8:00-21:00
ימי פעילות א’-ה’ בימי ו’: 8:00-15:00
סניף: תל אביב, שדרות בן גוריון 79 סניף: גבעתיים, ויצמן 19 (קומה 3)

פילאטיס גבעתיים

מה זה פילאטיס?

פילאטיס זו שיטה לאימון גופני שמטרתה – שיפור היציבה ושיפור התפקוד היומיומי של הגוף.

היא קרויה על שם ממציא השיטה – ג’וזף פילאטיס.

 

מה מטרת האימון?

המטרה של השיטה היא לאמן את הגוף כך שיוכל לבצע את הפעולות היומיומיות בקלות, תוך מאמץ מינימלי, מבלי לגרום לשחיקה מיותרת ובלי פגיעות אחרות בגוף.
הפילאטיס מנסה להשיג את המטרה הזו באמצעות סדרה של תרגילים שונים שמפעילים את השרירים המייצבים, ומלמדים את הגוף לגייס את השרירים הנכונים לצורך ביצוע של כל תנועה. הפילאטיס מנסה לאפשר למפרקים טווחי תנועה גדולים יותר, כדי למנוע לחץ מיותר על החוליות ועל המפרקים בגלל תנועה לא יעילה.

מה הם השרירים המייצבים?

השרירים המייצבים נמצאים עמוק מתחת לעור קרוב לאזור המפרקים, מסביב לחוליות, וכן ברצפת האגן.
השרירים הללו מסייעים לשרירים המניעים והם מבודדים את התנועה.
שיטת הפילאטיס מייחסת חשיבות רבה לשרירים אלו, מתוך חשיבה שהשימוש הנכון בהם יאפשר תנועה טובה יותר, וזה ימנע גם עומס מיותר על חלקים אחרים בגוף.

 

מה מיוחד בתרגול פילאטיס?

תרגול בשיטה זו דורש הפעלת כוח רב בחזרתיות קצרה של התרגילים. האימון מתמקד בעיקר בחיזוק של שרירי הליבה ושרירי היציבה, כמו לדוגמה שרירי הבטן, והכל נעשה תוך כדי מתיחה והארכה של השרירים האחרים. אימון בשיטה זו יכול להיות סוג של רוטינה המורכבת מתרגילים עם זרימה תנועתית ביניהם, יש גם אפשרות של ביצוע תרגילים אחדים אך בעוצמה גבוהה יותר.

 

פראנה יוגה זהו מקום קסום ומיוחד שמציע את שירותיו לציבור הרחב זה למעלה מעשור.
אצלנו בפראנה יוגה ניתן למצוא בין היתר שיעורי פילאטיס שמועברים על ידי מיטב המורים בצוות.

פילאטיס בגבעתיים - יוגה פראנה

 

אימון לשיפור היציבה של הגוף עשוי להיות משמעותי עבור אנשים רבים: עבור ספורטאים בתחומים שונים כמו מתעמלות ומתעמלים, עבור אומנויות לחימה וכן אפילו עבור שחקני כדור. מלבד ספורטאים ישנם אנשים רבים המעוניינים לשפר את היציבה שלהם או שזו נפגעה בשל גיל מתקדם או בעיה רפואית כזו או אחרת. אימון פילאטיס גבעתיים מתאים לכל הגילאים וניתן ליהנות משיעורי פילאטיס מספר פעמים בשבוע אצלנו בסטודיו יוגה פראנה בגבעתיים.

 

האם כדאי לעשות פילאטיס גבעתיים רגיל או מכשירים?

אימוני פילאטיס עובדים על השרירים המייצבים בגוף ועוזרים לנו, בעזרת חיזוק שרירי אלו, לעשות את פעולות היום יום שלנו יותר בקלות. תרגילי הפילאטיס מבוססים על הימתחות הגוף וחיזוק השרירים הללו על ידי “חינוך” הגוף לגיוס השרירים לטובת הקלה על התנועות השונות שאנו עושים ביום יום. בכך יהיה פחות עומס על השרירים בכל פעולה, הגוף יהיה גמיש יותר, עם טווח פעולה גדול יותר וכך יפעל בצורה יעילה יותר. פילאטיס מכשירים הוא אימון פילאטיס שבו נעזרים במכשירים שונים על מנת לבצע יותר בקלות תרגילים שונים וכן ניתן ליהנות מסדר תרגילים חדשה ואפקטיבית שניתן לעשות באמצעות המכשירים. חדר הפילאטיס שלנו המלווה במכשירים הנו חדר עם 7 מתקנים המיועד לאימונים יסודיים ובקבוצות קטנות.

 

אם אני עושה כבר יוגה האם הפילאטיס לא ייצור לי עוד עומס על הגוף?

כל זמן שאתם בתחילת הדרך שלכם מומלץ להוסיף אימונים ותרגילים לאימונים בהדרגה. היצמדו להוראות המדריכים והיכנסו לעניינים לאט לאט. כאשר תבצעו את התרגילים בצורה מושלמת מבחינת דיוק ותזמון, תוכלו לשלב יותר תרגילים ולעשות יוגה מדי יום. כאשר התרגול יטיב עם הגוף והנפש שלכם תוכלו לשלב גם פילאטיס גבעתיים או בתל אביב באחד מסניפי הסטודיו שלנו.

 

למי פילאטיס מתאים?

פילאטיס מתאים לכל הגילאים, אולם מדובר באימון המאמץ את הגוף והשרירים ועל כן כדאי לשתף את המדריכים בבעיות רפואיות כאלה ואחרות על מנת שאלה יתחשבו בכם בתרגול הכיתתי וכן ידריכו אתכם לבצע תרגילים מסוימים בצורה המותאמת אישית עבורכם מבלי לפגוע ביתר הכיתה. האימון מתאים לנשים וגברים כאחד, צעירים ומבוגרים.

שיחה מהירה

צור קשר





  

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני