יוגה לתינוקות

שיעורי יוגה לאחר לידה עם התינוקות

מרחב לתרגול ביחד עם התינוקות שלנו. נשקם את שרירי רצפת האגן ונעבוד על שרירי הליבה, נחזק את הידיים והרגליים, נפתח שכמות ואת בית החזה, ננשום, נרפה ונאפשר לעצמנו להתרגל ולקבל את השינויים. 

התרגול מאפשר לנו להיות קשובות פנימה ומבפנים לראות, לחוש, להבין ולפעול במיומנות. 

העולם משתנה כל הזמן, עלינו לקבל זאת, ע"י תרגול היוגה והכנסת התינוקות אל המרחב שלנו אנחנו מאמצות לליבנו את המציאות החדשה. פותחות את לבנו , גופנו ותודעתנו לכך.

דווקא בימים אלו חשוב להזיז את הגוף, ומצד שני להשקיט את התודעה ולהרפות..

אז איך עם הקטנטנים?

הם יהיו לידנו, ישנו, יהיו ערים, יאכלו ישחקו, יבהו ויפנימו פנימה .לפעמים הם גם יבכו ואנחנו נרים אותם ונמשיך לתרגל.

כל אחת והתינוק שלה יקבלו יחס אישי , תומך ומעמיק.

 

תרגול קבוצתי של נשים לאחר לידה הופך למקום בטוח לשאלות, תהיות, פחדים וכו, בעצם, מקום לחלוק בו!

אין צורך בניסיון קודם. מתאים לנשים כשישה שבועות לאחר לידה.

השיעור יתקיים בפראנה גבעתיים בימי שני בשעה 10:00-11:00 יש להרשם מראש באפליקציה.

 

קצת על המורה,

אני מתרגלת יוגה כ 15 שנה, במהלך השנים תרגלתי ויניאסה וויג׳נאנה, (קורס

מורים אצל אורית סן-גופטה) , לפני 3 שנים פגשתי את המורה שלי – דודי מלכא! דרכו נחשפתי לשאדו יוגה, מצאתי מורה ותרגול האטה יוגי, מעמיק, שלם, מחזק גוף ותודעה. החיבור והחקירה פנימה הולכים ומתעצמים, כיווני התנועה מתבהרים -(לינארים וספיראלים), באנדות , מודרות ופראניאמה. מזמינה אתכם לחקור איתי.

מלמדת גם בפראנה תל אביב בימים ראשון ב-18:45 ובימי חמישי ב- 11:30

מלמדת נשים בהריון ואחרי לידה (במסגרת שיעורים פרטיים).

 

מוזמנים ומוזמנות 🙂

 

יוגה לתינוקות – מתחילים להתאמן מגילאים צעירים

יוגה היא תחום המורכב מכמה וכמה התמחויות שונות. לכל התמחות יש את טכניקות האימון שלה, הרצף הייחודי שלה של התנועות, לעתים תנועות ייחודיות לאותה התמחות, מערכת ניהול נשימות שונה ועוד. חלק מהשיטות הינן רגועות יותר וחלק אגרסיביות יותר, חלק מצריכות יותר מאמץ וחלק פחות מאמץ, חלק דורשות יותר גמישות ואחרות עובדות על יציבה ודיוק בתנועה עם דגש רב יותר. גם לאחר הלידה אתן לא חייבות לוותר על היוגה, שהרי יוגה לתינוקות תוכל לסייע לך ולילדך הקט ללמוד להחזרה אחד לשני ולפתוח גמישות, כוח ויציבות כבר בגילאים צעירים. יוגה לתינוקות הנה אחד השיעורים המומלצים והפופולריים ביותר בסטודיו פראנה ואתן  מוזמנות להגיע להתרשמות ואף לקחת חלק באימון.

 

יוגה לתינוקות – מה שטוב לך טוב לתינוק

החשיבות הגדולה של השארת התינוק לצדכן אחרי הלידה ידועה ומוכרת לנו. אנחנו זקוקות לנוכחות של התינוק לידנו גם כדי להתרגל אליו וגם כדי להרגיל אותו אלינו. בכל תרגול כזה של יוגה לתינוקות, כאשר אנחנו מתייחסים לתינוק והתינוק מתייחס אלינו, נוסף ממד חדש של תרגול רגשי ונפשי, מעבר למחווה הגופנית. זוהי הדרך הטובה ביותר להכיר לתינוק את העולם בצורה ידידותית, כך שאפשר יהיה גם לרכך לו את המעבר מהרחם אל האוויר העוטף אותנו. הזרימה האנרגטית ביוגה דרכנו ומתוכנו משפיעה בוודאי גם על התינוק, מרגיעה אותו בדיוק כפי שהיא מרגיעה אותנו כאמהות חדשות.

תיקון הגוף הוא גם חיזוק הנפש

השיטות הגופניות השונות של יוגה מוכרות וכל אחת מתרגלת לפי מה שנכון לה ומה שהיא צריכה. המשותף לכל השיטות הוא שהיוגה אינה מטפלת רק בגוף אלא גם בנפש, ברוח וברגש, ואין כמו אמהות לאחר לידה כדי לאסוף את הרגעים של החוויה כדי לקשור אותם לדרך רגועה ושלמה מכל ההיבטים. יוגה עם התינוק מאפשרת לך להיות עם עצמך אבל גם בקרבת מקום לתינוק מבלי לאבד את קשר העין אתו. הוא לצדך כל הזמן גם כשאת עובדת על הגוף שלך, השרירים והשלד, הנשימה והיציבה, ומתחזקת עוד יותר לקראת המשימה שנקראת אמהות מודרנית. יש מה לקחת מהדרכים העתיקות גם לזמן שלנו ויוגה היא אחת המתנות האלה.

 

יוגה לתנוקות ולהורים במרכז תל אביב

תל אביב הינה עיר ללא הפסקה שנחשבת למרכז הבילויים והפעילות בארץ. הרבה מקומות מרכזיים נמצאים בתל אביב, לרבות מקומות בילויי רבים, חיי יום וחיי לילה ללא הפסקה. נוסיף לכך את העובדה שלכל אחד יש אורח חיים עמוס משלו והרי שקיבלתם מתכון מנצח לעצור הכול ולתפוס קצת זמן לעצמכם אצלנו בסטודיו יוגה פראנה שבתל אביב. בסטודיו תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שיעורי יוגה במרכז תל אביב לפי סוגים שונים, לפי רמות ולפי קהל. כמו כן יש גם סדנאות שונות משולבות במהלך הלו"ז השבועי שמומלץ ביותר לשלב אותן בחייכם.

 

יוגה איינגר? ויניאסה ? אולי ויג'ננה?

נשמע לך כמו סינית? זה בסדר גמור. כנראה שלא היית עדיין בשיעור היסודות של היוגה. עולם היוגה הוא עולם שלם הבנוי מתתי שיטות שהתפתחו לאורך ההיסטוריה והוכחו המסייעים לגוף, לנפש ולעתים גם לבעיות בריאות שונות. מאות אלפי אנשים בישראל משלבים יוגה בחייהם, במסגרת סטודיו מקצועי, בבית לבד, בעבודה או בטבע. יוגה מתאימה לכל הגילאים ועל ידי דיוק ורצף תנועות נכון ניתן לסייע לגוף ולנפש שלנו ברמות שטרם הכרתם. איינגר, ויניאסה, ויג'ננה הן רק חלק משיטות היוגה המוכרות בישראל ובעולם ואת כולן תוכלו ללמוד אצלנו בסטודיו פראנה ולקחת חלק בשיעורים שבועיים מתאימים. לאחר שטעמו מהסוגים השונים תוכלו לבחור את המורה ואת הסגנון שאתם הכי מתחברים עליהם ולהמשיך שם את המסע הנפלא שלכם.

 

יוגה לתנוקות ולהורים במרכז תל אביב – הרבה מעבר לאימון גופני:

יוגה במרכז תל אביב זה כמו למצוא קוביית קרח בתוך תנור לוהט. שילוב של יוגה באורח החיים שלכם יסייע לכם הרבה מעבר לאימון גופני ולחיזוק השרירים אלא גם לדברים נוספים:

  • שיפור הגמישות והיציבה שלכם.
  • שיפור ביצועים לספורטאים.
  • הפגת מתחים וקבלת החלטות מושכלות יותר בחיים.
  • פתרון בעיות בריאותיות שונות.
  • חיזוק האגן ושרירי הגב התחתון.
  • מעט זמן לעצמכם למנוחה ושקט נפשי.
  • ועוד…

 

כיצד נרשמים?

בין אם יש לכם ניסיון בשיעורי יוגה או שאתם חדשים לגמרי בתחום תוכלו להשתלב אצלנו בסטודיו ולבחור מבין לוח השיעורים המגוון והאטרקטיבי בסטודיו תל אביב. או ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון ואנו נשמח להכווין אתכם.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני