מקסימום תועלת – גם עם מזרן בלבד וגם עם אביזרים

איינגר יוגה סטודיו

אחד היתרונות המשמעותיים של היוגה, על שלל סוגי התרגול האפשריים (איינגר, ביקראם, אשטנגה, ויניאסה, פאוור, שיבננדה ויש כמובן עוד), הוא שניתן לבצע את התנוחות והנשימות בכל מקום. כל מה שאתם צריכים זה זמן פנוי (בהתאם לאורך התרגול הרצוי מבחינתכם) ומעט שטח פנוי. בהתאם אפשר לשלב את הפעילות הכל כך מועילה הזו גם בימים אינטנסיביים במיוחד, ולמעשה כדאי לשלב יוגה בימים אינטנסיביים במיוחד כדי לאפשר לעצמכם להתחבר טוב יותר לגוף ולנפש וכך לשפר גם את הקשב והמיקוד. יחד עם זאת כשרוצים להתחיל לתרגל איינגר יוגה סטודיו מקצועי הוא המקום המומלץ – ובפרט כדאי להגיע אל סטודיו פראנה יוגה שמציע מורות מנוסות ואווירה ביתית.

למה כשרוצים לתרגל איינגר יוגה סטודיו מקצועי הוא המקום הנכון?

* הנחיה מדויקת – ביוגה הדגש הוא לא על הפעלת מקסימום כוח אלא על דיוק מרבי. גם לנשימות שבין התנוחות יש תפקיד מרכזי בתרגול, וכך גם למשך הזמן שבו שוהים בכל תנוחה. בהתאם כדאי מאוד להיעזר בידע הרב שצברו מורות ומורים מקצועיים על-מנת להפיק מקסימום תועלת מכל אימון.

* ניתוק אמיתי מהיומיום – אחת המטרות של תרגול היוגה היא להתנתק מהטרדות הרבות שמאפיינות את החיים המודרניים. אמנם גם בבית ניתן לייצר אווירה מתאימה, אבל בסופו של דבר המקום האידיאלי הוא מקום שנוצר בדיוק לתכלית זו, תרגול יוגה כשהתודעה שקטה וניתן להתחבר לגוף ולנפש בלי הסחות דעת.

* מוטיבציה – תרגול איינגר יוגה עם אנשים נוספים, במסגרת מסודרת, מעלה את מפלס המוטיבציה גם של אנשים נחושים ממילא. בנוסף זוהי הזדמנות לאינטראקציות בין אישיות נעימות לפני ואחרי השיעור.

מקסימום תועלת – גם עם מזרן בלבד וגם עם אביזרים

כאמור, כשרוצים לתרגל איינגר יוגה סטודיו מקצועי הוא המקום הנכון עבורכם. העבודה מתבצעת בחלק מהמקרים ובהתאם למאפיינים הספציפיים שלכם גם עם אביזרים דוגמת רצועות או כריות, לתמיכה בהגעה לתנוחה והפקת מקסימום תועלת מהאימון – תועלת פיזית שכוללת את חיטוב הגוף וגם תועלת רגשית יקרת ערך. בסטודיו פראנה יוגה מתקיימים מפגשי תרגול במגוון מועדים, הן בסניף בגבעתיים והן בסניף בתל אביב, כך שיש חופש בחירה נרחב וקל לשלב את היוגה גם בלו"ז עמוס.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני