טל בירם

טל בירם

 Thumbnail

מגיל צעיר אהבתי את עולם התנועה וגוף האדם. את שירותי הצבאי עשיתי כמדריכת כושר קרבי בווינגיט כמפקדת ומדריכה של קורסי ההכשרה למדריכות כושר שרק התגייסו, וכן הוכשרתי במהלך השירות כמדריכת כושר גופני במכללה האקדמית בוינגייט. בעקבות העומס הרב בו הייתי מצויה,  נפצעתי ברגל ולא יכולתי להמשיך להתאמן באופן אינטנסיבי. בעקבות כך יצאתי לחיפוש אחר אימון רך יותר מדויק ונכון עבורי וכך גיליתי את עולם הפילאטיס.

התחלתי לתרגל באופן יום יומי וגיליתי עולם חדש ואינטיליגנטי של דיוק, תנועה נכונה ומודעת, הקשבה לגוף נשימה וזרימה.

בעקבות החיבור לשיטה הנפלאה הזו החלטתי להרשם לקורס מדריכים והוכשרתי כמדריכת פילאטיס מזרן בסטודיו לרפואה משלימה "שמיים וארץ" ברחובות , קורס הנלמד באוריינטציה שיקומית. וכן הוכשרתי בפילאטיס מכשירים ב"סטודו רעות " בתל אביב. מיד עם סיום הקורסים התחלתי ללמד , לפגוש אנשים עם בעיות וסיפורים שונים, ולראות איך כל אחד יכול למצוא את עצמו וליהנות מהשיטה המדהימה הזו שנקראת פילאטיס.

כעת לוקחת חלק בקורס המורים ליוגה בשיטת אשטנגה ויניאסה של זוהר שפירא מנצורה ומירב רעואל וסטודנטית ללימודי אוסטאופתיה במכללה האקדמית בווינגיט בשילוב של תואר ראשון בתזונה באוניברסיטה העברית כדי להעמיק את אהבתי לגוף האדם ולהמשיך לקבל ידע מזוויות שונות כדי לעזור לאנשים לשפר את איכות חייהם.

אתם מוזמנים לבוא ותרגל איתי בסטודיו,ולקבל שעה של שקט ,תשומת לב לגוף תנועה וריכוז.  שיעוריי מתאפיינים בקצב, תנועה מדויקת וזורמת ,תרגילים יצירתיים וכן עבודה עם אביזרים שונים מעולם הפילאטיס והיוגה. נתראה:)


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני