צוות מנוסה שמאפשר שיקום יעיל במיוחד

פילאטיס שיקומי

שיטת האימון שהמציא ג'וזף פילאטיס לפני כ-100 שנים משפרת מאוד את הבריאות ואת היכולות הפיזיות של כל אחד ואחת, בכל שלבי החיים. כשמדובר על אדם שעבר פציעה או סובל מכאבים באזור כזה או אחר בגוף, מכל סיבה שהיא, הפילאטיס עשוי להיות מועיל אפילו יותר. במקרים כאלה חשוב לבצע פילאטיס שיקומי – כלומר תרגילים ייעודיים לשיקום הגוף וחיזוק האיברים והשרירים הפגועים. בסטודיו פראנה יוגה תוכלו לעבור תהליך שיקומי מדויק ומותאם ספציפית עבורכם, בעזרת הצוות המקצועי ובאווירה ביתית נעימה.

מה כולל תהליך פילאטיס שיקומי?

* אבחון – השלב הראשון בתהליך שיקום שמבוסס על פילאטיס הוא אבחון מקיף. שלב זה כולל תשאול על-מנת להבין מהן המצוקות שאיתן מתמודד האדם, כיצד נראית שגרת היומיום שלו, מהן היכולות הפיזיות שלו ועוד. כמו כן נבחנים היבטים פיזיים רלוונטיים ובהם היציבה, תנועות חיוניות ומצב מערכת השלד והשרירים.

* בניית תוכנית אימון – בהתאמה מדויקת לצרכים הספציפיים של כל אדם, על-מנת להבטיח מענה אפקטיבי לפגיעה או לפציעה. הפילאטיס השיקומי יעיל במקרים של פציעות אורתופדיות לרבות בעיות הקשורות לדיסקים בעמוד השדרה ונקעים, כאבי מפרקים (ובפרט ברכיים), פיברומיאלגיה שמחלישה שרירים רבים בגוף ועוד.

* תרגול – על בסיס העקרונות המנחים של שיקום בטוח ואפקטיבי: תנועות מאוזנות, עצירת כל תרגיל שגורם לכאב, שימוש באביזרים בהתאם למגבלות שמייצרת הפציעה, נשימות נכונות על-מנת לתמוך בתנועתיות וכן שילוב של מתיחות פסיביות עם תרגילי החיזוק.

צוות מנוסה שמאפשר שיקום יעיל במיוחד

מפתח משמעותי נוסף בכל תהליך פילאטיס שיקומי הוא המדריך או המדריכה שמובילים את האדם עד להשלמת החזרת היכולות הפיזיות. בסטודיו פראנה יוגה פועל צוות מנוסה מאוד שאמון על התאמה מלאה של התרגילים הן לפגיעה והן למרחב הפעולה האפשרי של האדם בכל נקודת זמן. חשוב להדגיש כי פילאטיס מכשירים אמנם משפיע באופן אפקטיבי מאוד על קבוצות שרירים רבות, אולם הפעילות עצמה היא לא אינטנסיבית יתר על המידה ובשום מצב לא מסכנת את האדם. הדגש הוא על דיוק ולא על הפעלת כוח או מספר רב של חזרות, כשגם הליווי הצמוד תורם לבטיחות וליעילות.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני