שיעור העמקה ביוגה נשית עם דנה ששון

המינייות הנשית- לא רק סקס
יוגה נשית היא שיטת תרגול המשלבת בין מסורת היוגה לבין הבנת דרך הפעולה הייחודית של הגוף הנשי. שיטת התרגול מעניקה פרשנות נשית לא רק לתנוחות השונות, אלא גם – ובעיקר –לתובנות העמוקות שהיוגה יכולה להציע לנשים במעגלי חייהן המשתנים. אופי התרגול מותאם למחזוריות חיי האישה ולשינויים המתחוללים בגופה בתקופות שונות בחייה: מחזור חודשי, הריון, לידה ואחרי לידה, גיל המעבר ועוד. דרך היוגה הנשית מעניקה לנשים הזדמנות לשפר את איכות חייהן, ולהקל על תסמינים שונים המלווים אותן בחיי היום יום. היא מציעה פסק זמן ממירוץ החיים התובעני, ומיועדת לכל אישה, בכל גיל ובכל מצב גופני. ( מתוך אתר היוגה הנשית של מירה ארצי-פדן).

אודות הסדנה: מינייות האישה מושפעת משינויים הורמנואליים חודשיים , אך לא רק, גורם משפיע נוסף הוא סיפור חייה – האגן מכיל את סודתיה הכמוסים ביותר שלפעמים אפילו היא לא מודעת אליהם, סיפורים אלו עלולים לנהל את חייה מתחת לפני השטח ועלולים לפגוע באופן ישיר באיכות חייה ובמיניותה – נשים בכל שלב בחייהן צריכות לקחת אחריות על עצמן ולעשות בדק בית מנטאלי נפשי וגופני.

בין אם נהיה ערות לכך או לא, האגן מנהל איתנו דיאלוג מקבלת הווסת הראשונה, השינויים ההורמנאליים מנהלים באופן סמוי את חיינו, אלא שבשום מסגרת לא נתנו לנו את הכלים להקשיב ולהבין. עקב כך אנו עלולות לחוות סיפטומיים שונים לפני קבלת הווסת, מיגרנות, תשוקה עזה למתוק, מצבי רוח קיצוניים, כאבי בטן וגב קשים, קשיים בכניסה להריון, לידות קשות, סיפטומים המשבשים את איכות החיים בגיל המעבר ועוד.

בעזרת תרגול יוגה נשית לומדת האישה לנהל דיאלוג קבוע עם האגן, דרך התרגול האגן מתחזק, מתייצב, דם רב מוזרם לאזור כולל לאיברי המין- השרירים מתחזקים והאנרגיה המינית יכולה לבוא לידיי ביטוי. ע"י הכרות עמוקה עם המולה בנדהה, אנחנו מחזקות את שרירי רצפת האגן שהם חלק משמעותי בכל מערכת השרירים המייצבים, תרגול נכון ומדויק מייצב את האישה הן ברמה הפיזית והן ברמה המנטאלית.

בשיעור העמקה זה נכיר את היוגה הנשית, נבין מהי מינייות וכיצד נושא טעון זה משפיע על מהלך חיינו, נלמד לעבוד עם המולה בנדהה,להכיר אותה ואת משמעותה כך שתרגולה ילווה אותנו בחיי היומיום, גם מחוץ למזרון היוגה, נלמד כיצד לקחת מהכלים של היוגה הנשית ולשלבם בתרגולים האחרים שאנחנו משתתפות בהם, ובנוסף איך ליישמם במצבים שונים בחיינו, נדבר על הקשר בין המולה בנדהה אל האגן ואל מייניות האישה בכל שלב שבו היא נמצאת.

מועד הסדנה: יום שבת ה- 11/7/15 בין השעות 12:15-14:45  ( התרגול הפיזי יהיה כשעה וחצי בערך)- מומלץ לאכול משהו קטן לפני.
עלות הסדנה: ללא תשלום נוסף למנויות פראנה, אורחות: 85 ש"ח
מקוות לראותכן

מיקום הסדנה: בסניף גבעתיים

לעמוד יוגה נשית


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני