עבודה מדויקת ועדינה עבורכן

יוגה לנשים הרות

הריון הוא תקופה מרגשת מאוד. החיים שמתפתחים אט אט ברחם מייצרים מגוון רגשות רחב ועוצמתי, אבל גם לא מעט אתגרים. העלייה במשקל מטילה עומס רב מהרגיל על המפרקים. היציבה משתנה, כאבי גב הם תופעה נפוצה ובאופן כללי נדרשת תשומת לב רבה לגוף ולצרכים המשתנים שלו. היוגה, ובפרט תרגולים שמותאמים לנשים בהריון, מספקת מענה יעיל מאוד וגם מסייעת להכנה טובה יותר ללידה. בסטודיו פראנה מתקיימים תרגולי יוגה לנשים הרות או לחילופין בייבי יוגה בהדרכת מורות מנוסות מאוד ובאווירה נעימה ומחבקת במיוחד.

היתרונות של תרגול יוגה לנשים הרות

* עבודה על רצפת האגן – אזור שזקוק לחיזוק עקב השינויים המשמעותיים בו והטלטלה שהוא חווה במהלך הלידה. תרגול קבוע של יוגה מפחית במידה ניכרת תופעות כמו דליפת שתן במאמץ, מצמצם את תדירות הצורך ללכת לשירותים וגם מהווה בסיס איתן להתאוששות מהירה ככל האפשר לאחר הלידה.

* שיפור זרימת הדם בגוף – ובפרט בפלג הגוף התחתון. בזכות זרימת הדם הטובה יותר יש פחות בצקות ונפיחויות.

* קשיבות לגוף – יוגה לנשים בהריון כוללת גם טכניקות נשימה והרפיה ייעודיות. בדרך זו מושגת קשיבות מרבית לגוף ולצרכים שלו.

* חיבור לגוף ולעצמי – עוד תועלת יקרת ערך של תרגול יוגה במהלך הריון הוא החיבור הטוב יותר לגוף. בהקשר זה חשוב לזכור שהשינויים הדרמטיים לאורך תשעת החודשים עלולים לערער את הדימוי העצמי, וכדי להגיע ללידה מוכנות חשוב לחזק אותו ואת הביטחון העצמי.

* חיזוק שרירי יציבה – ובפרט השריר הרחב הבטני ושרירי הגו, כך שהם יוכלו להתמודד עם העומס ההולך וגדל עליהם.

עבודה מדויקת ועדינה, עם תשומת לב מלאה לכל ניואנס

תרגול יוגה לנשים הרות חייב להתבצע באופן מדויק במיוחד, על-מנת שיספק תועלת ולא יגרום חלילה לנזקים. כל תחושת אי נוחות ובוודאי כאב הם איתותים ברורים לכך שצריך לדייק את התרגול. ישנם באופן טבעי גם הבדלים בין תרגולים מומלצים בתחילת ההריון לבין תנוחות שמתאימות לשלבים מתקדמים יותר. בסטודיו פראנה יוגה כל אישה הרה זוכה למקסימום תשומת לב ויחס אישי כדי להבטיח עבודה נכונה. התרגולים מתבצעים בהנחיית מורות מוסמכות ו-ותיקות, בעלות ניסיון ספציפי בעבודה עם נשים הרות, והתוצאה: חוויה חיובית במיוחד לאורך ההריון וגם בלידה.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני