תרגול המותאם לפיזיולוגיה הנשית

יוגה לנשים מתחילים

יוגה היא תרגול גופני בריא מאוד, אבל לא עוד אימון שמחזק שרירים שונים אלא חוויה עם ערך מוסף – רוחני ומנטלי. בעידן שבו התודעה של כולנו מופגזת במסרים מכל הסוגים, והתוצאה היא רעש מתמיד, תרגול יוגה הוא הזדמנות למקד את תשומת הלב במה שקורה בתוכנו, להתבונן פנימה בשקט ולראות בבירור את הדרך הנכונה עבורנו. התועלת הפיזית, המנטלית והרוחנית המשמעותית הופכת את היוגה למומלצת לכל בני האדם בכל הגילאים – ובפרט לנשים, שמתמודדות עם אתגרים מורכבים במיוחד. שיעורי יוגה לנשים מתחילים הם הצעד הראשון במסע העצמה מרתק ואפילו מרגש, וכדאי לבצע אותו במקום שמספק את כל התמיכה הדרושה לכל אישה: סטודיו פראנה יוגה.

המאפיינים המרכזיים של יוגה לנשים מתחילים

* תרגול מותאם לפיזיולוגיה הנשית – ההבדלים הפיזיולוגיים והאנטומיים בין המינים מחייבים התייחסות לצרכי הספציפיים של הנשים. בפרט מושם דגש רב על חיזוק רצפת האגן.

* התייחסות מעמיקה למצבי חיים נשיים – דוגמת הריון, גיל המעבר על השינויים ההורמונליים המשמעותיים שמתרחשים במהלכו, יוגה לאחר לידה במטרה לאפשר לגוף להתאושש תוך זמן קצר ככל האפשר ועוד.

* סביבה נשית תומכת – רוב הנשים לא רוצות מן הסתם לחיות בעולם ללא גברים, אבל כן שמחות על ההזדמנות להימצא לפרק זמן מסוים בחברת נשים בלבד. שיעורי יוגה נשים הן הזדמנות טובה לעשות זאת.

* העצמה רגשית – הבסיס של היוגה הוא כאמור פילוסופיה רוחנית שעוסקת גם בפן הפיזי וגם בפן הרגשי. במפגש היוגה לנשים הפן הרגשי בא לידי ביטוי משמעותי, וכל מי שמשתתפת בתרגול מקבלת כלים לחיבור טוב יותר לגוף ולמי שהיא.

דימוי עצמי משופר, עלייה במפלס הביטחון העצמי

החיבור לעצמי הוא נכס יקר ערך עבור כל אישה בכל שלבי החיים. גם תחושת הנשיות שמתחזקת במהלך שיעורי יוגה לנשים מתחילים מביאה איתה עלייה במפלס הביטחון העצמי, ובאופן טבעי הגוף המתחטב ומתחזק תורם לכך. בסטודיו פראנה יוגה פועל צוות מיומן מאוד של נשים שמעבירות תרגולי יוגה וגם תרגולי בייבי יוגה לנשים מתוך היכרות מעמיקה עם הצרכים של הנשים, עם החששות ועם תשומת לב מלאה לכל הניואנסים הרגישים. המפגשים מתקיימים באווירה רגועה במיוחד ובמגוון רחב של מועדים כל שכל אחת תוכל למצוא זמן נוח לעבור את החוויה.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני