עבודה מדויקת ואפקטיבית להפליא

איינגר יוגה למתחילים

החיים במאה ה-21 מתאפיינים באינטנסיביות רבה. מצד אחד יש לנו הזדמנויות רבות בכל התחומים, ומצד שני לפעמים התוצאה של הקצב המהיר מאוד היא עומס יתר ועייפות. תרגול יוגה הוא הזדמנות מצוינת לשפר גם את החוסן וגם את הגמישות, ובמקביל ליצור בועה של שקט שמאפשרת התבוננות פנימה. אנשים שמתרגלים יוגה באופן קבוע מדווחים על שלווה, בהירות וקבלת החלטות טובה יותר. היוגה היא שם כולל למספר שיטות עבודה, ולמי שעדיין לא התנסו בה בכלל מומלצת האופציה של איינגר יוגה למתחילים. בסטודיו פראנה מתקיימים שיעורי איינגר יוגה לכל הרמות, בהנחיית מדריכות ומדריכים עם ניסיון עשיר ויכולות הוראה גבוהות.

היתרונות של תרגול איינגר יוגה למתחילים

* אין צורך ביכולות פיזיות – באופן כללי תרגול יוגה מתאים לכולם וכולן, בלי קשר לכושר הגופני וליכולות הפיזיות. בפרט כך הדבר כשמתחילים עם איינגר יוגה, שיטה שמתאימה גם לאנשים בעלי מוגבלויות שרוצים ליהנות מכל היתרונות של היוגה.

* אין סיכון לפציעות – התנוחות המדויקת מאוד שתכנן ב.ק.ס איינגר, מפתח השיטה, וההתקדמות ההדרגתית, שומרות על שלומם של המתרגלים והופכות את הסיכון לפגיעה לאפסי.

* תועלת גבוהה – איינגר יוגה משפיע לטובה על התפקוד של כלל מערכות הגוף, וגם התודעה הופכת לצלולה יותר בזכות התרגול.

עבודה מדויקת ואפקטיבית להפליא

העיקרון המרכזי של איינגר יוגה הוא רצף מדויק של תנוחות. בזכות הסדר הנכון מובטחת זרימת דם מיטבית, וכן עלייה במפלס האנרגיה בכל הגוף. עוד עיקרון חשוב הוא הדיוק של ביצוע כל אסאנה (תנוחה) וגם למשך הזמן שבו נשארים בכל תנוחה יש השפעה על הגוף והנפש גם יחד. בנוסף כולל שיעור איינגר יוגה למתחילים עבודה עם עזרים שונים כגון כריות או רצועות על-מנת לשדרג את העבודה ולהפיק מקסימום תועלת מהשיטה הכל כך חכמה. בסטודיו פראנה יוגה השיעורים מתקיימים בקבוצות קטנות כדי שאפשר יהיה להקדיש מקסימום תשומת לב לכל אחד ואחת מהתלמידים, ובאווירה מכילה ומאפשרת, על-מנת שכולם ירגישו בנוח. צוות המורים מיומן מאוד ובפרט יודע איך להתאים את התנוחות לתלמידים ואיך לעזור להם לבצע את התרגול באופן המדויק והמועיל ביותר.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני