8:00-21:00
ימי פעילות א’-ה’ בימי ו’: 8:00-15:00
סניף: תל אביב, שדרות בן גוריון 79 סניף: גבעתיים, ויצמן 19 (קומה 3)

איינגר יוגה

שיטת האיינגאר נקראת על שם ב.ק.ס. איינגאר, אשר פיתח את השיטה ב-90 שנים האחרונות בהן הוא חי.

ייחוד השיטה מתבטא בשלושה רבדים:

  • דיוק מירבי באסנות תוך שמירה יישורת (alignment) הגוף מתוך הנחה שהגוף ישר, שכל האיברים במקומם ושהגוף בריא חזק וזורם. ההנחיות המדוקדקות נותנת למתרגל גישה פנימה לגופו מעבר למבנה גופו ועצמותיו ופותח גישה אל התודעה הפנימית (המיינד).
  • רצף האסנות (sequencing) – הסדר בין האסנות חשוב מאד, גם ברובד הפיסי וגם במנטאלי. לכל תנוחה כוחות ייחודיים שהרצף יכול ליצור דברים שונים.
  • תזמון (משך הזמן בו מבוצעת התנוחה) – תזמון האסנה עוזר לאפקט שלה לצמוח ויוצר סירקולציה ייחודית לתנוחה.

 

שילוב 3 האלמנטים הנ”ל נותר תרגול מאד מדויק ועמוק המחבר את המתרגל לפרטים הקטנים של גופו ובכל גם לתודעתו.

 

 

 

פראנה יוגה הינו הסטודיו הראשון והמוביל שנפתח בתל אביב (וכיום יש סניף נוסף בגבעתיים) אשר מאפשר לאנשים רבים להירגע מעט מהיומיום הסוער שלהם בעיר הגדולה וליהנות מקצת שקט ושלווה לצד חיבור לאני הפנימי שלהם. בסטודיו תוכלו למצוא שיעורים למתחילים ולמתקדמים עם מגוון רחב של מורים וסגנונות שונים, לרבות איינגר יוגה.

כיצד לבחור את הסגנונות המועדף עלינו?

בענף היוגה יש כמה סוגים שונים של יוגה, כאשר השוני ביניהם הוא בעיקר בתרגילים, סדר התרגילים והשליטה המשתנה בנשימות. בין הסוגים השונים יש מאמץ פיזי שונה הנדרש לאותו סוג יוגה וכן אימונים שונים לעתים נועדו למטרות מסוימות כמו לחיזוק השרירים או כטיפול אלטרנטיבי לבעיה רפואית כלשהי. לאחר שתתנסו בסגנונות היוגה השונים תוכלו לבחור מבין הסגנונות הללו את הסגנון המועדף עליכם. זה יתאים גם ליכולות הפיזיות שלכם, לכושר שלכם, לנוחות שלכם, למצב הרפואי שלכם וכך גם למורה שאתם מעדיפים לעבוד אתו. אנו מאמינים כי החיבור למורה צריך להיות שלם וכאשר תרגישו בנוח עם המורה שלכם, תוכלו להפיק את המירב מאימוני היוגה שלכם.

האם יש שיעור איינגר יוגה למתחילים?

ראשית אנו ממליצים על שיעור יסודות למתחילים. במידה והייתם בשיעור כזה או שכבר התנסיתם ביוגה בעברכם ורוצים פשוט לנסות שיטה חדשה הנקראת איינגר יוגה הרי שאין שום בעיה בכך ותוכלו ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעדכן אתכם בשיעור הבא לסגנון זה המתאים גם למתחילים.

כמה נקודות על איינגר יוגה:

  • להתקדם בהדרגה – שלא כמו בהרבה שיטות יוגה אחרות, באיינגר יוגה לומדים את התנוחות בהדרגה. לאחר השליטה בתנוחות הראשוניות ניתן להתקדם ללימוד התנוחות הבאות והמשך התרגול. כך מתחילים יכולים להתקדם בהדרגתיות ולהתמיד בשיטה.
  • רצף נכון – לכל תרגיל יש השפעה על הגוף והנפש. רצף מסוים של תרגיל מזרים דם, חמצן ואנרגיה פיזית ורוחנית ועל כן רצף התרגילים והמעברים בין תרגיל לתרגיל הנם קריטיים ליצירת תוצאות הרצויות.
  • מתאים לבעלי מוגבלויות – בשיטה זו נעזרים באביזרים שונים המסייעים לנו לביצוע התנוחות. על כן, באמצעות שימת דגש על איזון בין הגוף והנפש ניתן יהיה להתגבר על בעיות בריאות ופציעות שונות.

 

איינגר יוגה

 

איינגאר יוגה תל אביב

אם אתם גרים באזור המרכז בכלל ובתל אביב בפרט ואוהבים יוגה או קיבלתם המלצה מחברים לנסות – הרי שאתם חייבים להכיר את הסטודיו הראשון והגדול ביותר ליוגה בתל אביב. יוגה פראנה הנו סטודיו נפלא שהוקם בשנת 2003 במטרה לתת מענה לאנשים המעוניינים לשלב פעילות המחברת בין הגוף והנפש ומסייעת להפגת מתחים, שיפור היציבות, חיזוק השרירים, טיפול בבעיות רפואיות שונות ועוד. בסטודיו שלנו בתל אביב תוכלו למצוא שיעורי איינגאר יוגה תל אביב וכן שיעורי יוגה מסוגים נוספים. כל שתצטרכו הוא לבחור את הסוג המועדף עליכם.

 

שילוב של איינגאר יוגה תל אביב בחיי היום יום

תל אביב היא עיר ללא הפסקה. מאות אלפי אנשים מתוך אוכלוסיית העיר פעילים שעות רבות וארוכות במהלך היום באורח חיים שפשוט לא עוצר. החל מהרגע שצריך להעיר את הילדים ולהכין אותם לגן או לבית ספר ועד הרגע שצריך להשכיב אותם לישון, לאכול, לטפל בעבודות הבית וליהנות קצת מזמן לעצמנו. בין לבין אנו כמובן בעבודה ולמעשה אם לא נקצה לעצמנו פעם או פעמיים בשבוע לעצור לרגע להירגע, להתחבר לעצמנו וליהנות מפעילות יוגה טובה לגוף ולנפש – אז אנו עשויים להיות חשופים לעצבים, ללחץ, למריבות, בעיות פיזיות וכן קבלת החלטות לא נכונות בחיים.

 

מהי איינגאר יוגה?

איינגאר יוגה הנה שיטת יוגה על שם ב.ק.ס איינגאר. השיטה משלבת בין שלושה אלמנטים מרכזיים המסייעים בחיבור עמוק לאני הפנימי שלנו, חיבור לחלקים הקטנים ביותר בגופנו וכן חיבור לתודעה. המרכיבים הללו הם: דיוק באסאנות, שמירה על רצף וסדר מסוים של התרגילים על פי שיטת איינגאר יוגה תל אביב ולבסוף התזמון, כלומר כמה זמן אנו נבצע כל תנוחה.

 

כמה טיפים חשובים לסיום:

  • השתדלו להגיע עם בטן יחסית ריקה לאימון – כלומר לא לאכול בשעתיים שלפני האימון. ניתן לאכול בננה או פרי כלשהו כדי לא להרגיש רעבים אולם לא מומלץ למלא את עצמכם יתר על המידה.
  • אם במהלך האימון התרגילים קשים לכם או שאתם מרגישים עייפים, אמצו את עצמכם פחות והיכנסו לעניינים בהדרגה.
  • במהלך התרגול נסו להישאר מרוכזים ומכונסים בתוך עצמכם
שיחה מהירה

צור קשר





  

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני