מסע אל העוצמה הפנימית שלך

בתוך תחום היוגה ניתן לראות שיש הרבה סוגים ואפשרויות. אחד מסוגי היוגה נהפוצים ביותר הוא כמובן אשטנגה יוגה תל אביב. זו שיטת יוגה דינמית ואינטנסיבית המהווה למעשה את אחת השיטות הפופולריות ביותר בעולם. הבסיס של שיטה זו הוא רצפים קבועים של תנוחות יוגה שצריך לבצע עם סנכרון מלא של הנשימה. בניגוד למה שניתן לראות בהרבה סגנונות יוגה אחרים, כאן מדובר על רצפים קבועים של תנוחות. לכל רצף יש שם משלו והוא כולל מספר קבוע של תנוחות הנעשות בסדר קבוע. לכן, אם אתם אנשים שאוהבים סדר גם בפעילות הגופנית שאתם עושים, בהחלט יכול להיות שסוג כזה של יוגה יתאים לכם. רוצים לעשות את השיעור הראשון שלכם ביוגה מסוג כזה? פנו אל סטודיו פראנה יוגה ופילאטיס ותוכלו לתרגל עם המדריכים המקצועיים ביותר.

למי כדאי לתרגל אשטנגה יוגה תל אביב?

כפי שראינו, אחד מהאלמנטים המרכזיים שיש ביוגה מסוג זה, הוא הסדר. לכן, אם אתם רוצים לתרגל משמעת, התמדה וסדר, אין ספק שאופציה כמו אשטנגה יוגה תל אביב תוכל להתאים לכם. בנוסף, חשוב לדעת שיוגה זו היא שיטה אינטנסיבית יחסית, הדורשת כושר גופני וגמישות. התרגול מעלה את הדופק, מחזק שרירים ומשפר סיבולת לב-ריאה. כדאי לדעת: זה סוג של יוגה שמתאים לכל הרמות. עם זאת, במידה ומעולם לא עשיתם יוגה, כמובן שצריך להתחיל מהרמה הבסיסית ביותר ולוודא שהמדריך מסייע לכם.

מאיזה יתרונות תיהנו אם תבחרו יוגה מסוג אשטנגה?

כשמדברים על אשטנגה יוגה תל אביב אפשר ליהנות מכמה יתרונות מאוד משמעותיים. למשל: שיפור הכושר הגופני והגמישות, חיזוק שרירים ועצמות ואפילו שיפור סיבולת לב-ריאה. מהר מאוד תראו שאתם מצליחים גם לשמור על הריכוז שלכם לאורך זמן רב יותר ולכן גם מבחינה מנטלית זה מומלץ בחום. מה שכן, כל זה יכול לקרות רק אם תבחרו סטודיו ברמה גבוהה שבו תוכלו לתרגל את הספורט הנהדר הזה. לכן כדאי שתפנו אל פראנה יוגה ופילאטיס, ורצוי שתעשו זאת עוד היום. כאן תמצאו מדריכים נהדרים והרבה מאוד שיעורים שמתקיימים במהלך כל ימות השבוע, אז איפה כאן הדילמה?


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      03-5710660 WhatsApp