8:00-21:00
ימי פעילות א’-ה’ בימי ו’: 8:00-15:00
סניף: תל אביב, שדרות בן גוריון 79 סניף: גבעתיים, ויצמן 19 (קומה 3)

פילאטיס בגבעתיים: סוגים שונים

החיים העמוסים משפיעים באופן ישיר על הגוף שלנו.
בין אם מדובר בהתרוצצות פיסית ממקום למקום או ישיבה ארוכה מדי יום-יום במשרד,
כל אלו מונעים מאתנו לקיים אורח חיים בריא.
אם אתם מחפשים דרך נוחה ואפקטיבית לחיזוק, עיצוב והגמשה,
מערך שיעורי הפילאטיס בגבעתיים של סטודיו יוגה פראנה יביא לתוצאות הרצויות.

 

כדי להתגבר על המכשולים הרבים שהחיים מציבים לנו, פילאטיס הינה שיטת אימון מומלצת,
באמצעותה ניתן לתרגל שליטה על שרירי הגוף השונים, לצד שיפור גמישות הגוף.

הכירו את הסוגים השונים של שיטת אימון זו:

 

 

  • פילאטיס מזרן – סוג אימון זה כולל תרגילים בישיבה ואף בשכיבה על מזרן. אימון זה יכלול על פי רוב, שימוש באביזרים שונים כמו פיט בול (כדור גדול) או אוברבול (כדור קטן), וגומיות, המייצרים התנגדות חשובה לאורכם של התרגילים. במקביל, ניתן לבצע אימון מסוג זה ללא אביזרים בכלל – ובהתאם להעדפתו של המתרגל.

 

  • פילאטיס מכשירים – סוג אימון זה כולל בין השאר אימון על מיטה קפיצים שנקראת רפורמר. מיטה זו מחזיקה בטווח תנועה הפועל על מסילות, ובכך היא מייצרת התנגדות אל מול קפיצים בעלי דרגות קושי משתנות. תרגול זה כולל גם שימוש באבזור נוסף, כגון: כיסא בעל קפיצים, קוביה וספרינג בורד.

 

  • פילאטיס ייעודי – בין אם אתם רקדנים או ספורטאים, או שמא עברתם פציעה הדורשת שיקום, ישנם סוגי אימון נוספים המיועדים לקבוצות שונות, ובהתאם לצרכים האישיים. אם אתם זקוקים לשיקום לאחר פגיעה, כדוגמת פריצת דיסק או בעיות בכתפיים, פילאטיס שיקומי יסייע לכם להגיע ליציבות.

 

לתרגל יציבות – קרוב לבית

 

להשיג דיוק וגמישות בחיי היום יום שלנו זו לא משימה פשוטה, אבל היא אפשרית.
אם אתם מחפשים שיטת אימון שהיא הרבה מעבר לספורט אלא דרך חיים –
מוזמנים לבוא ולהתנסות בשיעורי פילאטיס מזרן ופילאטיס מכשירים בסטודיו יוגה פראנה בגבעתיים.

שיחה מהירה

צור קשר





  

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני