שיטת אימון שמתאימה לכולם וכולן

שיעורי התעמלות פילאטיס

מאז שג'וזף פילאטיס פיתח את שיטת האימון שנקראת על שמו לפני כ-100 שנים, אינספור בני אדם בכל רחבי העולם שיפרו בזכותה את התפקוד הפיזי שלהם. בנוסף שיעורי התעמלות פילאטיס הם גם הזדמנות לחיבור טוב יותר לגוף ובאמצעותו גם לנפש, והם מסייעים מאוד להגיע לאיזון – איכות חיונית בעידן התזזיתי שבו אנחנו חיים. יתרון נוסף של הפילאטיס הוא שאין צורך בכושר גופני גבוה כדי לבצע את התרגילים, ובניגוד לאימונים גופניים אחרים שעלולים להוביל לפציעות הפילאטיס בטוחה לחלוטין. בסטודיו פראנה יוגה תוכלו לקחת חלק בשיעורי פילאטיס שמועברים ע"י מורים ומורות עם ניסיון רב מאוד.

למי מועילים במיוחד שיעורי התעמלות פילאטיס?

* אנשים שסובלים מכאב גב – כאבי גב הם תופעה נפוצה במיוחד. בזמן שיש פעילויות שקשה מאוד לבצע במצב כזה, אימון פילאטיס הוא אפשרי לחלוטין ולמעשה גם מסייע בהקלה על הכאב ובקיצור תקופת ההחלמה. באופן דומה פילאטיס עשוי לעזור גם למי שסובלים מכאבים בברכיים.

* בני ובנות גיל הזהב – שרוצים לשמור על הגוף, לחזק מערכות חיוניות וליהנות מבריאות טובה יותר.

* נשים הרות ולאחר לידה – במקרים אלה התועלת העיקרית היא חיזוק רצפת האגן. כמו כן הפילאטיס מסייע לנשים שעוברות שינויים משמעותיים להתחבר לעצמן טוב יותר.

* ספורטאים אחרי פציעה – בחלק גדול מהמקרים המגבלה שמייצרת הפציעה לא מפריעה לביצוע תרגילי פילאטיס שונים מתוך המבחר העצום הקיים, וכך הספורטאים יכולים גם לשמור על כושר וגם להאיץ את השיקום.

האימון שמתאים לכולם וכולן

ההבנה המעמיקה של ג'וזף פילאטיס באנטומיה ופיזיולוגיה הופכת את השיטה שפיתח למועילה במיוחד לכל קהלי היעד הנ"ל ועוד רבים אחרים – ובעצם לכולם וכולן. שיעורי התעמלות פילאטיס משפרים את התנועתיות, את הגמישות, את הקואורדינציה וגם את הריכוז. העבודה המדויקת מחזקת שרירים מייצבים ומקנה לכל אחד ואחת הופעה מרשימה יותר. הצוות המנוסה מאוד של סטודיו פראנה יוגה ברמת גן מבטיח שכל שיעור פילאטיס יניב מקסימום תועלת לכל המשתתפות והמשתתפים בו, ובזכות תשומת הלב המלאה לאורך כל השיעור ההבטחה גם מתממשת. עוד כדאי לדעת ששיעורי הפילאטיס מתקיימים במגוון מועדים, כך שיהיה לכם קל לשלב את החוויה המתגמלת בשגרת החיים.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני