחד בשיטת פילאטיס גבעתיים?

מה שמיוחד בשיטת הפילאטיס היא שתרגול בשיטה זו דורש הפעלת כוח רב אך בפחות חזרות על התרגילים. האימון מתמקד בעיקר בחיזוק של שרירי הליבה ושרירי היציבה, כמו לדוג' שרירי הבטן, והכל נעשה תוך כדי מתיחה והארכה של השרירים האחרים. אימון בשיטה זו יכול להיות סוג של רוטינה המורכבת מתרגילים עם זרימה תנועתית ביניהם, יש גם אפשרות של ביצוע תרגילים אחדים אך בעוצמה גבוהה יותר.

פראנה יוגה זהו מקום קסום ומיוחד שמציע את שירותיו לציבור הרחב זה למעלה מעשור. אצלנו בפראנה יוגה ניתן למצוא בין היתר שיעורי פילאטיס שמועברים על ידי מיטב המורים בצוות.

אז קדימה, צרו קשר והתחילו גם אתם להתאמן.

פילאטיס בגבעתיים - יוגה פראנה

שיחה מהירה

צור קשר





  

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני