8:00-21:00
ימי פעילות א’-ה’ בימי ו’: 8:00-15:00
סניף: תל אביב, שדרות בן גוריון 79 סניף: גבעתיים, ויצמן 19 (קומה 3)

כל הסיבות לעשות יוגה בהיריון

נשים רבות מעוניינות לא לצאת מכושר בזמן ההיריון. זה אקטואלי לא רק עבור הנשים הנוטות לשמור על הגזרה והמעוניינות להישאר תמיד חטובות. התרומה של תרגילים שונים במהלך ההיריון ניכרות גם בעובדה שבזכות כך מופיעים הרבה פחות סימני מתיחה. כמו כן, החיבור לגוף תורם מאוד גם להתקדמות תקינה של ההיריון, וכן מקל על תהליך הלידה, ומאפשר להתאושש הרבה יותר מהר. היתרון הגדול ביותר של יוגה בהיריון הינה האפשרות להתחבר בצורה עמוקה ביותר גם לגוף וגם לנפש, מה שקריטי מאוד בתהליך משנה חיים זה.

 

האם זה בטיחותי?

כיום ניתן למצוא כמה וכמה פעילויות המיועדות לנשים בהיריון, המאפשרות לא רק שלא לפגוע באם ובעובר, אלא לתרום להתפתחותו התקינה. אחד מהעקרונות הבסיסיים של יוגה – תרגילי נשימה ונשימה מבוקרת. עובדה זו מאפשרת להעשיר את כל גוף האישה בחמצן ולתת תזונה טובה ביותר לעובר, שתמיד זקוק לכמה שיותר חמצן על מנת להתפתח בצורה הדרושה. תרומה זו הופכת לחשובה עוד יותר כאשר לוקחים בחשבון שבערים הגדולות לא תמיד יש חמצן באופן כללי, וקצב החיים המהיר גם מונע מאנשים רבים לנשום בצורה עמוקה, וזה משפיע רבות גם נשים בהיריון. לפיכך, יוגה בהיריון מאפשרת להתחבר לגוף, לנשום עמוק יותר וכן לחזק קבוצות שרירים שונות שיכולות להיות קריטיות ללידה בריאה, וכן למנוע סימני מתיחה לאחר שכל התהליך מסתיים.

 

היכן ניתן למצוא מנחים איכותיים בתחום זה?

למרות שיוגה אינה מזיקה להיריון ואף מועילה להתפתחות העובר ועשויה להקל על סימפטומים לא נעימים מסוימים המופיעים בשלבים השונים של ההיריון – חשוב מאוד למצוא את הגורמים המיומנים, שיש בהם מורים מנוסים ומקצועיים, שיכולים לספק הדרכה תקינה ונכונה עבור אימוני יוגה שיתרמו לכל אחת ויעזרו לה ללדת תינוק בריא ובקלות יחסית.

שיחה מהירה

צור קשר





  

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני