פילאטיס מכשירים

פילאטיס מכשירים היא שיטה המבוססת על אימון הדרגתי המסייע לבסס יציבה נכונה, לחטב את הגוף, לחזק את השריר ולהאריך אותו. 
עובדה זו הפכה את פילאטיס מכשירים לשיטת אימון פופולרית גם בעבור מי שלא עוסק בספורט באופן יומיומי.

יתרונותיו של פילאטיס מכשירים

את שיטת התרגול המציא בשנות ה-20 של המאה הקודמת אדם בשם ג'וזף פילאטיס.
לצד הסקרנות שגילה כלפי החיבור בין הגוף והנפש, הוא גם היה ממציא.
כך התפתחו 2 סוגי אימונים – פילאטיס מכשירים ופילאטיס מזרן.
שתי השיטות נועדו לשרת את אותה המטרה – עיצוב גוף גמיש, חזק ומאוזן – ובכל זאת יש מספר הבדלים:

  • מימד התנגדות – בעוד שבשיעורי פילאטיס מזרן משקל הגוף עצמו הוא זה שיוצר את עבודת ההתנגדות, בפילאטיס מכשירים, מיטת הקפיצים עושה זאת בשבילנו, מה שמסייע למתרגל לקבל את התמיכה שהוא זקוק לה בחלקים מסוימים של התרגול ובאיזורים מסוימים של הגוף.
  • קבוצות קטנות – בשונה משיעורי פילאטיס מזרן המתקיימים על פי רוב בקבוצות גדולות, התרגול של פילאטיס מכשירים מתקיים בחדר שבו מספר המכשירים מוגבל, מה שמאפשר למורה להעניק למתרגלים יחס אישי והדרכה מותאמת.
  • התאמה אישית – פילאטיס מכשירים מתאים לכל שכבות הגיל, כולל אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים כגון נכי צה"ל, העוברים פיזיותרפיה בעזרת פילאטיס מכשירים.

פילאטיס מכשירים בסטודיו פראנה גבעתיים

אימון ספורטיבי לא חייב להיות אינטנסיבי ומלא בהתרוצצויות בלתי פוסקות.
סטודיו יוגה פראנה מזמין אתכם להיחשף לחוויה חדשה של אימונים המשלבים כוח ומאמץ, באווירה רגועה ונעימה. 

 

איך עושים פילאטיס מכשירים

סטודיו יוגה פראנה הנו מקום קסום ומיוחד שבו ניתן ליהנות מעשרות שיעורים בשבוע של יוגה, פילאטיס ושיעורים נוספים המסייעים בהעצמת הגוף והנפש. הסטודיו המיוחד נפתח לפני למעלה מעשור וכיום מונה 2 סניפים: אחד בתל אביב ואחד בגבעתיים. צוות הסטודיו מקסים וישמח לקבל אתכם בזרועות פתוחות, באהבה ובנחת אל המשפחה ויעזור לכם להסתגל בקצב שלכם.

 

מה ההבדל בין פילאטיס רגיל לפילאטיס מכשירים?

בסטודיו יוגה פראנה תוכלו ליהנות מפילאטיס מכשירים בגבעתיים ברמה הגבוהה ביותר מבחינה מקצועית וכעת תוכלו לבחור מבין שיעור פליאטיס רגיל על מזרן לבין פילאטיס מכשירים. בעוד שיעורי הפילאטיס הרגילים שמים דגש על היציבה וחיזוק השרירים המייצבים הרי שפילאטיס מכשירים מחלק את המיקוד שלו בכמה אזורים חשובים: החל מנשימה, דרך שליטה בשרירים, דיוק כמובן כמו בכל אימון אחר החיוני מאוד לניצול אפקטיבי של האימון, גמישות וכמובן ריכוז. כדאי לקחת חלק בשני סוגי השיעורים אם לא כדי לשלב אותם במקביל אז לפחות כדי לבחור מה מהם המתאים ביותר עבורכם.

האם כדאי לעשות פילאטיס מכשירים או יוגה?

רבים מתלבטים אם לעשות פילאטיס או יוגה. הפילאטיס עוזרים לחיזוק השרירים המייצבים שלנו ובכך מסייעים לפעולות היומיומיות שלנו ומפחיתים לחץ מהגוף גם בפעולות יומיומיות, בעוד היוגה יכולה גם לחזק שרירים מסוימים, גם לשחרר שרירים תפוסים וגם לשחרר מתחים ועומסים מהגוף. על כן אנו ממליצים על שניהם באותה מידה כי מי אמר שחייבים להתאמן רק בפילאטיס או רק ביוגה? אם אתם לא מצליחים לפנות לעצמכם זמן גם לאימון יוגה אז נסו פילאטיס מכשירים.

טיפים לפילאטיסטים מתחילים

כמו בכל אימון ספורטיבי כזה או אחר – שמעו לגוף שלכם. אם אתם מרגישים שהוא מאותת לכם על עומסים אז הפחיתו ממנו עומסים. היכנסו בהדרגה לכל אימון, עשו חימום ומתיחות, ובצעו את התרגילים בהתאם ליכולות הפיזיות שלכם, כאשר אתם מנסים לדחוף את עצמכם קדימה עוד קצת בכל פעם אבל לא להגזים. היצמדו למדריך שאתם אוהבים ויהיה לכם נוח לעבוד אתו. לבסוף – זכרו ליהנות מהדרך ולנסות להתנתק מהכול במהלך התרגול.

 

פילאטיס מכשירים גבעתיים

 

 פילאטיס מכשירים למתחילים

אם היינו אומרים לכם שיש מקום שיכול לחבר אתכם בין גוף ונפש, בלי לימודים רוחניים על אמונות דתיות כאלה ואחרות, ועם אנשים רבים אחרים שמחפשים את השקט הזה לעצמכם – האם הייתם באים? ובכן סטודיו פראנה יוגה בגבעתיים הוא ה-מקום לאימונים של גוף ונפש ומשמש כמרכז ספורטיבי ותרבותי מוביל לאימוני יוגה, פילאטיס מכשירים גבעתיים ועוד.

מהו פילאטיס מכשירים?

אחת מטכניקות האימון המובילות כיום היא פילאטיס. על ידי אימון פילאטיס מכשירים ניתן להעצים את האימונים ולאפשר להם לייעל בצורה אופטימלית את האפקטיביות שלנו מכל אימון? ניתן ליהנות מאימון מותאם באופן אישי ולכוון את העבודה על המתקן בהתאם ליכולות של המתאמן. ישנו מגוון גדול של תרגילים שניתן לבצע באמצעות מכשירי פילאטיס ואצלנו בסטודיו ניתן ליהנות משיעורים בקבוצות קטנות של עד 7 אנשים כדי לקבל יותר תשומת לב וליהנות מאימון אפקטיבי יותר.

על מה עובדים בפילאטיס?

הפילאטיס יכול לסייע לנו בחיזוק השרירים, שיפור הגמישות וכן בסיטואציות שונות ומצבים שונים. במהלך אימון פילאטיס מכשירים גבעתיים עובדים לפי מספר עקרונות מנחים:

  • דיוק – הדיוק חשוב בכל אימון ותרגול של יוגה או אימון אחר בסטודיו. תנועה לא מדויקת עשויה לגרום לפציעה או במקרה הטוב רק לפגום באיכות התרגיל.
  • שליטה – למדו כיצד לשלוט בגוף ובנפש שלכם וכיצד לשלוט בכל שריר בגוף שלכם.
  • גמישות – אם אתם זקוקים לשיפור הגמישות כחלק מתחום ספורטיבי שאתם לוקחים בו חלק, או סתם רוצים לשפר את הגמישות שלכם – פילאטיס מכשירים הוא ה-אימון עבורכם.
  • נשימות – נשימה נכונה מסייעת לנו בזרימה טובה יותר של חמצן בגוף ובכך דואגת להזרמת דם טובה יותר ובכך לשפר את הבריאות שלנו ותפקוד הגוף.
  • ריכוז – מרכז הגוף הוא החלק הכי חשוב שלנו ככל הנראה שכן באמצעות השרירים של מרכז הגוף אנו יכולים לעמוד זקוף, לתפקד כראוי ודברים רבים אחרים. על כן ישנה חשיבות מכרעת לתרגול וטיפול בשרירים אלה.

כמה פעמים בשבוע יש פילאטיס מכשירים?

שיעורי פילאטיס מכשירים בגבעתיים מתקיימים כמעט בכל יום בסטודיו שלנו בגבעתיים ואנו נשמח להזמין אתכם להצטרף לשיעור מאתגר, מהנה ומועיל לכל הגילאים.

סטודיו לפילאטיס מכשירים

אורח החיים כיום הוא עמוס וגדוש, ואינו מותיר לנו זמן פנוי רב. בין אם אתם סטודנטים שלומדים ועובדים, אנשי משפחה צעירה, הורים בוגרים שכבר עובדים בשירות הנכדים וכן הלאה. רבים מחפשים אחר פעילות גופנית שאינה אגרסיבית ותהיה בעלת ערך מוסף, וכזה הוא פילאטיס מכשירים. מרכז פראנה הוא סטודיו לפילאטיס מכשירים ובו מתקיימות מגוון קבוצות תרגול פילאטיס, וכמו כן קבוצות לתרגול יוגה מסוגים שונים, סדנאות וקורסים. סטודיו פראנה משלב מורים מקצועיים ומנוסים עם אווירה ביתית וחמה, כאשר כל מתרגל מקבל ליווי צמוד ויחס אישי.

 

איך בוחרים נכון סטודיו לפילאטיס מכשירים?

כאמור, רובנו מנהלים אורח חיים קדחתני מצד אחד, אך איננו פעילים מספיק גופנית מצד שני, מה שמצריך מאתנו לבחור באופן מודע פעילויות שיעזרו לנו גם להניע את הגוף בצורה בריאה וגם להפיג מתחים, כמו פילאטיס מכשירים. בנוסף, עלינו לבחור את הסטודיו המתאים לנו, מכל הבחינות. כך תעשו זאת נכון:

  • זמן הוא מצרך יקר, ולכן חשוב מאוד לבחור סטודיו שיהיה בקרבת מקום, או אל בית המגורים – במידה ומגיעים מהבית או בקרוב למקום העבודה במידה ומגיעים ישירות ממקום העבודה.
  • כמו בכל תחום, אנשי מקצוע מנוסים ומוסמכים הם הכרח. יש לוודא כי בסטודיו ישנם מורים מקצועיים, אשר ידעו לשלב אתכם בקבוצה המתאימה, ולעבוד אתכם בקצב שלכם ובהתאם ליכולותיכם.
  • אווירה היא אלמנט הכרחי בקבוצות תרגול שכאלו. מכיוון שפילאטיס מכשירים מתורגל בקבוצה, חשוב מאוד להרגיש בנוח, שתיווצר אינטימיות והתחושה הכללית תהיה ביתית, מרגיעה ונעימה.
  • המלצות. תמיד טוב להתעניין, לשאול ולקבל חוות דעת של אנשים נוספים. כמו כן ניתן להיעזר באתר של הסטודיו על מנת להתרשם ולקרוא המלצות של משתתפים אחרים.
  • שיעור ניסיון. אל תתביישו, גשו לשיעור ניסיון וכך תוכלו להרגיש בצורה הכי טובה את החיבור שלכם למקום עצמו ואל המורים וחברי הקבוצה.

פילאטיס מכשירים בהריון

סטודיו לפילאטיס מכשירים אמור להיות מקום שמשלב מקצועיות עם אווירה של שלווה ורוגע. פילאטיס גבעתיים מסייע גם בחיזוק וחיטוב הגוף וגם בהפגת מתחים וכאבים שונים, ולכן ישנה חשיבות רבה לשני האלמנטים האלו, באותה המידה.

 

מה זה פילאטיס מכשירים 

אתם מכירים הרבה אנשים שמתרגלים פילאטיס מכשירים מזה שנים ואין לכם מושג על מה מדובר? חושבים שאולי כדאי גם לכם לנסות זאת? אם כך, כדאי שתדעו: התשובה היא חד משמעית כן. השילוב בין פילאטיס ובין מכשירים הוא שילוב ייחודי שיוכל לעשות לגוף שלכם רק טוב ברמות שונות, אז למה לדחות את העניין? סטודיו פראנה הוא מקום נהדר שבו תוכלו לעשות פילאטיס גם בתל אביב וגם בגבעתיים, כך שאפילו לא תצטרכו לנסוע רחוק מידי כדי לתרגל את הספורט הנפלא הזה.

איזה דגשים ניתנים במהלך שיעורי פילאטיס מכשירים?

ראשית, כדאי לדעת שכאשר מדברים על פילאטיס מכשירים מדברים על שיעורים שבדרך כלל מתקיימים בקבוצות מאוד אינטימיות שבהן יש עד 7 משתתפים. זה אומר שתוכלו ליהנות מאווירה נעימה וגם מיחס אישי שכולל תשומת לב לכל תנועה שאתם עושים. שנית, במסגרת שיעורים כאלה ניתן דגש על נושאים שונים וחשובים, כמו לדוגמא:

  • נשימה נכונה
  • דיוק
  • גמישות
  • ריכוז
  • שליטה

מה שכל כך יפה בספורט המיוחד הזה, זו העובדה שהכול נעשה בהתאם ליכולות של כל מתעמל. לכן אתם יכולים להיות בטוחים שלא יגרם לכם, חלילה, נזק ולא תאמצו את גופכם מעבר ליכולות שלכם. המכשירים הם מכשירים ייחודיים ואיכותיים מאוד כך שזה לא מפתיע שכל מי שמנסה את העניין הזה נשאר וממשיך לרמות גבוהות יותר של אימונים.

סטודיו לפילאטיס מכשירים באווירה נהדרת

אתם מתלבטים איפה כדאי לכם להתחיל לתרגל פילאטיס בעזרת מכשור מתקדם? מחפשים את המקום הכי טוב שיש ורוצים ליהנות מכל היתרונות תחת קורת גג אחת? סטודיו פראנה הוא הבחירה הנכונה. המקום קיים כבר משנת 2003 וכיום הוא כולל שני סניפים שונים: הסניף בתל אביב והסניף בגבעתיים, כך שגם מבחינה לוגיסטית יהיה לכם מאוד נוח לבחור את החוג המתאים לכם ביותר. זקוקים לפרטים נוספים? רוצים להירשם עוד היום לשיעור פילאטיס ולהתאהב? התקשרו כבר עכשיו למספר: 1-700-507-074 ותראו שהדבר היחיד שלא יהיה לכם ברור, זה איך לא עשיתם את זה עד היום. פילאטיס תורם רבות ליציבה, לרוגע ולתחושה הכללית של הגוף כך שזה מומלץ בחום.

פילאטיס מכשירים מחיר

הרצון לטפל בעצמכם ולהעלים את כאבי הגב גובר? אתם תוהים מה תוכלו לעשות בנידון ואיזו אופציה יכולה להועיל לכם בצורה הטובה ביותר? אם כך, עכשיו זה הזמן לעשות מספר בירורים בנושא של פילאטיס מכשירים מחיר. אומנם זה נכון שתשלמו על חוג כזה כסף, אך מצד שני, אתם יכולים להיות בטוחים שאם תתמידו בעניין הזה הוא יסייע לכם הרבה מעבר למה שאתם חושבים. סטודיו פראנה מזמין אתכם ליהנות ממחירי פילאטיס נפלאים ומשיעורים ברמות שונות, אז למה שלא תנסו זאת?

פילאטיס מכשירים מחיר – מה היתרונות של ספורט כזה?

רבים מאתנו בטוחים שרק פעילות ספורטיבית מאוד אינטנסיבית יכולה לסייע לנו לעצב ולחטב את הגוף, כמו כן, רבים בטוחים שרק בעזרת פעילות כמו שחייה ייעלמו כאבי הגב שלהם. בפועל כדאי שתדעו זה לא נכון, שכן בדיוק בכל הדברים האלה פילאטיס מכשירים יכול לעזור. היתרונות של אימונים כאלה ברורים:

  • האימון מתבצע בהתאם ליכולות של המתאמן
  • הפילאטיס אינו פוגע בגוף בגלל עומס יתר אלא מסייע לו
  • הפילאטיס מחזק את עמוד השדרה ואת שרירי היציבה השונים

כמו כן, אם ננסה לעשות השוואה בין פילאטיס מכשירים ובין פילאטיס מזרון, אנחנו נראה שבמקרה של המכשירים ישנה אפשרות לעשות תרגילים מיוחדים יותר. כלומר, ישנם שרירים שקשה לנו להפעיל ולהגיע אליהם בכלל לא מכשירים ולכן פילאטיס מכשירים זו בחירה נהדרת שבאמת מסייעת לטפח את הגוף מבחינות שונות.

מחיר שיעורי פילאטיס מכשירים

עד היום יצא לכם לחשוב על פילאטיס מכשירים אך ירדתם מהרעיון כי היה נדמה לכם שהמחירים גבוהים? חוששים שזה יעלה יותר מידי ושלא תוכלו לעמוד בעלויות האלה לאורך זמן? הסירו דאגה מלבכם. למעשה, אם תפנו עוד היום לסטודיו פראנה, תראו שהמחירים של חוג כזה אינם גבוהים. בנוסף, אתם תראו שבסטודיו הזה מתקיימים לא פחות מ200 שיעורים בשבוע, כך שבין אם אתם מחפשים חוג פילאטיס, יוגה או פעילויות אחרות, תמצאו בקלות את מבוקשכם. לפרטים נוספים והרשמה לשיעור הראשון שלכם התקשרו עוד היום למספר: 1-700-507-074 וקבלו הצעת מחיר משתלמת במיוחד.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני