תרגול מעצים לגוף וגם לנפש

שיעור פילאטיס קלאסי

פילאטיס היא אחת משיטות התרגול הגופני המועילות ביותר שיש. היא אמנם פותחה לפני כמאה שנה, אבל הבקיאות המעמיקה של מפתח השיטה, ג'וזף פילאטיס, במגוון רחב של תחומים הופכת אותה לאפקטיבית להפליא – לא פחות משיטות עכשוויות ואפילו יותר. בין השאר התבסס פילאטיס על ידע באנטומיה, פיזיולוגיה, קינזיולוגיה, שיקום ויוגה כדי ליצור את סדרת התרגילים והעקרונות לביצוע, הן על גבי מזרן והן באמצעות מכשיר מיוחד בשם רפורמר. בסטודיו פראנה יוגה מוצע לכם ולכן שיעור פילאטיס קלאסי, באווירה מכילה ועם צוות מורים מיומן מאוד שיודע להוביל את המשתתפים ולספק להם מקסימום תועלת.

מה זה שיעור פילאטיס קלאסי?

* סדר התרגילים המקורי – ג'וזף פילאטיס תכנן לא רק סדרת תרגילים שמחזקת קבוצות שרירים חשובות בגוף אלא גם את הסדר הנכון שלהם. בשיעור הפילאטיס הקלאסי העבודה מתבצעת על בסיס אותו תכנון (ידע שלא הועלה בכתב ע"י פילאטיס עצמו, אבל הועבר ע"י אחת המורות הראשונות בתחום, רומנה קריזנובסקה).

* דיוק מרבי –  באופן כללי אימון פילאטיס שם דגש לאו דווקא על מקסימום כוח או על מספר רב של חזרות, אלא על דיוק בכל תנועה. בפרט כך הדבר בשיעורי פילאטיס קלאסי.

* גם רפורמר וגם מזרן – העבודה תכלול גם תרגילים שמבוצעים על המזרן וגם כאלה שמבוצעים בעזרת הרפורמר.

* התאמה לרמת המתאמנים – כל שיעור מותאם לרמה של המשתתפים בו. במידת הצורך ייעשה שימוש גם במכשירים אחרים דוגמת הקדילק, הטאוור והכיסאות.

תרגול מעצים לגוף וגם לנפש

שיעור פילאטיס קלאסי הוא חוויה מהנה מאוד ובנוסף מעצימה – הן לגוף והן לנפש. בגלל שהעבודה מתבצעת בשקט, והדגש הוא כאמור על הדיוק ולא על הכוח, התרגילים שבנה ג'וזף פילאטיס מייצרים חיבור טוב יותר של האדם לגוף שלו, ודרכו לנפש. בסטודיו פראנה יוגה ברמת גן ישנה הקפדה על אווירה נכונה לתרגול זה, כך שהתועלת תהיה מרבית, ועוד מרכיב במימוש הפוטנציאל של השיטה הוא הניסיון הרב של המורות והמורים. בכל שיעור ישנו מספר מועט של משתתפים כדי להבטיח מקסימום תשומת לב לכל אחד ואחת, וכמו כן ישנה בחירה נרחבת לגבי מועדי השיעורים – במציאות שמתאפיינת בעומס רב חופש בחירה זה מאפשר מציאת מועד מתאים לפעילות חשובה זו.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני