תרגול אפקטיבי בזמן הנוח ביותר מבחינתכם

בשיטת התרגול המקורית שפיתח ג'וזף פילאטיס עוד במחצית הראשונה של המאה הקודמת העבודה התבססה על התנגדות הגוף בלבד. עם השנים הוא הוסיף לשיטה גם שימוש במכשירים שונים שאותם המציא ושכלל. המכשירים היותר שכיחים הם הרפורמר, הכיסא הגבוה, הקדילאק, והספיין קורקטור, ובנוסף להם יש גם כיסא וונדה, קשת, היי בארל, חישוק מג'יק ומתקנים לכפות הרגליים ואצבעות הרגליים. בהתאם פילאטיס מכשירים הוא תרגול מגוון להפליא שמאפשר לבצע תרגילים מדויקים מאוד ולכן מועילים במיוחד לאיברים רבים בגוף. בסטודיו פראנה יוגה מתקיימים תרגולי פילאטיס עם מכשירים בהדרכת צוות מיומן ועתיר ניסיון.

העקרונות המרכזיים של פילאטיס מכשירים

* דיוק – בניגוד עבודה בחדר כושר, הדגש העיקרי בתרגול פילאטיס הוא לא מקסימום מאמץ אלא מקסימום דיוק, והוא זה שמניב את התוצאות המרשימות (ובפרט אם מתמידים כמובן).

* ניצול המכשיר לתמיכה באזורים שונים של הגוף – כך שניתן להפיק תועלת רבה מהאימון גם כשהיכולות הפיזיות לא גבוהות. כמו כן מתאימה השיטה למי שעוברים תהליך שיקומי או מתמודדים עם כאבים מכל סיבה שהיא.

* נשימה – הנשימות הן חלק בלתי נפרד מכל תרגול פילאטיס, בין אם עם מכשירים ובין אם על מזרן. תשומת הלב לנשימה מאפשרת ביצוע מדויק של התרגילים וכן תורמת לריכוז ולמיקוד, ובכך להשקטת התודעה במהלך האימון (ובחלק מהמקרים גם לאחריו).

* ללא כאב – ג'וזף פילאטיס שם דגש רב על תרגול גופני שאינו כרוך בכאב, ולמעשה מספק חוויה מהנה.

תרגול אפקטיבי בזמן הנוח ביותר מבחינתכם

בסטודיו ליוגה פראנה מתקיימים בשני הסניפים, בתל אביב ובגבעתיים, שיעורי פילאטיס מכשירים במגוון רחב של מועדים – כך שתוכלו למצוא את הזמן הנוח ביותר מבחינתכם להתחבר לשיטה וליהנות מהתועלות שבה. המדריכים והמדריכות מתאפיינים בניסיון רב ומקפידים על תשומת לב מרבית לכל המשתתפים, וזאת במטרה שהתנועות והתרגולים יהיו אכן מדויקים לחלוטין. האווירה במהלך התרגול שקטה ונעימה, ותורמת אף היא לחוויה המוצלחת. עוד חשוב לציין שהצוות שלנו מיומן מאוד בהתאמה נכונה של המכשירים והתרגילים לכל אדם בהתאם ליכולותיו ולמטרותיו.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני