שאדו יוגה – העוצמה שבתנועה

שאדו יוגה הינה שיטה מיוחדת המשלבת אלמנטים שבאים מעולם היוגה לצד אלמנטים מעולם אומנויות הלחימה והריקוד.
שיטה זו יוסדה על ידי שאנדור רמטה אשר החל לתרגל יוגה עם אביו עוד בגיל 6. בהמשך דרכו למד שיטות יוגה שונות, אומנויות לחימה, מחול הודי ואף רפואה הודית מסורתית. שאדו יוגה היא תוצר של שילוב בין כל האסכולות השונות הללו אשר השתלבו לידי שיטה מיוחדת המבוססת על תנועות שונות ממבחר הפעולות האנושיות.

במסגרת שאדו יוגה אנו עושים שימוש בצמתים האנרגטיים של הגוף בכדי להשיג תרגול אשר יוצר תנועה רצופה וזורמת של נשימה ואנרגיה בכל חלקי הגוף. כאמור, שאדו יוגה, מבוסס על תנוחות וכיווני תנועה אשר אומצו ממגוון הפעילויות האנושיות. בתוכן גם פעילויות יומיומיות, אומנויות לחימה, ריקוד, יציבת לוחמים וברכות לשמש.

 

התעמקות בתרגולים אלו תסייע בשחרור הדרגתי של התניות, חסימות וחולשה אשר הצטברה בגופנו עקב חיי השגרה המודרניים והנוקשים.
בעוד חיי היום יום המתישים סיגלו לנו יציבה לא נכונה, תנועה מוגבלת, פחד והשתעבדות לדחפים גשמיים, הרי שתרגול שאדו יוגה יכול להעניק לנו חוזק ויציבות, יכולת אבחנה וכוח התמדה אשר נוכל ליישם הלאה בכל תחום בחיינו שנבחר.

התנועות השונות באסכולת יוגה זו מתמקדות בתנועה מדויקת וזורמת, עבודת רגליים מאתגרת ומעגלית ותנועות ספיראליות פשוטות המבוססות על פעולות יום יומיות שלנו.

 

תרגול עמוק ומאתגר

שאדו יוגה הינה שיטת תרגול עמוקה ומאתגרת אשר מתמקדת בטיפוח יציבה נכונה ובסיס איתן לכל הגוף, כך שנוכל לבצע בצורה המדויקת את כל שאר התנועות במהלך התרגול. חשוב לציין כי סדנה זו איננה מיועדת לאנשים שמעולם לא התנסו ביוגה או נשים בהריון, זאת משום ששיטה זו דורשת מכם תרגול משמעותי ויכולות גופניות, כך שרקע ביוגה, אף בסיסי, יכול להוות יתרון משמעותי עבורכם. אנו בפראנה יוגה שמחים לברך אתכם אל שורותינו בעולם היוגה. אנו פעילים החל משנת 2003 ומציעים מגוון רחב של קורסים וסדנאות בתחומים ושיטות שונות.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני