מורות מנוסות ואווירה מכילה ומעצימה

איינגאר יוגה תל אביב

יוגה היא שיטת אימון, ובעצם גם תפישת עולם הוליסטית, שקיימת כבר אלפי שנים. ב-1918, בכפר קטן בהודו, נולד אדם שיצק לתוכה תוכן חדש ומעצים במיוחד ובכך שדרג את הבסיס הקיים – ב.ק.ס. איינגאר. נקודת המוצא של איינגאר הייתה מאתגרת מאוד: משפחה ענייה, אב שנפטר בגיל צעיר, מחלות ומעט מאוד חינוך פורמלי. היוגה – שאליה נחשף בזכות גיסו – שינתה את חייו של ב.ק.ס. איינגאר מהקצה אל הקצה, בגיל 17 הוא כבר התחיל ללמד את השיטה ולאורך כל חייו התעמק בה עוד ועוד. ב.ק.ס. פיתח וניסח יותר מ-200 תנוחות והתאים אותן לצרכים השונים של בני אדם שונים. במחצית השנייה של המאה הקודמת הוא קיין אינספור סדנאות בכל רחבי העולם והפיץ את השיטה. באופן טבעי כשרוצים לתרגל איינגאר יוגה תל אביב מציעה מספר אפשרויות – ובפרט כדאי להגיע לסטודיו פראנה יוגה ולהתנסות בשיטה עם מורות מיומנות מאוד.

איינגאר יוגה תל אביב – בהתאמה מדויקת לכל אחד ואחת

* התקדמות הדרגתית – ב.ק.ס. איינגאר שם דגש רב על מנח מדויק של הגוף בכל תנוחה ועל רצף נכון של תנוחות, כך שמובטחת התקדמות הדרגתית רציפה מבחינת החוסן והגמישות.

* מקסימום בטיחות – ההקפדה על הדיוק תורמת גם לבטיחות בכל תרגול, כולל עבור מי שאינם מורגלים בפעילות גופנית.

* אביזרים – תרגול איינגאר יוגה בתל אביב כולל שימוש בשמיכות, רצועות, קוביות ועוד אביזרים, שמסייעים לכל תלמיד ותלמידה ללמוד את התנוחות ולבצע אותן בדיוק מקסימלי.

* גם לבעלי מוגבלויות – העקרונות העיקריים של האיינגאר יוגה הופכים אותה לאידיאלית גם עבור בעלי מוגבלויות וכחלק משיקום לאחר פציעה או מחלה.

מורות מנוסות ואווירה מכילה ומעצימה

כשבוחנים את כל היתרונות של איינגאר יוגה תל אביב היא מקום אידיאלי לתרגול השיטה – שבמקביל לחיזוק הגוף תורמת גם לשלווה הנפשית ולחיבור טוב יותר שלנו לעצמנו. בסטודיו פראנה יוגה מועברים תרגולים בשיטה שפיתח ב.ק.ס איינגאר הן למתחילים והן למתקדמים, במגוון רחב של מועדים – כדי שתוכלו למצוא בקלות זמן נוח מבחינתכם. האווירה בתרגולים נעימה ומעצימה, והם מתקיימים בקבוצות קטנות שמאפשרות למורות המנוסות לעבוד באופן אינדיבידואלי עם כל משתתף ומשתתפת ולדייק אותם.


    שיחה מהירה

    צור קשר





        

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני