מסע אל העוצמה הפנימית שלך

לאחרונה עוד ועוד אנשים שאתם מכירים מתרגלים יוגה? התחלתם גם אתם להתעניין באופציה הזאת? אם כך, טבעי שחשבתם, בין היתר, על שיעור אשטנגה יוגה. כדאי לדעת, מדובר על שיטה שהיא מצד אחד עתיקה ומצד שני מאוד דינאמית ואינטנסיבית. היא פותחה על ידי פטאבי ג'ויס בתחילת המאה ה-20 והיא מבוססת על רצפים קבועים של תנוחות יוגה ("אסאנות") המבוצעות תוך סנכרון עם הנשימה ("ויניאסה"). בגלל שמדובר על אימון מאוד אינטנסיבי, חשוב להבין שהיא לא יכולה להתאים לכל אחד. למשל, אם כבר עשרות שנים לא עשיתם פעילות גופנית, לא בטוח שתרגישו בנוח באימון כזה. בנוסף, אם אתם רוצים לנסות אימון כזה, עליכם לבחור סטודיו מקצועי שבו תקבלו את הטוב ביותר. לכן כדאי שתכירו את פראנה יוגה ופילאטיס, כי אין ספק שכאן המאמנים מקצועיים מאוד.

הייחודיות של אשטנגה יוגה

אם אתם תוהים איך יכול להיות שכל כך הרבה אנשים מדברים על אשטנגה יוגה, ניתן לראות שזה לא במקרה. יש מספר דברים שמייחדים את סוג היוגה הזה לעומת סוגים אחרים. למשל, יש בה רצפים קבועים שזה לא משהו שנהוג לראות ככה סתם באימוני יוגה שונים. מעבר לכך, זה אימון יוגה שיש בו דגש מאוד משמעותי על נשימה. האימון עצמו מאתגר מבחינה פיזית והוא דורש לא רק כוח, אלא גם סיבולת וגמישות. כמו כן, כדאי לדעת שאימוני אשטנגה יוגה מציעים יתרונות רבים כמו שיפור היציבה, שיפור הכושר הגופני הכללי ועוד.

החשיבות של אימון בסביבה תומכת

כפי שניתן לראות, אשטנגה יוגה זה לא משהו שיכול להתאים לכולם, בעיקר כי צריך להגיע עם יכולות פיזיות מסוימות. יחד עם זאת, ואפילו אם אתם עושים פעילות גופנית כל החיים, כדאי לשים לב שאתם נרשמים לאימון שמיועד למתחילים. כך תוכלו להתרשם מסוג זה של יוגה ולראות האם הוא מתאים לכם. אם אתם מחפשים סטודיו מוביל שיש לגביו הרבה מאוד המלצות, רשת פראנה יוגה ופילאטיס היא המקום המושלם עבורכם. זו רשת שקיימת כבר משנת 2003 ויש לה למעלה מ200 שיעורים שמתקיימים לאורך כל ימות השבוע.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      03-5710660 WhatsApp