תרגולי יוגה תל אביב מרכז

 

יוגה הינה אסכולה עתיקה, שמוזכרת כבר מלפני אלפי שנים, בכתבי דת וחינוך של הודו העתיקה. אבי אבות היוגה נחשב חכם החכמים ההודי, פטנג'לי, אשר תיאר את עקרונות הפילוסופיה, תרגולי ולימודי היוגה בספרו "יוגה-סוטרה", שמשמשת אותנו עד היום הזה. היום, הרבה שנים אחרי, לימודי היוגה נהיו פופולריים מאוד בישראל וכן בעולם כולו, ומושכים קהל רב יותר ככל שחולפות השנים. אם גם אתם מחפשים מקום ללימודי ותרגולי יוגה תל אביב מרכז, הגעתם למקום הנכון.

 

אם יוגה היא תחום חדש עבורכם, חשוב להתחיל ללמוד תחילה את היסודות: הפילוסופיה, שיטות נשימה שונות, אסאנות ואת העקרונות. כמו בכל תחומי הלימוד, גם יסודות היוגה חשובים ביותר להמשך הלימוד והתרגול. הפילוסופיה מלמדת את הדרך, הגישה וההבנה של האסכולה. האסאנות ושיטות הנשימה הינם כלי חובה והבסיס להתחלת התרגול, אשר בלעדיהם לא ניתן להמשיך.  העקרונות הינם הבסיס שעליו נבנית כל תורת היוגה. כל אלו ניתן ללמוד בקורסי יוגה למתחילים של "פראנה יוגה", אשר מועברים על ידי צוות מורים מקצועי ומיומן, אשר יוגה מהווה דרך חיים עבורם.

 

במידה וכבר יש לכם היכרות עם עולם היוגה, תמיד ניתן להעשיר את הידע והמיומנות, ללמוד דברים חדשים ולהעמיק את היכולות שלכם, כיוון שיוגה הינה אינסופית. בתרגולי היוגה למתקדמים, שילוב של המקום המתאים  שמשרה אווירה אינטימית, שקטה וחמה, ומתרגלי יוגה מיומנים, יכול להביא כל אחד לרמות פיסיות ונפשיות גבוהות יותר.

 

עיסוק ביוגה, משפיע לטובה על המראה החיצוני וכן על המצב הנפשי של כל אחד העוסק בה. זרימת אנרגיות פיזיות, שלווה ואיזון נפשי הופכים את יוגה לפתרון מושלם לחיי היומיום המטורפים והאינסופיים של העולם שלנו. "פראנה יוגה" מציעה תרגולים ולימודי יוגה תל אביב מרכז לכל הרמות והגילאים. אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר כבר היום הטלפון או באתרנו, ולהעניק לנו את הזדמנות לפתוח בפניכם את עולם היוגה העשיר והמופלא שגילה החכם פטנ'גלי. נמאסטה!


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני