תרגול נכון לתועלת מרבית

מדיטציה בתל אביב

תל אביב היא עיר מופלאה. בכל פינה ופינה ובכל דקה ודקה מתרחש בה משהו, היא מגוונת מאוד, מאמצת בשמחה טרנדים חדשים ובעיקר מקדשת את החיים. מצד שני, לאינטנסיביות של העיר ללא הפסקה יש גם מחיר – הקושי לספק לנפש שקט, מצרך חיוני גם הוא. תרגול מדיטציה בתל אביב הוא הזדמנות מצוינת למצוא את השלווה המתגמלת כל כך, ובפרט אם מבצעים את המדיטציה במקום כמו פראנה יוגה שמעניק מעטפת מושלמת.

איך מדיטציה בתל אביב משפיעה על הגוף ועל המוח?

* תגובה טובה יותר למצבי לחץ – תרגול קבוע של מדיטציה מוביל לעלייה מתונה יותר ברמת הקורטיזול, ההורמון שמייצר את הסטרס, במצבי דחק. כדאי לדעת שרמות גבוהות של קורטיזול עלולות להוביל לאנרגיה ירודה, משקל עודף ואפילו הזדקנות מואצת.

* שיפור ברמות הקשב והריכוז – מחקרים גילו שמדיטציה שמתבצעת בתנאים מתאימים מגבירה את הפעילות באזורים שונים במוח, ובפרט באלה הקשורים לפתרון בעיות, ויסות עצמי, זיכרון וקשב.

* ירידה בלחץ הדם – שגרה שכוללת מדיטציות מעלה את רמות החנקן הדו חמצני בדם, ולכן השכיחות של יתר לחץ דם הופכת לנמוכה יותר.

* התבוננות עצמית מדויקת – השקטת הפעילות המוחית והרגשית בזכות המדיטציה מאפשרת לאדם להתבונן בעצמו בלי רעשי רקע ופילטרים מעוותים. בזכות התבוננות עצמית מדויקת זו משתפרת קבלת ההחלטות, ואיתה עשויים להשתדרג גם החיים באופן כללי.

תרגול נכון לתועלת מרבית

על-מנת למצות את כל התועלות האפשריות של מדיטציה בתל אביב חשוב לתרגל נכון. היופי במדיטציות הוא שכל אחד וכל אחת יכולים לבצע אותן ברמה גבוהה במיוחד, בכל מקום. יחד עם זאת מדובר בפעולה שאינה טבעית עבור רובנו – בעיקר בעולם המודרני ובפרט בעיר כמו תל אביב, שמתאפיינת בעשייה מתמדת בעוד מדיטציה מבקשת דווקא להרפות, לשחרר ולוותר על המאמץ לטובת ה-flow. בסטודיו הנעים והמזמין של פראנה יוגה בתל אביב (וגם בזה שבגבעתיים כמובן) מתקיימות סדנאות שונות שבהן ניתן ללמוד את הטכניקה שהיא גם אמנות, לתרגל סוגים שונים של מדיטציות ולהבין לעומק את מהות הפעילות – וכך להפיק ממנה מקסימום תועלת והנאה. הסדנאות והשיעורים מתנהלים באווירה מאפשרת במיוחד ומועברים ע"י מורות ומורים מקצועיים ומנוסים.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני