תרגול יומיומי כחלק בלתי נפרד משגרת החיים

מדיטציה תל אביב

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מתרגלים מדיטציה. קל להבין למה: החיים בארץ מאתגרים מאוד, ומייצרים לא מעט מצבי דחק. גם המציאות של המאה ה-21 באופן כללי תורמת לכדאיות שילוב המדיטציה בשגרת היומיום, כדי לאפשר שיכוך של אינספור הגירויים והתבוננות פנימית מדויקת. כשבוחנים את מידת התפוצה של מדיטציה תל אביב נמצאת במקום גבוה – גם בגלל שב-DNA של העיר ישנה הנטייה להרחיב כל הזמן את מנעד האפשרויות וגם מפני שהאינטנסיביות של העיר ללא הפסקה כמעט מחייבת שימוש בכלים מרגיעים ומשרי שלווה. בסטודיו פראנה יוגה תוכלו ללמוד איך לבצע מדיטציות באופן המועיל ביותר.

מתי כדאי לבצע מדיטציה תל אביב?

* כשמרגישים צורך/רצון – באופן עקרוני אפשר לבצע מדיטציה בתל אביב בכל זמן שתרצו ובכל מקום שתרצו. למעשה אם אתם מרגישים שזה הדבר הנכון כרגע, זהו סימן מצוין לכך שאכן כדאי לעשות זאת.

* השכם בבוקר – אחד העקרונות הבסיסיים של המדיטציה הוא לנטרל את הטייס האוטומטי שמנחה אותנו. שעות הבוקר המוקדמות הן שעות שבהן אותו טייס עדיין ישן בדרך כלל, ולכן זוהי הזדמנות טובה מאוד להפיק תועלת גבוהה במיוחד מהמדיטציה.

* בערב, אבל לא כשעייפים – תרגול מדיטציה לפני השינה עלול להוביל לעוררות אנרגטית שתפגום באיכות השינה. גם כשעייפים מאוד לא כדאי לבצע מדיטציה. לעומת זאת שעת השקיעה או מעט לאחריה עשויה להיות תזמון מושלם.

תרגול יומיומי כחלק בלתי נפרד משגרת החיים

לתרגול הטכניקה שיש לה שורשים עמוקים במגוון רחב של תרבויות יש יתרונות רבים. שילוב המדיטציה בשגרת היומיום באופן קבוע, פעם ביום (ואפילו פעמיים) – גם כשכל תרגול בפני עצמו נמשך 5-10 דקות – מניב תועלת רבה במיוחד. כשמחפשים מקום ללמוד בו כיצד לבצע מדיטציה תל אביב מציעה מבחר אפשרויות – סטודיו פראנה יוגה מציע מבחר רחב של מפגשים וסדנאות, בהנחיית מורות ומורים עם ניסיון עשיר בתחום. הסדנאות מקנות את הטכניקה, וליתר דיוק שלל טכניקות לביצוע מדיטציות, וכן את הבסיס הרעיוני והרוחני שלהן. כשלומדים לבצע מדיטציה בדרך הנכונה והמדויקת ביותר, קל יותר להטמיע אותה בשגרה ולזכות בחיים של שלווה, התבוננות עצמית מפוכחת ומעצימה, התמודדות טובה יותר עם לחצים והנאה.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני