צוות הוראה מיומן ואווירה מעצימה

שיעור פילאטיס למתחילים

לפילאטיס, שיטת האימון שפיתח ג'וזף פילאטיס לפני כ-100 שנה, יש מעריצים רבים בכל רחבי העולם – ואפשר להבין למה. התרגול הפיזי המדויק להפליא משפיע באופן חיובי מאוד על קבוצות שרירים רבות, משפר את זרימת הדם ומוביל לתפקוד מיטבי של כלל מערכות הגוף. התרגילים השונים מסייעים לנו להגיע לאיזון, ומקנים הרגלי יציבה ותנועה נכונים. ניתן לנצל את האיכויות של הפילאטיס באמצעות מזרן בלבד או בעזרת מכשירים שונים. בכל מקרה שיעור פילאטיס למתחילים הוא כמובן הדרך הנכונה להתוודע לשיטה ולהבין עד כמה היא יכולה לשדרג את החיים. בסטודיו פראנה יוגה מתקיימים שיעורי פליאטיס ייעודיים למי שרוצים לבחון במה מדובר, באווירה מכילה ועם צוות מורות ומורים עם ניסיון רב.

העקרונות המרכזיים של שיעור פילאטיס למתחילים

* רמת קושי מותאמת למתחילים – שיטת הפילאטיס בנויה כך שהתרגול מותאם באופן מושלם ליכולות הפיזיות של האדם. בדרך זו אין סכנה לפגיעה עקב מאמץ יתר, והשרירים נבנים בהדרגה ובאופן מאוזן.

* תנועתיות מדויקת – עוד דגש מרכזי בשיטה, שאותו מטמיעים כבר מהשיעור הראשון, הוא דיוק של התנועות המבוצעות במסגרת כל תרגיל. בנוסף לכל תרגיל יש זרימה משלו וקצב שהופכים אותו למועיל במיוחד.

* נשימות ומודעות – פילאטיס היא לא עוד שיטת אימון פיזי אלא הרבה מעבר לכך. בכל תנועה ישנה גם נשימה נכונה – נשימה שמזינה את הגוף בחמצן חיוני ומנקה ממנו רעלים. בנוסף מאפשרת תשומת הלב לנשימה התבוננות מודעת יותר פנימה והחוצה.

* הרגלים נכונים – בני אדם רבים סובלים מפגיעות וכאב עקב הרגלי יציבה ותנועה שגויים. פילאטיס, כבר מהשיעור הראשון, מובילה לאימוץ הרגלים נכונים.

צוות הוראה מיומן ואווירה מעצימה

שיעור פילאטיס למתחילים הוא הזדמנות מצוינת להתרשם מהשיטה באופן ישיר. בחלק מהמקרים הוא גם מייצר חשש – בעיקר מפני חוסר יכולת לבצע את האימון כהלכה. בסטודיו ליוגה פראנה יוגה מוקדשת תשומת לב מרבית לכל משתתף ומשתתפת, על-מנת לסייע בביצוע התרגילים ולספק מענה לכל צורך. הניסיון העשיר של צוות ההוראה תורם גם הוא להפקת מלוא התועלת האפשרית מהשיעור, ועוד דגש חשוב מבחינתנו הוא יצירת אווירה נעימה ומעצימה שתאפשר לכל אחד ואחת ליהנות מהחוויה.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני