עבור מי מיועדים תרגולי יוגה?

לאורך השנים האחרונות נדמה שסף המתחים הולך וגובר: בין אם מדובר בלחצים מהעבודה, ובין אם לחצים מהמשפחה או מהלימודים. אין ספק שישנם גורמים שונים הדורשים את הריכוז והזמן שלנו. שיעורי יוגה, בהתאם לכך, מיועדים לקבוצות שונות באוכלוסייה המעוניינות להשיב לעצמן את האיזון ואת תחושת השליטה לידיהן. במילים אחרות, בין אם מדובר בתינוקות, בנשים צעירות או אף נשים בגיל המעבר – השתתפות קבועה בשיעורים אלו תסייע לגוף ולנפש שלכן.

 

כחלק מהתפיסה הרוחנית ההינדית, תרגול קבוע של יוגה כולל שילוב של פעילות גופנית ורוחנית במקביל. לאורך העשורים האחרונים, מדינות מערביות רבות החלו לתרגל שיטה זו, ובכך, להרגיע את הנפש להן כמו גם להרגיע את הגוף הכואב מטרדות היום יום.

 

עבור מי מיועדים תרגולי יוגה? הנה כמה אפשרויות:

 

  • נשים בהריון – השתתפות בשיעורי יוגה אלו מותאמת לנשים בשלבי ההיריון השונים, החל מהשבוע ה-14 ואילך. בין אם מדובר בצרבות, בחילות או כאבי גב – שיעורי יוגה אלו יסייעו לנשים בהריון לעבור את 9 החודשים המורכבים הללו בסבלנות.

 

  • בייבי יוגה – אין גיל מוקדם או מאוחר מדי להתחיל ולהשתתף בשיעורי יוגה – ובייבי יוגה הוא ההוכחה לכך. התינוק שלכם סובל מגזים? אולי לתינוקת שלך בוקעות שיניים? בעיות אלו, לצד הקושי להירדם או לישון שינה עמוקה ואיכותית, משפיעים על ימיהם ולילותיהם של התינוקות – וגם על ההורים שלהם. שיעורי יוגה המותאמים לתינוקות ולבעיות השונות מהן הם סובלים, יסייע לכל המעורבים בשיעורים אלו למצוא את האיזון.

 

  • יוגה לנשים בגיל המעבר – נשים בגיל המעבר חוות תקופה של שינוי: לצד הפסקת הופעתה של הווסת, הן חוות שינויים הורמונליים. כדי להשיב להן את תחושת השליטה לאור שינוי זה, השתתפות בשיעורי יוגה המותאמים עבורן היא ברכה גדולה; השתתפות שיש ביכולתה להוריד את התסמינים ותופעות הלוואי המגיעות בשלב זה בחייהן.

 

להשיב את ההרמוניה לחיינו

תרגול קבוע של יוגה יכול לשפר את חייהם של רבים מאתנו.

אז למה אתם מחכים? סטודיו יוגה פראנה, הקיים מאז שנת 2003, מציע מערך שיעורי יוגה מגוון ובשעות הנוחות לכם.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני