הצעד הראשון שלך בעולם היוגה

אם עד לא מזמן בכל פעם כשמישהו דיבר אתכם על יוגה חשבתם על כיפוף הגוף, נשימה עמוקה ומזרון, כדאי שתדעו: יוגה זה הרבה מעבר לזה. בפועל, זו תורה עתיקה מהודו המשלבת בתוכה כמה עקרונות חשובים. מצד אחד, אימוני יוגה למתחילים כוללים תנוחות ומצד שני הם כוללים נשימות, מדיטציה ופילוסופיה של ממש. אחד מהדברים הנפלאים שניתן לומר על יוגה, זה שהיא מתאימה לכולם. היא מתאימה למי שלא עשה ספורט מעולם וגם למי שמגיע עם רמת כושר מאוד גבוהה. היא טומנת בחובה הרבה מאוד יתרונות הן ברמה הפיזית והן ברמה הנפשית. לכן, אם תוכלו גם אתם לנסות זאת ולהכיר קצת יותר מקרוב את תחום היוגה, אל תחשבו פעמיים. התקשרו אל סטודיו פראנה יוגה ופילאטיס וקבעו לעצמכם שיעור ראשון, כי זה ייתן לכם טעם של עוד.

מה כוללים שיעורי יוגה למתחילים?

שיעורי יוגה למתחילים מתמקדים ביסודות התרגול בצורה הדרגתית וידידותית. לכן, אם לרגע חששתם שאתם הולכים לעבור חוויה לא טובה או מעמיסה מידי, דעו שזה לא כך. במסגרת שיעורי יוגה למתחילים תוכלו לצפות לכמה דברים שונים: תרגול אסאנות פשוטות וחיזוק שרירים עיקריים בגוף. בנוסף, בשיעורים כאלה תוכלו ללמוד על טכניקות שונות של נשימה. תוכלו לעשות מדיטציה ולתרגל קשב וריכוז. יש יתרונות רבים שמחכים לכם באימוני יוגה. אתם תרגישו, עם הזמן, כיצד הגמישות שלכם משתפרת. בנוסף, אתם תראו שאם עד היום סבלתם מלחץ וחרדה, המצב ישתפר פלאים בזכות אימוני היוגה שלכם.

השקיעו בבחירת המדריך המתאים לכם

חשוב לדעת שחלק ממה שישפיע על החוויה שלכם בשיעורי יוגה למתחילים, זו השאלה מי יעביר את השיעור. לכן כדאי לבדוק באיזה מדריך אתם בוחרים והיכן אתם רוצים להתחיל לתרגל יוגה. במקרה של סטודיו מוביל ומקצועי כמו פראנה יוגה ופילאטיס אתם תראו שתהיה לכם אפשרות לבחור בין הרבה שיעורים שמועברים על ידי הרבה מאוד מדריכים שונים. רשת פראנה יוגה ופילאטיס הוקמה אי שם בשנת 2003, ומאז ועד היום היא גדלה, יש בה מדריכים מקצועיים ומנוסים מאוד ויותר מ200 שיעורים שבועיים. לכן זה לא משנה מה מביא אתכם להתחיל לעשות יוגה, כי מה שבטוח זה שכאן תהיו בידיים טובות.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני