קורס מיינדפולנס

קורס מיינדפולנס – מעמיקים בדרך

חדש בפראנה – קורס לממשיכים!

העוצמה האמיתית של תרגול המיינדפולנס אינה נמצאת על כרית המדיטציה, אלא באופן שבו התרגול נוגע בחיי היומיום שלנו.
התרגול הוא למען המציאות והשגרה היומיומית שלנו – שם נרצה לפגוש את ההשפעה שלו.
למעשה אנחנו מתרגלים למען כל רגע בחיים עצמם.

בקורס נעמיק בהיבטים עמוקים יותר של התרגול, נתנסה בסוגים נוספים של תרגול לפרקי זמן ארוכים יותר, נלמד ונחקור יחד כיצד הם יכולים להשפיע על חיינו:

  • תפיסת המציאות כארעית, השינוי כתהליך בלתי פוסק וכיצד לחיות איתו.
  • " דרך האמצע" כדרך חסרת פשרות.
  • טיפוח של מצבי תודעה ואיכויות מיטיבות – ארבעת איכויות הלב הבלתי מוגבלות: אהבה נדיבה, חמלה, שמחה, ויציבות מנטלית.
  • שינוי מערכת היחסים עם הסבל: חקירה מעמיקה של מפגש עם חוויה לא נעימה והפרשנות האוטומטית שלה.
  • קבלה רדיקלית – התרגול כתרגול של שלום.

 

הקורס מורכב משישה מפגשים של שעה וחצי הכוללים: תרגולי מיינדפולנס ומדיטציה, שיחה ולימוד משותף.
מתאים רק למי שסיים קורס מיינדפולנס (בנוכחות מלאה), ורוצה להעמיק בתרגול ובחיבורו לחיים.

 

 מועד מפגש ראשון בקורס : יום חמישי 22/08 בפראנה תל אביב

עלות הקורס: ההשתתפות בקורס, במסגרת מנוי או כרטיסיית פראנה יוגה תל אביב או גבעתיים, בהרשמה מראש בלבד וללא עלות נוספת.

מוזמנות ומוזמנים באהבה! 

פרטים נוספים והרשמה, בסניפים, בטלפון 1-700-507-074 .

"באשר תלכו, שם תהיו" ג'ון קבט זין

 

קורס מיינדפולנס מעניק

קורס מיינדפולנס למתקדמים

אתם סובלים ממתחים נוראיים לאחרונה? החרדה רק הולכת וגוברת ואתם כבר לא לגמרי יודעים מה לעשות בנידון? אם כך, רגע לפני שאתם פונים לכדורים ולתרופות, למה שלא תנסו לעשות קורס מיינדפולנס? השיטה הזאת לא במקרה משולבת היום בתחומים רבים כמו טיפולים פסיכותרפיים, חינוך בגילאי הגן ועוד, שכן מדובר על שיטה יעילה שתשפר את חיי היומיום שלכם. יש כאן תרגול של נוכחות, של הבאת תשומת לב מיוחדת ומועדות, מה שמשנה את האופן שבו אנחנו חווים כל דבר שקורה לנו. תוהים איפה אפשר וכדאי לעשות קורס כזה? סטודיו פראנה ממתין לכם עם מורים ומאמנים מקצועיים ביותר, אז למה אתם מחכים?

 

קורס מיינדפולנס ויתרונותיו הרבים

רובנו בכלל לא שמים לב איך אנחנו מתנהגים בחיי היומיום, כי האמת היא, שכמעט כל פעולה אנחנו מבצעים בצורה אוטומטית. הבעיה היא שאותו אוטומט למעשה מונע מאתנו לראות, לחוות ולשנות, כך שאנחנו אפילו לא ערים לכל אותם דפוסים והרגלים. קורס מיינדפולנס, לעומת זאת, מאפשר לנו להסתכל על אותו אוטומט ולבחור מה אנחנו משנים. במהלך מפגשי הקורס:

  • טכניקות שונות של מיינדפולנס
  • תרגול מדיטציית מיינדפולנס
  • התבוננות פנימה לצורך יצירת שינויים מגוונים

חשוב להבין שמדובר על תהליך של לימוד מאוד מעמיק אשר בסופו של דבר מוביל לשינוי שיכול לרענן בצורה משמעותית את חיינו.

 

 mindfulness קורס ברמה גבוהה עם מורים מובילים

החלטתם שאתם רוצים לעשות קורס של מיינדפולנס? מחפשים את המורים הנכונים ולא לגמרי יודעים על מי תוכלו לסמוך בעיניים עצומות לכל אורך המסע הזה? אם כך, זו עוד סיבה טובה שבגללה כדאי להרים טלפון עוד היום למספר: 1-700-507-074 ולהירשם לשיעור ראשון בסטודיו פראנה. הסטודיו מציע קורסים שונים של מיינדפולנס אשר מתקיימים עם מדריכים ועם מורים מאוד מנוסים. משמעות הדברים היא שאחרי כל שיעור תרגישו מעט אחרת, שונה ותראו איך אתם הופכים להיות מודעים למה שבאמת קורה לכם. הגיע הזמן לעשות שינוי באותו אוטומט שמנהל את חיינו ולתת מקום לדרך אחרת לחוות את החיים, כך שאין ספק שגם אתם תתאהבו בעניין הזה אחרי שתתחילו לתרגל מיינדפולנס.

 

לימודי מיינדפולנס

אתם מרגישים שהחיים שלכם מתנהלים במקום אחד אבל אתם נמצאים במקום אחר? הייתם רוצים להפסיק לעשות כל דבר בצורה אוטומטית ולהצליח באמת לחוות את מה שקורה לכם? לימודי מיינדפולנס הם בדיוק בשבילכם. כל מי שעוצר לרגע לחשוב על זה רואה שלמעשה האוטומט מונע מאתנו להיות סקרנים, להגיב אחרת ולחוות את חיי היומיום בצורה שונה. לכן, אם גם אתם מעוניינים ליצור שינוי עמוק בחייכם, למה שלא תפנו עוד היום לסטודיו פראנה ותכירו יותר לעומת את השיטה העונה לשם מיינדפולנס?

 

למי מתאימים לימודי מיינדפולנס?

לא אחת קורה שאנשים חושבים על לימודי מיינדפולנס אך הם בטוחים שהם לא מספיק:

  • רוחניים
  • זמינים ופנויים
  • גמישים ופיזיים

והאמת היא, שכל אלה לא חשובים. אתם לא צריכים להיות אנשים "רוחניים" כדי להבין שההתבוננות פנימה יכולה להיות הכוח שמאפשר לנו ליצור את השינוי המיוחל. מה שכן, אם לכל ההתבוננות הזאת תוסיפו גם כמה תרגילים פיזיים שיוכלו לעזור, אתם יכולים להיות בטוחים שבסופו של דבר השינוי יגיע. לחיות את חיינו בצורה אוטומטית זה אומנם נוח, ומרבית האנשים עושים זאת, אך אם תשאלו אותם מה קרה להם אתמול הם לרוב לא יזכרו. לעומת זאת, ללמוד דרכים ושיטות שכן יאפשרו לנו להסתכל פנימה ולהתבונן, זה בדיוק מה שיאפשר לנו לחוות כל רגע בפני עצמו.

 

לימוד מיינדפולנס ברמות שונות

זה לא משנה אם בעבר כבר עשיתם קורס שכלל לימודי מיינדפולנס או שזו הפעם הראשונה שאתם מפנים לכך זמן. מה שבטוח זה שאם אתם כבר מתאמצים, משקיעים ורוצים לנסות זאת, חשוב מאוד לבחור רק בסטודיו מוביל שיש בו אווירה טובה. לכן כדאי שתכירו עוד היום את סטודיו פראנה שמספרו הוא: 1-700-507-074, כי כאן תקבלו תמורה מלאה להשקעה שלכם. אתם תפגשו כאן מורים שחיים ונושמים את התחום הזה כאורח חיים ואתם תראו שגם האווירה בסטודיו נעימה. הסטודיו לא במקרה קיים כבר משנת 2003 וזוכה להצלחה, שכן כל השיעורים כאן ברמה גבוהה ומתקדמת. לכן כדאי שתתכוננו לחוויה מיוחדת שתשנה לכם את החיים לטובה, כי גם לכם מגיע לחיות אחרת ובצורה הרבה יותר רגועה.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני