תרגולים וסדנאות בזמנים מגוונים לנוחיותכם

סטודיו ליוגה ומדיטציה

גם יוגה וגם מדיטציה הן פעילויות מהנות מאוד – ומועילות מאוד. תרגול מדיטציה למתחילים משכך רעשים ומאפשר התבוננות עצמית מעמיקה ובעיקר מדויקת, היוגה היא אימון פיזי אפקטיבי שמחזק גם את הנפש, ועל-מנת להגיע לחיים עם איכות גבוהה באמת מומלץ לשלב את שתיהן בשגרת היומיום. בהתאם סטודיו ליוגה ומדיטציה הוא מקום שההגעה אליו היא בסיס לשיפור והתפתחות בכל ההיבטים החשובים. זהו המקום שבו אפשר לרכוש את המיומנויות הבסיסיות של היוגה והמדיטציה וגם הכתובת הנכונה לתרגול קבוע. לסטודיו פראנה יוגה סניפים בגבעתיים ובתל אביב, ובשניהם מתקיים מגוון רחב של שיעורים, סדנאות ותרגולים.

אילו שיעורים ותרגולים מציע סטודיו ליוגה ומדיטציה?

* שיעורי יוגה למתחילים ומתחילות – באופן עקרוני אפשר לתרגל יוגה גם בבית, לבד. כדי להפיק את מלוא התועלת האפשרית מהתרגול, רצוי ללמוד איך מבצעים נכון יוגה ממי שעושה זאת כבר שנים. כמו כן שיעורי יוגה מאפשרים היכרות עם השיטות השונות: ויניאסה, אשטנגה, איינגר, יוגה POWER ועוד.

* סדנאות העמקה ביוגה – היוגה היא למעשה תורה גופנית רוחנית, וכמו כל תורה ניתן להתעמק בה עוד ועוד, וכך למקסם את התועלת שהיא מספקת. הדרך הנכונה היא סדנאות העמקה שונות.

* יוגה לנשים – פעילות ייחודית לנשים, בהנחיית נשים, בחברת נשים ועם תנוחות ונשימות שמותאמות לצרכים הייחודיים של הנשים (למשל חיזוק רצפת אגן).

* מיינדפולנס – קורס שבו לומדים ומתרגלים מדיטציות מסוגים שונים. לאחר הלמידה היסודית והטמעת הכלים יקרי הערך, ניתן לבצע מדיטציה בכל יום ובכל מקום, ולשדרג את החיים.

צוות מיומן ומאיר פנים, גמישות מרבית מבחינת הזמנים

בחירת סטודיו ליוגה ומדיטציה נשענת על שני פרמטרים עיקריים: הראשון הוא מגוון רחב של שיעורים, תרגולים וסדנאות בזמנים שונים, כך שאפשר יהיה לשלב את הפעילות המבורכת בשגרת החיים בקלות. השני הוא רמת הצוות והמחויבות שלו לכל מי שמגיע או מגיעה לסטודיו. בסטודיו פראנה יוגה תמצאו מורות ומורים עם ניסיון עשיר, ולא פחות חשוב, יכולת מוכחת להעביר את כל הידע שצברו לאורך השנים לכל אחד ואחת מהמשתתפים במפגשים. האווירה בסטודיו לבבית ומשפחתית, ובפרט מוקדשת תשומת לב מלאה לכל אדם על-מנת לספק מענה מושלם לצרכים שלו.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני