קורס עשיר ומגוון בנושאים

קורס מדריכי יוגה למתחילים

הפופולריות הגואה של היוגה במאה ה-21 הובילה באופן טבעי לעלייה בביקוש למדריכים ומדריכות שיעבירו את הידע הלאה, ויאפשרו לעוד אנשים ליהנות מכל התועלות של התרגול הפיזי-רוחני. הדרכת יוגה היא עיסוק שעשוי להיות מתגמל במיוחד, ולא רק בהיבט הכספי אלא גם מבחינת הסיפוק והתרגול הנרחב תוך כדי הוראה. הדרך להוראת השיטה, שקיימת כבר אלפי שנים, עוברת בקורס ייעודי. בסטודיו פראנה מתקיים קורס מדריכי יוגה למתחילים בהדרכת צוות עתיר ניסיון ובאווירה נעימה ומעצימה גם יחד. הקורס כולל כ-350 שעות לימוד, תיאורטי ומעשי גם יחד.

למי מתאים קורס מדריכי יוגה למתחילים?

* כל מי שמחפש או מחפשת עבודה מרתקת ומגוונת – כשבנוסף יש כאמור סיפוק רב מהנחלת השיטה ומהשיפור בחיי התלמידים בזכות התרגולים. כמו כן הביקוש ההולך וגדל למדריכי יוגה מאפשר לאנשים מוכשרים וחרוצים להגיע גם לפרנסה נאה.

* כל מי שרוצה לעבור מסע לחיזוק הגוף ונפש – כפי שהיוגה עצמה מחזקת קבוצות שרירים רבות ומעשירה את הנפש, כך גם קורס המדריכים. למעשה, באופן טבעי, הקורס מהווה בסיס לקפיצת מדרגה של ממש הן מבחינת השליטה בתרגילים והן מבחינת הפקת מלוא התועלת האפשרית מהיוגה.

* אנשים שאוהבים להדריך וללמד – הדרכת יוגה מאפשרת למי שאוהב לעבוד עם אנשים לחוות שלל מפגשים על בסיס יומיומי, וכך ליהנות מאוד מהעבודה.

קורס עשיר ומגוון

חשוב להדגיש כי קורס מדריכי יוגה למתחילים של סטודיו ליוגה פראנה יוגה לא מחייב כושר גופני גבוה מאוד, וגם לא שליטה מוחלטת ברזי היוגה. להפך – גם מי שרק התחילו לתרגל יוגה יכולים להפיק תועלת מהקורס ולהפוך למורים מצוינים. הסיבה לכך היא האופן שבו בנויה תוכנית הלימודים: כשלכל תנוחה ביוגה מוקדש זמן רב, כולל הבנה לעומק של המבנה התנועתי שלה, כל המשתתפים בקורס לומדים לבצע אותה באופן המדויק ביותר האפשרי, ולכן גם המועיל ביותר. בנוסף כולל הקורס העמקה של ממש בפן הרעיוני של השיטה, שגם הוא תורם לשיפור הביצועים. נושאים נוספים הם בודהיזם (שבתוכו צמחה היוגה), פיזיולוגיה, אנטומיה, מדיטציה, קינזיולוגיה וגם פיתוח יכולת ההתבוננות בזולת כדי לעזור בהמשך לתלמידים לבצע את התנועות הנכונות להם ביותר.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני