8:00-21:00
ימי פעילות א’-ה’ בימי ו’: 8:00-15:00
סניף: תל אביב, שדרות בן גוריון 79 סניף: גבעתיים, ויצמן 19 (קומה 3)

יוגה להריון – איך זה יכול לעזור ?

יוגה מסוגלת להעניק רבות לכל מתרגל, על אחת כמה וכמה בזמן הריון. יוגה להריון מאפשרת לך להבין בצורה אינטימית יותר את השינויים שחלים בגופך בזמן התקופה הקסומה הזו וליצור אנרגיה מחודשת לצורך ההתמודדויות היום יומיות. תרגולים של יוגה המיועדים לנשים בהריון שמים דגש על האגן ורצפת האגן. האימון כולו מתבצע באופן עדין, נושם ומדויק. כלל התנועות נכתבות על פי קצב הנשימות שלכן ומאפשרות אימון שיחזק אותך ואת ילדך לעתיד.

יוגה להריון היא תרגול פיזי ונפשי בו זמנית. זוהי דרך להתפתחות אישית אשר מלווה בחיזוק הפן הפיזי של הגוף שלנו.

  • חיזוק גופני – יוגה להריון מאפשר חיזוק של שרירים שונים, מגמישה ומאזנת אתכן. במילים אחרות, ניתן לומר כי היא מלמדת אתכן כיצד יש לנוע בהתאם לצרכי הגוף. בתרגילי יוגה מסוג זה מושם דגש על שחרור של כאבי גב תחתון לצד חיזוק רצפת האגן.
  • נשימה נכונה – בכל תרגול יוגה תשמעו לא פעם את ההכוונה לנשימה נכונה. במסגרת תרגולי יוגה להריון תלמדו טכניקות נשימה שונות ועל הדרך לחבר בין הנשימה לגוף כהכנה ללידה.
  • חיזוק וחיבור פנימי – גם בתקופת ההיריון נשים רבות ממשיכות לעבוד מידי יום. יוגה להריון תאפשר לכן את זמן האיכות האמיתי עם הגוף שלכן וההיריון שבכן. זה הזמן שלכן לנוח מהלחץ והעומס ולהתחבר לעצמכן.

אי של שקט

תרגול יוגה במהלך ההיריון תורם לאישה בכמה רבדים. הוא מחזק את השרירים ומשפר את היציבה, מאפשר לגוף להתרגל לאיטו לשינויים אותם הוא חווה, ומקל על כאבים בגב התחתון. מעבר ליתרונות הגופניים של יוגה בזמן הריון תוכלו להתמקד בשחרור לחצים, מתח וחרדות. כך שתוכלו ללמוד להתמודד בצורה טובה יותר עם השלב החדש שמתחיל בחייכן. פראנה יוגה הינו סטודיו בתל אביב ובגבעתיים מתקיימות גם סדנאות העשרה, מדיטציה, יוגה לנשים בהריון, אשטנגה, איינגר, וינאסה, ויג'ננה ועוד.

שיחה מהירה

צור קשר





  

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני