פילאטיס מכשירים גבעתיים

שיטת פילאטיס היא שם מוכר, אך לא רבים יודעים כי היא למעשה שיטה אשר פותחה על ידי רופא שרצה לשקם חיילים פצועים. הוא פיתח טכניקה תנועתית לשיקום וחיזוק הגוף, תוך שימוש במיטת בית החולים עליה שכבו החיילים. לאחר מכן פיתח אותו הרופא את המכשיר הייחודי, ומכאן השם פילאטיס מכשירים. אם אתם גרים באזור המרכז, ומעוניינים בסטודיו פילאטיס מכשירים תל אביב, סטודיו פראנה הינו סטודיו ותיק ומתמחה בו תוכלו להצטרף לתרגול פילאטיס מכשירים, בין אם אתם מתחילים, מתקדמים או איפה שהוא ביניהם. בסטודיו פראנה כל מתרגל מקבל יחס אישי וליווי צמוד ממורים מקצועיים ומנוסים בתחום. בסטודיו פראנה מתקיימות פעילויות רבות נוספות כמו תרגולי יוגה שונים, סדנאות ואף קורסים בנושאים דומים.

 

יתרונות שיטת פילאטיס מכשירים גבעתיים

לא בכדי כולם מכירים את שמה של השיטה, והיא הופכת נפוצה ואהודה מיום ליום בקרב קהל מגוון ורב. הנה כמה יתרונות משמעותיים של שיטת הפילאטיס:

  • השיטה מתאימה לכל אחד. כאמור השיטה הומצאה כדי לשקם פצועים. השימוש במכשיר בו קפיצים מיוחדים, מאפשר לבצע את התנועות ללא עומס מיותר על המפרקים, אשר עשוי לפגוע בהם, בדומה למה שקורה בפעילויות גופניות אחרות.
  • אופי התרגול מייצר עבודה עם השרירים העמוקים ביותר, הקרובים ממש לעצמות, ובכך מתבצע חיטוב והארכה של השרירים בכל הגוף כולו.
  • רוב התרגילים נערכים בישיבה או בשכיבה, מה שמאפשר התחשבות באזורים הפגועים או החלשים בגוף, וניתן לשלוט בגוף בצורה מלאה במהלך התרגיל כולו.
  • העבודה מתבצעת בעזרת קפיצים, אשר התנגדותם תורמת לבניה וחיזוק של העצם, ואפילו חולי אוסטיאופורוזיס מרוויחים מכך.
  • כל מתרגל מתאמן כפי יכולתו, בדרך מותאמת אישית, ומתקדם בקצב המתאים לו תוך הקשבה לגופו ולצרכים שלו.
  • אימון פילאטיס מכשירים תל אביב קבוע יכול להביא לתוצאות חיוביות רבות כמו למשל: הפחתת והעלמת כאבים, חיזוק השרירים הפנימיים, חיזוק שרירי הליבה, רצפת האגן, תמיכה לגב ולצוואר, הארכת השרירים, חיטוב הגוף ותחושה כללית של רמת אנרגיה גבוהה וטובה.

לסיכום, אלה הם רק כמה מן היתרונות הבולטים של פילאטיס מכשירים בגבעתיים. השיטה הפכה מוכרת כי היא אכן מתאימה לכלל האוכלוסייה ותורמת רבות לכל חלקי הגוף.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני